Oulun seudun kuumeilijat!

Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Torstai 12.4


Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->


Kp 21-29

Tine: 27v. -- kp 29/28-38 -- yk 4 -- 2. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 27/32-41 -- yk 8 -- 1. lapsi
Nopponen: 27v. -- kp 27/27-30 -- yk 5 -- 2. lapsi
Marlin: 28v. -- kp 22/28 -- yk 2 -- 3.lapsi

Kp 11-20

mamitsi: 27v. -- kp 20/29-33 -- yk 8 -- 3. lapsi

Kp 1-10

Sati: 32v. -- kp 4/22 -- yk 11 -- 1.lapsi

Tjot / Kp ?? / Taustailijat

Moonbride: 21v. -- tjot -- 1. lapsi
miiku84: 27v. -- tjot -- 2.lapsi
Maeppu: 29v. -- yk 12 -- 1. lapsi
Onnellinen<3: 24v. --yk 5 -- 1. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi
Maria-80: 31v. -- 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- 4. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

stream: 25 v. -- tammikuu 2012 -- 1. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi
nachopallo: 26v. -- yk 1 -- 2. lapsi
mami2010: 25v. -- yk 1 -- 2.lapsi
Adalmis: 27v. -- yk? -- 2. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- yk 6 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- yv 2 -- 1. lapsi
saraheinä: 28v. --yk 1-- 2. lapsi

Plussanneiden vanha ketju

Plussanneiden uusi ketju
 
Nopponen
Moi...

Alkais oleen jännät päivät... viime kierrossa just tänään alko menkat. Eilen illalla tuntemuksia vatsassa ja olin ihan satavarma et aamulla viimeistään täti saapuu mut ei... ainakaan vielä. Rinnat hellänä, ne kyl on ollu ennenkin ennen tädin saapumista. Valkkaria kyl tulee jonkin verran tavallista enemmän... en oo ennemmin ainakaan ennen tätiä moista huomannu...? Tiedä sit tarkottaako mitään??? niin ja sit eilen illalla ku alavatsaa nippaili ni oli myös outo olo kauttaaltaan, vähä niinku olisin tulossa kuumeeseen mut ei silti ollu lämpöä ja jalkoja "repi" kans niinku monesti kuumeessa, mut nyt ei sit mitään... Taitaa taas vaan mielikuvitus laukata... :) Nyt vaan odotellaan, en kyl viel aio testata ku aiemmin kierrot ollu +30 päivääkin niin ihan hyvin saattaa täti saapua vasta ens viikollakin periaatteessa. Tai sit jo tänään ku jotenki välil tuntuu tuolla alamahassa siltä... Voi kunpa ei tuliskaan... :)
Nyt on vaan sellainen ongelma ku oon tulossa itseasiassa just sinne ouluun nyt v.loppuna mini-hotellilomalle ukon ja ystäväpariskunnan kans, mennään leffaan, syömään, shoppaileen ja tietenkin siinä sivussa olis kiva ottaa muutamat...mut tohtiikohan?? Jos pian oisinkin raskaana...? Kai mun pitää odotella ja jos sitä ennen ei oo kuulunu menkkoja ni sit miettiä sitä testaamista...

Sellainen omanapainen kirjoitus taas tällä kertaa mut ku nyt tosiaankin ois kiva tietää mitä tuolla alakerrassa tapahtuu vai tapahtuuko mitään??? :)
 
Nopponen Siellä eletään jännittäviä aikoja! =) Toivottavasti siellä olis joku pieni pesää rakentelemassa! Mulla oli se yks kierron loppu TOSI outoa oloa ja ihme viiltelyjä, jota ei oo kyllä koskaan ollut. Mut tätihän sieltä tuli.:mad: Olispa sulla parempi tuuri!

Mä näin viimeyönä niin todellisen tuntuista unta, että olin raskaana. En tiiä miten sen olin huomannut, mutta tiesin vaan että siellä se on, oli hassu olo ja maha turvoksissa. Ihan alkuvaiheessa se vielä oli. Olin ihan onnessani ja kerroin kaikille, että siellä se nyt vihdoin ja viimein on! :) Oli tosi ikävä herätä ja huomata, että eihän mun mahassa oikeasti mitään olekaan. :'( Lieviä menkkatuntemuksia vaan alkaa olla pikkuhiljaa ja jotain ihme vinkunaa välillä puolin jos toisin... Hohhoi.

Viikonloppuja!
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Perjantai 13.4


Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Tine: 27v. -- kp 30/28-38 -- yk 4 -- 2. lapsi

Kp 21-29

Nöhveli: 26v. -- kp 28/32-41 -- yk 8 -- 1. lapsi
Nopponen: 27v. -- kp 28/27-30 -- yk 5 -- 2. lapsi
Marlin: 28v. -- kp 23/28 -- yk 2 -- 3.lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 21/29-33 -- yk 8 -- 3. lapsi

Kp 11-20


Kp 1-10

Sati: 32v. -- kp 5/22 -- yk 11 -- 1.lapsi

Tjot / Kp ?? / Taustailijat

Moonbride: 21v. -- tjot -- 1. lapsi
miiku84: 27v. -- tjot -- 2.lapsi
Maeppu: 29v. -- yk 12 -- 1. lapsi
Onnellinen<3: 24v. --yk 5 -- 1. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi
Maria-80: 31v. -- 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- 4. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

stream: 25 v. -- tammikuu 2012 -- 1. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi
nachopallo: 26v. -- yk 1 -- 2. lapsi
mami2010: 25v. -- yk 1 -- 2.lapsi
Adalmis: 27v. -- yk? -- 2. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- yk 6 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- yv 2 -- 1. lapsi
saraheinä: 28v. --yk 1-- 2. lapsi

Plussanneiden vanha ketju

Plussanneiden uusi ketju
 
Nopponen
No niin! Minilomalta kotiuduttu ja oli aivan ihanaa ja rentouttavaa! Mukava oli Oulun keskustassa shoppailla mutta oli ihan kaamee keli, räntää tuli taivaan täydeltä mutta mieli piristyi silti kun sai hiukan erilaista elämää näin arjen keskelle edes vuorokauden ajaksi.
Mutta nyt asiaan; tätiä ei edelleenkään näy, rinnat välillä hellänä, välillä ihan normaali fiilis. Ei menkkajuilintoja ollu enää pariin päivään... joten kaippa sitä sit huomenna aamulla pitää yks testi uhrata ku kuitenki kp 31 sit jo ja viime kierto oli sen 26... Pelottaahan se ihan sikana et nega tulee ja romauttaa mun pilvilinnat mut pakko se on tehdä jos negaa pukkaa ni loppuupahan ressi ja tätikin sit suvaitsee pian saapua myöhästelyltään viemään minua uuteen optimistiseen yritykseen... mutta mutta, tosiaan vähä on ihme fiilikset nyt. En viittiny tänään kotiuduttuani testata ku haluun tehdä sen aamupissasta ku se ois luotettavampi sitte kuiteski. Elikkäs huomis aamua odottelemaan... pitää tulla ilmoittelemaan kuinka käy...

Optimistista ja ihanaa uuden viikon alkua kaikille!
 
Nopponen Mites kävi testin?? :)

ON Niin on menkkamainen olo! :kieh: Kaikki ketuttaa niin perusteellisesti ja mahaa jomottaa, mitään ei kuitenkaan vielä näy. Viikonloppuna vinkui molemmat puoliskot ahkerasti, jotain omiansa taas horisevat. Argh! Lisäksi mun työhuoneen oven eteen on tuotu taulu, joka esittää raskaana olevaa naista!! Ei ollenkaan kohtalon ivaa vissiin. :headwall:
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Maanantai 16.4


Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Tine: 27v. -- kp 33/28-38 -- yk 4 -- 2. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 31/32-41 -- yk 8 -- 1. lapsi
Nopponen: 27v. -- kp 31/27-30 -- yk 5 -- 2. lapsi

Kp 21-29

Marlin: 28v. -- kp 26/28 -- yk 2 -- 3.lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 24/29-33 -- yk 8 -- 3. lapsi

Kp 11-20


Kp 1-10

Sati: 32v. -- kp 8/22 -- yk 11 -- 1.lapsi

Tjot / Kp ?? / Taustailijat

Moonbride: 21v. -- tjot -- 1. lapsi
miiku84: 27v. -- tjot -- 2.lapsi
Maeppu: 29v. -- yk 12 -- 1. lapsi
Onnellinen<3: 24v. --yk 5 -- 1. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi
Maria-80: 31v. -- 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- 4. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

stream: 25 v. -- tammikuu 2012 -- 1. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi
nachopallo: 26v. -- yk 1 -- 2. lapsi
mami2010: 25v. -- yk 1 -- 2.lapsi
Adalmis: 27v. -- yk? -- 2. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- yk 6 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- yv 2 -- 1. lapsi
saraheinä: 28v. --yk 1-- 2. lapsi

Plussanneiden vanha ketju

Plussanneiden uusi ketju
 
Heipat täältä kaikille :)
Nopponen Kuulostaisi että siellä voisi joku olla mukana :) Täällä pietään peukkuja,että huomiselle testaukselle :)

Täälläpäs sitte ei oikee mittää..Ovis tuntu olevan jo aikasemmin,mut tuntuu et se ois ollu eilenkin :O En sitte tiiä..Ja peti hommeleita ei olla harrastettu ennää muutamiin päiviin,ku mulla iski hiiva!!Ottaa kyllä kovasti päähän :/ Eli eipä sitte tullu tästä kierrostakaan matkalaista :/ Ja samoten tuntuu et oisin tulosa kipeeksi,kuumeinen olo,mut ei ainakaan viellä ollu kuumetta.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille.Toivottavasti saadaan taas pian lämpöä ja aurinkoa eikä ennää lunta :) Plussatuulia kiakille!
 
Joo katoppas vaan..Nopponen onkin kirjotellu eilen :D Joten jään kans odotteleeman mitä testi sano :)

Nöhveli Voi että,toivottavasti ei menkat alkaisi!Mulla on molempien raskauksien aikana ainaski ollut alussa menkkakipuja ;)
 
Nopponen
Negahan sieltä, kuten pelkäsinkin.:headwall::'( Ihmetyttää vaan et mihin se täti jäi ku ei oo näkyny ja menkkakipuilukin oli ja meni silloin ku ois pitäny alkaa...? Noh jos ei taas pariin päivään tapahdu mitään pitää kai uusia testi mut mielestäni sen ois pitäny kyl näyttää tässä vaiheessa...? Vaik onki jotain netistä tilattuja halpa-testejä? Masennus meinaa ny vähä iskee... ku olin jo niiiiin raskaana oireineni. Tuttu juttu meille kaikille... : /
 
Yritin tänne yks päivä kirjottaaki mut oli TOSI hidas tää sivusto.

Nopponen Höh, pirun nega! Toivottavasti parin päivän päästä olis eri tulos. :) Tai sitte jos se täti on tullakseen niin tulisi pian ja päästäisi piinasta.

Nöhveli Toivottavasti sulle se plussa pärähtäs! :) Mullaki oli tytöstä raskauden alussa menkkajomotuksia.

mamitsi Jospa olis käyny tuuri ja siellä joku simppanen olis päässy munasoluun sisään. ;D Ei heitetä kirvestä kaivoon!

Ommaa nappoo: Huoh. Miehen kans puhuttiin, et pitäskö tehä se testi. Mua on pari päivää palellu, varsinkin iltasin, ihan hirveesti. No se aiko töistä tullessaan tuoda ja saas nyt nähä millon sen sitte teen vai ehtiikö täti pörhältää paikalle. Ei kyllä yhtään oo raskausfiilis. Mut jospa kuitenki... Hmm..
Muutto senkus lähestyy ja MIE EN OO PAKANNU YHTÄÄN! :eek: Mistä hitosta revin inspiksen siihenki?! Ja tyttö on räkätaudissa ja yskii hirveesti.
 
Nopponen
Mulla kans ollu siis IHAN oikeesti erilailla oireita ku ne aiemmassa kierrossa kuvittelemani, yks niistä toi kamala palelu joka ilta viime keskiviikosta asti.... ja siis ihan silleen et hytisen viltin alla...? mut kaippa tuonkin oireen voi sit kuvitella, muuten en oo kyl flunssassa tai mitään... Niin ja se et mulla on tullu tuota valkkaria nyt ihan eritavalla ku aiemmin loppu kierrosta, yleensä oon kuiva ku sahara ennen menkkoja...? Mut kaippa sekin on vaan nyt sit sattumaa... Nyt ku sais pariksi päiväksi ajatukset pois tästä asiasta niin sit vois ehkä täti uskaltautua tuleen ku ei ressaa tai uuden testin tekeminen ois varmaan aiheellista.... ??? Noh se siitä mun vuodatuksesta, tympäsee vaan niin!!!!
 
Nopponen :hug: Jospa se vielä plussaksi muuttuisi! Peukut pystyssä! b:)d Tää naisen kroppa on niin omituinen, että se keksii kaikenmaailman oireita ihan ilman syytä. MIKSI??? Voi että kun toivon että sulla ne olisi ihan oikeita oireita!

Tine Sinäkin siellä! Hujui, kerrohan pian testitulos! :)

mamitsi Pahuksen hiiva ja flunssatauti, hus pian pois! :x Jospa olis ehtinyt joku jäädä kytikselle!

Ja eiköhän vielä lisää tämän päivän ketutukseen: Kuulin just et työkuvioista yks jää pian äitiyslomalle. :'( Tää nyt ei varmaan tunnu liittyvän millään tavalla mihinkään, mutta liittyy kuitenkin :)D): Ootteko muuten katsoneet satuhäitä? Mua niin ottaa päästä, kun joka ikisessä jaksossa se pari kertoo, että ne vaan HUOMASI olevansa yhtäkkiä raskaana (parin viikon/kuukauden seurustelun jälkeen). Aina on hirvee yllätys, eikä juuri koskaan olla mitenkään ees harkittu sitä vauvaa. Miksen mä voi VAAN HUOMATA olevani raskaana?? :'(

Joo, huono päivä. Kiitos ja anteeksi.
 
Nopponen
Taas tulen kaatamaan teidän niskaan kaikki huoleni ja murheeni, anteeksi :ashamed: mutta ku....

Siis en käsitä!!! Tätiä ei näy eikä kuulu edelleenkään!!!! Palelu jatkuu ja lisääntyy, eilen illalla olin ihan jäässä taas, samoin nyt. Lämmöt 37 astetta ku on niin outo olo niin mittasin tänään (norm 36,2) ei nuhaa ei yskää. Aivastelen kauheesti ja nenää kutittaa (ne kyl luen allergiaoireiksi ku allergiasta oon kärsiny koko elämäni mut en yleensä viel tähän aikaan keväällä vaan vasta kunnon siitepölyaikaan tai sit mulle on vaan tulossa perusflunssa, tosin palellu oon jo kohta viikon) Tuntuu et nälättää koko ajan ja eilen illalla ku en ehtiny syömään ja nälkä ehti vaivata muutaman tunnin mulle tuli kauheen huono olo, joka helpottui sit ku söin. Päätä särki myös eilen illalla (esikoisen alkuraskaudessa se vaivas mua 2 viikkoo putkeen eikä panadolitkaan juurikaan helpottaneet) Ja sit noi menkkakivut, jotka alkoi jo viikko sitte, kovia menkkajomotuksia välillä, välillä ei mitään. Eilen illalla ku olin negan aamulla testannu tuli taas kauheita menkkakipuja, odottelin et yön aikana hanat aukee mut ei, aamulla pyyhittäessä kirkasta "limaa" tuli jonkin verran, aiemmin ei kyl moista näillä kp:llä...? Rinnat edelleen hellät niinku aina menkkojen alla mut tätäkin jatkunu nyt sen viikon, norm. pari päivää ja sit hanat aukee. Mä en ymmärrä nyt yhtään!!! Joko mä oon ihan super keksiin oireita laidasta laitaan tai sit testi ei viel vaan näytä oikein... (mun mielestä kyl pitäis jo näyttää) Voikohan oikeesti menkat näin viivästyä jos miettii näitä asioita liikaa??? Oon kyl aiemmissakin kierroissa kuvitellu jos jonkinmoista ja ressannu mut aina ku menkkakivut on tulleet vuoto on alkanu vuorokauden sisällä. Noh, ei kai se auta ku olla vaan, kyllä se täti saapuu jossain vaiheessa ressistä huolimattakin... Mut hieman kyl kutkuttais käydä hakeen cb:n digitesti ja varmistella...? Mut onko se sit vaan turhaa rahan menoa ku pregcheckin liuska näyttää negaa...? Voi tätä kuumeilua... Alkaa jo väsyttään koko homma!!! Siinäpä taas vuodatusta...
 
Nopponen On kyllä ihme oireilut sulla :O Kannattaahan se testata jos siltä tuntuu. Onhan se toki iso pettymys jos negaa taas pukkaa, mutta jos se hieman helpottas sitten sitä stressiä joka mahollisesti niitä menkkoja ootatuttaa :)

Täällä kp1/28 yk3. No, nyt ainakin varmuudella ei tule loppuvuoden lasta :D Ihmeen lyhyt oli tää kierto. Vaan jospa se tasas ku viimeksi oli pari päivää pidempi.
 
Nopponen
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Keskiviikko 18.4


Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Nöhveli: 26v. -- kp 33/32-41 -- yk 8 -- 1. lapsi
Nopponen: 27v. -- kp 33/27-30 -- yk 5 -- 2. lapsi

Kp 21-29

mamitsi: 27v. -- kp 26/29-33 -- yk 8 -- 3. lapsi

Kp 11-20


Kp 1-10

Sati: 32v. -- kp 10/22 -- yk 11 -- 1.lapsi
Tine: 27v. -- kp 3/28-38 -- yk 4 -- 2. lapsi
Marlin: 28v. -- kp 2/28 -- yk 2 -- 3.lapsi

Tjot / Kp ?? / Taustailijat

Moonbride: 21v. -- tjot -- 1. lapsi
miiku84: 27v. -- tjot -- 2.lapsi
Maeppu: 29v. -- yk 12 -- 1. lapsi
Onnellinen<3: 24v. --yk 5 -- 1. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi
Maria-80: 31v. -- 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- 4. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

stream: 25 v. -- tammikuu 2012 -- 1. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi
nachopallo: 26v. -- yk 1 -- 2. lapsi
mami2010: 25v. -- yk 1 -- 2.lapsi
Adalmis: 27v. -- yk? -- 2. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- yk 6 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- yv 2 -- 1. lapsi
saraheinä: 28v. --yk 1-- 2. lapsi

Plussanneiden vanha ketju

Plussanneiden uusi ketju
 
Nopponen
Yritin ekaa kertaa päivitellä tota listaa huomiseksi... toivottavasti kaikille tuli oikeet kp:t. :)

Pahoittelut Tine ja Marlin tädistä. :(

Huomenna taidan sit koittaa testata taas.... ja pettyy todennäköisesti, jotenki sen eilisen negan jälkeen tuntuu et ei sieltä enää plussaa tulis mut ku ihmetyttää niin tää oireilu ja tädin poissaolo edelleen et kait se pitää. Katsotaanpa sitten miltä se tulevaisuus taas huomenna näyttää. :)
 
Viimeksi muokattu:
Nöhveli Mä oon miettinyt ihan samaa, et miksi ei vois käydä niin, et yhtäkkiä huomaa ku maha on turvonnut ja menkat ollut puoli vuotta ties missä ja sit ku tekee testin, niin se näyttää, et vauva jo nauraa mahassa :LOL:

Mamitsi*mulla oli myös hiiva ja flunssa yhtä aikaa päällä. Voiton puolella ollaan jo molempien taltuttamisessa!

Nopponen Minun pikkusiskollani oli vasta TK:n tekemä verikoe antanut positiivisen tuloksen. Pissatestit olivat näyttäneet negaa ja siskoni oli ollut ihan varma, et on raskaana. Eli kaikki on mahdollista! Uutta testiä kehiin vaan...

Omaa Me aloitimme tänään raksun kanssa salilla käynnit. Tänään meille tehtiin kuntotesti. Molemmilla oli oikein hyvät testitulokset. Minun täytyy treenata rintalihaksia. Minun testin mukainen kroppaikä on 18 vuotta :D Ei paha, 15 vuotta vähemmän, mitä todellinen ikäni on!!
Miehelläni on taas mahaa ja sen myötä rasvaa ja hänen ikänsä näytti 14 vuotta enemmän kuin todellinen ikä on, mutta hänen aerobinen kunto oli taas erinomainen. Rasva% minulla oli vaivaiset 2%. Olin ajatellut muutaman kilon pudottaa painoa, mut olin jo nyt 3.5kg alipainoinen. Oikeesti aika yllättäviä tuloksia :)

Täällä alkaa olla mahdollinen ovis taas tuloillaan! Ainakin tuntemusten perusteella :) Tänään talletellaan! Hyvä fiilis molemmilla ku saatiin salikäynnit aloitettua, tästä on hyvä jatkaa iltaa viinilasin ääressä... ;)
 
Nopponen Mitäs se testi sanoi? Voi.. kumpa olis ilouutisia :) Sais jo tulla tänne meidän pinkkaan plussia!

Sati Voiko olla mahdollista että sun vuotohäiriöt johtuisi alipainosta? Mulla on monta tuttua, joilla menkat heittelee miten sattuu ja yhdellä vuotoa ei tule ollenkaan ilman teroja. Ja kaikki tämä vain siksi koska painoa on liian vähän. Tuli vaan mieleen..

Nöhveli Tuollainen vahinkoraskaus voisi sattua kenen vaan meistä kohdalle, jos me ei seurattais omaa kroppaa ja kiertoa niin neuroottisesti.. otettais vaan löysin rantein ja alettais ihmetteleen mikä on homman nimi kun vatsa alkaa paisumaan. Onnistuiskohan? :)

Menkkapahoittelut tine ja marlin ! Seuraavaan kiertoon matkamme käy...

Niin siis sama meno täälläkin. Viikonlopun kestänyt tissikipu johtuikin alkavista kuukautisista. Voitteko kanssasisaret uskoa.. Minä, jolla ei pitänyt kuukautisia tulla ilman lääkkeitä, alkoi vuoto ihan itsestään ja kierto oli 29 päivää :D En voi kyllä uskoa tätä, varsinkin kun pcos-rakkuloiden määrä oli niin huomattava. Nooh, katsellaan avoimin mielen eteenpäin lähtisköhän tämä kierto tasoittumaan..
Mulla on kauhiaa härdelliä töissä ja kotona, joten en ehdi paljoa kirjoittelemaan. Mutta käyn kyllä lukemassa teidän juttujanne!
 
Nopponen
No negahan se, niinku ajattelinkin. :( Mut pakko se oli testailla, nyt vaan odottelen sit vuotoa. Ahdistavaa ku pari kiertoa ollu alle 30 päivää ja nyt näyttää sit venyvän... :(

Onnellinen:Jospa se oiski selvä merkki et vuoto alkoi itsestään ja tää kierto ois sit se tärppikierto! Toivotaan! :)

Ilmoittelen ku mulle saa päivittää sen kp 1... nyt ei mitään tuntemuksia et menkat ees ois lähellä...?
 
Onnellinen olen aina ollut alipainoinen, tietemättäni, et mun ihanne paino onkin enemmän. Mulla alkoi tämä vuoto-sekoilu sen keskenmenon jälkeen, jolloin oli takana myös useiden kuukausien Clomi-lääkitys. Jotenkin syytän melkein noita kahta asiaa kiertoni sekavuudesta.

Kysymys: Kuuluuko kenenkään ovisoireiluihin aika voimakastakin menkkajuilintaa?
Mulla on tänään ollut ihan mieletöntä nippailua alavatsalla ja aion tänään tehdä ovistestin. Oireet kaikin puolin viittaa ovikseen, mutta vähän turhankin kipeää välillä nippaa. Mietin vain, et kunhan ei olisi vain kystat kyläilemässä :kieh:
No tänään selviää, onko mahdollinen ovis nyt sit oikeasti päällä.
 
En saanut hymiötä ovis-testiin eilen (?) Todennäköisesti huippu oli sit kp10, eli testasin päivän myöhässä, kai... Mutta toivotaan, et kipuilut olivat ovisoireita! Talletuskin tuli tehtyä illan päälle :)
Oikeasti välillä näitä meidän sänky-hetkiä tällaisena kertana ku on vähän niinku "pakko" saada lasti sisään! Sanoin miehelle, et tästä sais ihan uudenlaista pornoelokuvaa kehiin :LOL: Aivan paras kohta oli se, ku mun piti miestäni hiukan hoidella käsipelin.... nooh, homma oli ihan okei, kunnes jonkin ajan kuluttua mieheni kääntyi katsomaan minua, et kultsi voisitko sä liikuttaa sitä kättäs vähän :D Räjähdin nauruun, sillä hetkellä mietin oikeasti yhtä varkaus-tapausta meidän työpaikalla ja ajatus yksinkertaisesti vain katkesi :LOL:
Joskus ollaan naurettu niin paljon, et mieheni ei yksinkertaisesti ole pysynyt mun sisällä ku naurun paine pullautti hänet aina ulos!!! Ei jessus meitä....

Nyt lähden messuosaston pystyttämiseen! Viikonloppuna on Rakentajamessut ja täähän on siellä kans ;) Tämän jutun jälkeen en vain kehtaa sanoa, millä osastolla :D
 

Yhteistyössä