Ovellesi ilmestyy ulkolainen mies, hyvin tumma. Hän on todella hädissään ja hokee:

  • Viestiketjun aloittaja Ällintälli
  • Ensimmäinen viesti
Täälläkin on niitä romaneja, pysäyttelevät liikenneympyrässä ja ovat muka niin hädissään, kun Mersut nakuttavat siiinä vieressä.
Mä kyllä painan aina vaan kaasua, en pysähdy, en sitten millään.
Olisit nähnyt mannen ilmeen, kun vetäisin lusikan lattiaan siinä kohtaa, missä muut pysähtyivät - kyllä ne väistää ;)
Tällä "saksalaisella" oli bensat lopussa jostain bemaristaan, mutta kummasti sitä löytyi kun aloin kameralla näpsiä kuvia. Äijä seis ku housut kintussa yllätettynä rekkarin edessä ennenkuin ymmärsi lähteä kikeen. Meinaan kyllä pysähtyä jatkossakin, mutta suosittelen lämpimästi keskuslukituksen omaamista ja että avaa ikkunaa vaan ihan vähän. Soitin poliisille rekkarin. Toivottavasti sai ongelmia sekin idiootti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;26550148:
Tällä "saksalaisella" oli bensat lopussa jostain bemaristaan, mutta kummasti sitä löytyi kun aloin kameralla näpsiä kuvia. Äijä seis ku housut kintussa yllätettynä rekkarin edessä ennenkuin ymmärsi lähteä kikeen. Meinaan kyllä pysähtyä jatkossakin, mutta suosittelen lämpimästi keskuslukituksen omaamista ja että avaa ikkunaa vaan ihan vähän. Soitin poliisille rekkarin. Toivottavasti sai ongelmia sekin idiootti.
Mä en edes avaa sitä ikkunaa.
Kaasu pohjaan, niin kyllä se siitä yleensä väistää.
Mulla on sen verran kokemusta tämän lajin edustajista, että omaan ehkä vähän liiankin isot ennakkoluulot, mutta se on ihan omasta kokemuksesta johtuen.
Ja mitäs tulee kekkaloimaan ajokaistalle mun auton eteen - en mä pysähdy, tai no riippuu, kuka on se pysäyttäjä...
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26549005]Mikset? Etkö avaa tummaihoisille, vai ulkomaalaisille, vai miehille, vai tuntemattomille?[/QUOTE]

Mä en ainakaan avaa ovea jos en odota ketään. Ystävät eivät tule soittamatta ja kun vain koodilla pääsee sisälle niin ei voisikaan tulla. Jos siellä oven takana joku on niin Jehovan todistaja ja ateistina mulla ei oo niiden kanssa mitään juteltavaa. Jos taas siellä joku olisi jolla olisi hätä niin eiköhän neljästä alimmasta kerroksesta löydy joku joka on kotona. Jos ei ja sieltä alkaa avunhuutoja kuulumaan niin kyllä mä sitten avaan.
 
Mä en edes avaa sitä ikkunaa.
Kaasu pohjaan, niin kyllä se siitä yleensä väistää.
Mulla on sen verran kokemusta tämän lajin edustajista, että omaan ehkä vähän liiankin isot ennakkoluulot, mutta se on ihan omasta kokemuksesta johtuen.
Ja mitäs tulee kekkaloimaan ajokaistalle mun auton eteen - en mä pysähdy, tai no riippuu, kuka on se pysäyttäjä...

Täällä hevonskutsissa on tähän asti vältytty näiltä. Eikä siinä, eipä hän mitenkään väkivaltaiselta vaikuttanut.
 
dgjigdj
En kyllä yleensä avaa ovea tuntemattomille mutta JOS avaisin niin mies sais odottaa ulkona ja mä soittaisin 112 sen puolesta. Saa yrittää kyllä tulla sisään luvatta tms., mulla on täällä aikamoinen aseistus, kiitos miehen :D
 
Niin ja kulkukauppiaita täällä kun on perinteisesti riittänyt, niin joka ikinen joka ovelle tulee, saa periaatteestakin ihan äkkilähdön. Vahtikoira on otettu sitä varten kun joku vähemmistön edustaja kävi täällä hiippailemassa ja myymässä varastettuja mattoja, duunarinhaalareita ja KEITTIÖVEITSIÄ!, Volvo käynnissä, keskellä tietä. Silloin päätin, et en oo täällä enää ikinä yksin. Naapuriin murtauduttiin yöllä, toinen löysi jonkun hiipparin olkkaristaan...
Tätä nykyä tekstaillaankin naapureiden kanssa tai soitellaan jos niitä on liikkeellä, että koirat pönöttää nätisti eteisessä valmiiks. Ja poliisille soitan niin ne kirjaa ylös jos on omituisia. Täällä on paljon mökkiteitä ja vanhuksia mistä häviää joskus tavaraa.
 
Otan puhelimen ja soitan 112:seen, jonka kanssa sitten selvitellään tilannetta. Jos joku hätä on, niin luultavasti siihen tarvitaan todellista apua sellaisilta ihmisiltä, jotka pystyvät apua tarjoamaan.

Enkä pysähdy teiden varsilla heiluttelevien avuksi. Viimeksi kun olin töistä tulossa, joku siellä motarin varrella heilui ja huitoi hätävilkut päällä, rekisterikilpi etelämmästä. Ajoin ohi, ilmoitin sijainnin hätäkeskukseen josta käskin mennä katsomaan mitä tekee ennenkuin innoissaan astuu vähän liikaa tien puolelle. Selvästi oli harmissaan porukan kiihdyttäessä ohi. Joten jos on hätä, avun saa siltä poliisilta... jos ei niin poliisi varmaan avustaa mielellään muutoin. Kyynistyn hiljalleen.
 
Viimeksi muokattu:
"hmm"
siinähän se siellä oven takana hokee, ovea en ikinä avaa ellen tiedä kuka sen takana on... mutta jos joku nyt aivan väkisin postiluukun kautta huhuilisi jotain niin poliisin soittaisin, saisi sitten heiltä tiedustella tarvitsemaansa.
 
"vieras"
Mä epäilen suuresti että se olis edes pihalle uskaltautunu. Koira on aina irti kun olemme kotona ja vaikka on todella kiltti ni ihmiset sitä pelkää. Ja mieheni on kaks metrinen goljatti että ehkä olis mieluummin menny naapurista tiedusteleen asiaa.
Mutta mä olisin sanonu että nou telefooni :D
 
lucifer
no jos tänne joku eksyisi ovelle kolkuttelemaan tuolaisesta niin soittaisin heti poliisit. tosin ei hänen tarvitsisi edes kolkuttaa kun voisi avoimesta ovesta tulla suoraan sisälle:whistle:

tosin ei niistä poliiseista olisi mitään hyötyä ku menisi ainakin pari tuntia ennen kuin ne olisivat paikalla.... mielenkiintoinen tilanne.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä