Ovulaation induktio elokuussa

Unohdin sitten clomit kotiin kun mökille mentiin. Aloitan 3 clomikierron kp 5-9 päivinä. Mulla alkaa niin usko loppumaan, että meille vielä toista lasta tulisi.
Onneksi on edes tuo yksi aurinkoinen ilopilleri niin jaksaa porskuttaa päivästä toiseen. :heart:

Kiitos lohdutuksista :flower:
 
Bee..................1.puregon+pregnyl.....................kp 43/28
kurpitsa...........2.clomit+metut + pregnyl............kp 40/35-50
Mimi79.............2.clomit.......................................kp 38/28-31
Omppu76........5.clomit. ......................................kp 32/24-30
Elisha..............3.clomit........................................kp 31/32-37..yk31?
Matilda2007....4.clomit+pregnyl+luget...............kp 28/28-32
kati231...........2.puregon + pregnyl + luget........kp 27/28-42..yk 18
jonski..............clomit...........................................kp 25/30-32
malttamaton....2.clomit+metut+pregnyl+luget...kp 23/33
Ines.................3.clomit tauko) + metut + terot..kp 21/?
JEP...................4.clomit + metut........................kp 19/31-36...y 2,5v
PeePee77........5.clomit......................................kp 19/?
Darma...............puregon+pregnyl......................kp 16/28
macy...............(clomit)........................................kp 14/32
Rötväles..........3.clomit....................................... kp 14/28.........yk14
mm -72............4.clomit+metut+luget+pregnyl...kp 13/28-32
Maikki-Likka.....3.clomit.......................................kp 12/29-31
Sini 78.............1. puregon+pregnyl....................kp 12/29-31
LT82.................clomit+terot...............................kp 9/27-34
nunniu.............2.clomit......................................kp 9/29
Rina82.............1. clomit......................................kp 8/28
Pömpeli-pötsi...3.clomit.......................................kp 6/30
Maria-83..........2.clomit.......................................kp 6/34-36
Vilinäiti.............3.clomit.......................................kp 5/28.......yk16
Jense..............4.clomit+terolut...........................kp 5/32
Heksamiina......3.clomit (nyt tauko?)..................kp ?/28


Plussanneet tästä pinosta 6/2007>:

Marie82 14.6.2007
Lampukka 25.6.2007
Härkäneito 10.7.2007
Riinu 13.7.2007
Kimpsu 21.7.2007
 
Moi vaan kaikki! Kävin taas kontrolliultrassa, ja kovin hitaasti kasvaa nuo follikkelit. Nyt siis kp 12 ja saldona yksi 13 mm ja yksi 12 mm ja pari pienempää. Nyt täytyy jatkaa Puregonin pistämistä vielä ainakin 3 päivää, torstaina katsotaan taas uudestaan. Nyt on vielä kuulemma liian aikaista ennustaa, milloin irrotuspiikki pitäisi pistää. Limis kuulemma onneksi näytti hyvältä.

kati231, säkin olet sitten näemmä pistellyt aika pitkään. Mulle lääkäri sanoi, että jos on taipumusta pitkiin kiertoihin, niin silloin voi joutua pistämään aika kauankin. Mulla tää on nyt eka kierto Puregonilla, olettaisin, että ensi kierrolla (jos sinne siis joudutaan) annostusta nostetaan. Mutta ehkäpä hiljaa hyvä tulee :)

Omppu76, kuulostaa lupaavilta nuo oireet :) Pidetään peukkuja! Maltoitko olla viikonlopun testaamatta?
 
Okei, Hyviä uutisia mutta minä täällä pillitän, Älkää kysykö miksi. Ehkä lääkärin asenne otti päähän, tyyliin "mitä vattua sä täällä teet, syö clomeja vaan se 4 kiertoa niin katotaan sitten" (Nyt 3kierto) Olin siis varannut ajan omin päin kun halusin nähdä clomien vaikutukset.
Toisekseen eka kerralla ollut lääkäri kirjoittaa ilmeisesti kaikki raportoinnit käsin eli tämän kertainen lääkäri ei osannut lukea sen kirjoitusta |O |O |O
Sanoi vain että en nyt lähde tätä tulkitsemaan ettei tule virheitä.
No voi helvetti sentään! :headwall:

Ehdotin pregnyliä jolla varmistaa irtoaminen, mutta ei käynyt... Ei ole kuulemma edes varma konsti. Sanoin että ei kai siitä haittaakaan voi olla ja se meinas että no ei mutta edetään mahdollisimman vähillä toimenpiteillä. Sitten kysyin, että näkikö se onko mulla pco:ta tai muita vastaavia ongelmia niin vastaus oli: "Niin sullahan tosiaan on jonkinasteista pco:ta kun siellä muutamia vesirakkuloita näkyi. (Aha, no se ei varmaan sitten ollut tärkeä tieto, kun et kysymättä olisi kertonut)
Lisäksi tuli valistusta siitä, kun nykyään on kaikki-tänne-mulle-heti periaate ihmisillä, ettei meillä tässä ole mitään hätää. Vasta yli 1½ vuoden yrittämisen jälkeen aletaan ottaa tosissaan.
Ei kai nuohin lääkäreihin auta kuitenkin kun luottaa, mutta vaikeaa se on.

Mutta ne hyvät uutiset:
Varasin ajan varta vasten oviksen aikoihin eli nyt kp14 ja siellä möllötti 23mm ja 20mm munasolu! Eli tuon paremmin ei ilmeisesti voisi olla. (+niitä vesirakkuloita)
Limakalvokin oli erinomainen, jollen väärin muista niin 1,9mm.
Ja kohtu tietenkin täydellinen.
NO MIKÄ HELVETTI TÄSSÄ SITTEN MÄTTÄÄ?!?!? :headwall: :'( |O :ashamed:
 
Ja kun saan tän kirjoitettua, vetäydyn sänkyyn ja vollotan oikein kunnolla :'( :'(

Mun ultrakuulumiset on huonot, molemmilla puolilla vain 10mm follit. Eli tämä kierto on menetetty...Kaikki siirtyy taas kuukaudella eteenpäin..IKINÄ TÄÄ EI TUU ONNISTUMAAN :kieh:
Miten helvetissä tästä taas noustaan, kun kuukausi kuukauden perään vain pettymyksiä!!?

Ainut hyvä asia oli, että lääkäri oli nyt uusi ja tosi mukava. Kertoi, että toivoa vielä on ja en ole liian vanha(itselläni siitäkin hirveä stressi). Mutta polilla hoidetaan vain clomeja. Piitykset, IFV ym. olisi sitten naistenklinikalla..No, tähän me ei sitten ryhdytä.
Limis oli 7,8mm, joka ihan hyvä. Onneksi ei ole clomit sitä tuhonneet!

Nyt en jaksa muuten kommentoida, enkä myöskään tsempata :/ ..
Rötväleelle sanon, vaan, että huhuh mitä touhua :kieh: :kieh:
Totisesti, ei hirveesti huvita vo:lla käydä kun kohtelu on tuollaista. Jää paha mieli pitkäksi aikaa!

Noi sun follit on sen kokoisia, että irtoavat melko todennäköisesti ihan itsekseen!! En tiedä olisiko pregnyl enää tässä vaiheessa juuri tilannetta auttanutkaan. Se olisi kannattanut pistää "n. 4mm sitten" Peukut pystyyn ;)
Limiksen varmaan muistat väärin, sillä tuo huono,itseasiassa niin huono,että se estää raskauden alkamisen(siis kiinnittymisen)
Mutta tämän olisi lääkäri varmasti sanonut, sillä se on perusjuttu!

Nyt menen siis itkemään tätä pettymystä/turhautumista/katkeruutta jne. pois..
 
Testasin sit tänä aamuna taas negan. :'( Voi, että miks mun tyhmä pääni menikään kuvittelemaan, että jompi kumpi niistä kahdesta muniksesta olisi hedelmöittynyt. Nyt itkettää ja vituttaa ihan älyttömästi. Pakko kohta lähteä töistä kotiin purkamaan pahaa oloa... Mahaakin juilii niin, että täti tulee parin päivän sisällä.

Tää on niin väärin... Miks meille ei suoda lapsia? :'( Eilen kuulin, että naapuriinkin on tulossa toinen lapsi, vaikka ensimmäinen täytti vasta vuoden...
 
... että kuinka mä olen missannu TÄN palstan kokonaan aikasemmin?? Täällähän te olette, kanssasisaret!

Vieläkö mahtuu listan loppuun lisänimi?
Elikäs lyhyesti mun tilanne; Sekundäärinen lapsettomuus, (esikoinen 3.5v) pikkukakkosta yritetty 6/06 lähtien, k.u-raskaus uuden vuoden paikkeilla, minkä myötä vasen munajohdin poistettiin. Ja tässäpä se sitten piileekin se vitsi, miksi me ei lisäännytä.
Nyt kp 9/27-34, lääkityksenä clomit kp 5-9 ja teroja kp 15-24.
Toivo elää, että nämä lääkkeet antaisivat meille pienen ihmeen!! Pakko uskoa! :headwall: :headwall:

Voi, teitä, pillittäjiä! Voima :hug: molemmille, koittakaa jaksaa, kyllä se aurinko paistaa teillekin vielä!
Matilda, mä olen ihan samassa jamassa, kaverin esikko on 8 kk, ja vasta huomasi, että odottaa toista EIKÄ TÄMÄ TOINEN OLLU EDES SUUNITELTU!!
Onko muilla jossain vaiheessa iskeny toisia kohtaan (raskaana olevia tai vastasyntyneiden vanhempia) ihan hirveä kateus? Mä olen aina jotenkin pystyny välttää tän tunteen näin aikuisiällä, mutta nyt kauhukseni huomasin, että MÄ OLEN, H****TTI SOIKOON, KATEELLINEN! Tuntuu lähinnä siltä, että jos minä en saa vauvaa, niin ei saa saada kukaan muukaa mun lähipiiristä. Voiko kukaan olla NÄIN kateellinen??
Niin, tuohon kaveriini palatakseni, mä olen nyt hänelle kateellinen. Ja he tasan tarkkaan tietää, että meillä on ollu yritystä jo pidemmänm aikaa...
Voi tsiisös, että mä oon kyllä inhottava!
 
Matilda2007: Tiedän miltä nega tuntuu testata kera toisensa jälkeen ja se on vielä miljoona krt pahempaa kuin vuodon alkaminen. Aina lupaan itselleni, että en testaa ennen kuin on väh. viikon myöhässä, mutta sitten aina tulee jotain, että on pakko testata esim. bileet, matka...:hug:

mm -72: :hug: Toivotaan, että nuo clomit nyt lähtisi kasvamaan ensi kierrossa, kun kroppa on ehtinyt niihin tottua!

Rötväles: Etkö saanut ultrakuvaa mukaan, siinähän näkyy limakalvon paksuus? Mutta toisaalta, jos lääkäri kerran sanoi, että limis oli hyvä niin siihen kannattaa luottaa!

LT82: Kiva, että löysit meidät!


Tuosta kateellisuudesta raskaana olevia kohtaan... Keskenmenon jälkeen olin tosi katkera raskaana olevia puolituttuja vastaan. Varsinkin, kun sai kuulla aina "kuinka helposti raskaus oli lähtenyt käyntiin", "kuinka ihanaa raskaana oleminen on", "eikö ole ihana maha", "ollaan ostettu jo vaikka mitä ihania vauvajuttuja" yms. Kun kuuli lasketunajan, niin mietti aina, että missä vaiheessa olisi enkä halunnut mennä katsomaan vastasyntyneitä, paitsi sitten taas jos ihminen oli tosi läheinen. Yhdellä parhaimmista kavereista oli LA 2 vkoa ennen kuin minun olisi ollut ja hänen raskaudestaan en ikinä tuntenut minkäänlaista pahaa mieltä, päinvastoin. Olen miettinyt, että varmaan osaksi siksi, että he yrittivät tätä vauvaa 1 1/2 vuotta ja koko ajan silloin olimme puhuneet asiasta paljon. Eli hänen oma suhtautumisensa tottakai vaikutti paljon. Ja kun vauva syntyi, hän soitti minulle, että huolisimmeko heidän vauva kummilapseksemme, mistä olimme tosi otettuja, koska olemme siten päässeet läheltä seuraamaan kasvua ja lapsenvahdiksi.
Kun taas miehen serkulla oli samana päivänä LA ja tätä vauvaa en olisi edes halunnut mennä katsomaan sairaalaan, koska olin koko raskauden ajan saanut kuulla juuri noita yllä olevia asioita: "siis vauvan tekeminen on niin helppoa, meilläkin lähti heti kun jätti pillerit pois ja kaikki on niin ihanaa..."
 
Mäkin välillä poden huonoa omatuntoa siitä, että en ole ollut paljoakaan yhteydessä niihin kavereihin, jotka ovat saaneet lapsia meidän yrittämisen aikana. Osittain se johtuu siitä, että aivan liian moni mun tuttavista on saanut "vahinkolapsen". Tää on niin väärin, että ne jotka oikeasti haluavat lapsia, ei niitä tunnu millään saamaan. Toiset taas raskautuvat yhdestä vahinkokerrasta...
 
Täällä masuli vihottelee edelleen, mitähän lie sekin tarkoittaa.
Itse en ole vielä pystynyt käydä katsomassa heinäkuussa syntynyttä ystäväni lasta. En ole ehkä kateellinen, mutta se sattuu niin paljon... ja en halua selitellä kaikille mikä minua vaivaa.
Haleja :hug:
 
Voi ystävät rakkaat, mm-72, Matilda2007 ja Rötväles!! :hug: Kyllä tää touhu oikeasti välillä vaatii ne kunnon itkut. Ei oo elämä oikeudenmukaista, ei. Mutta: nää on hei VASTA clomit. Jos ne ei auta, niin mahdollisuuksia on vielä vaikka miten! mm -72; mä olen kokeillut jo piikittelynkin, ja kyllä mä suosittelen että kannattaa jatkaa niihin (jos ei mitään erityistä estettä ole) JOS siis niin käy, että clomeista ei oo teille apua, ja pistoshoitoa suositellaan. Ei se rahallisestikaan ole "kuin" sen 600 euroa mikä on vuodessa lääkekulujen katto.

Ja Rötväles: noille idioottilääkäreiden kommenteille kannattaa karaistua. Jos joku päästelee suustaan noin tökeröitä kommentteja, kyseinen ihminen ei TODELLAKAAN tiedä mitä puhuu. Ammattitaidontonta ja tyhmää!!! Teet ihan oikein kun olet kiinnostunut hoidosta ja tilanteestasi, ei noista tunneälyttömistä pöntöistä kannata välittää, vaikka niitä valitettavasti aina välillä terveydenhuollon ympyröissä vastaan tuleekin. Anna palautetta vaan ko. lafkaan ja kipakasti, eihän tuollaisia torvia voi lapsettomuushoidoissa olevien ihmisten lähelle päästää...

LT82, tervetuloa! Kiva että löysit meidät!! Täällä on aivan mahtava meininki ja höpistä saa kaikesta semmoisesta mitä ei välttämättä muualla pysty purkamaan.

Omppu76, kuulostaa lupaavilta nuo oireet Pidetään peukkuja! Maltoitko olla viikonlopun testaamatta?
Jep, maltettu on =) Eikä menkkojakaan oo kuulunut, eli periaatteessa toivoa on... mutta, mä olen nähnyt jo niin monta kiertoa ja kokenut niin monet "oireet", että tiedän etten oo raskaana. Oli varmaan jotain kesäflunssaa nää väsymykset ja kuumeilut ym. Toki testaan ehkä loppuviikosta tai viikonloppuna, ellei siihen mennessä menkat ala. Jos kierto alkaa venymään niin pitää sit ottaa Primolutit kehiin, että pääsee taas uuteen yritykseen.

Hei, mikäs on Elishan tilanne?? Nyt en pääse palaamaan kesken viestin kirjoituksen tuonne edelliselle sivulle katsomaan viimesintä viestiä...

*muoks* Piti vielä jatkaa tästä kateusaiheesta. Jos yhtään lohduttaa, niin se EHKÄ menee ajan kanssa ohi. Mulla on tän kolmen-neljän vuoden aikana tullut lähipiiristä melkoisesti vauvauutisia. Aluks tuntui tosi pahalta joka ikinen kerta, mutta tätä nykyä ei oikeestaan tunnu missään. Kuten LT82:kin kirjoitti, oon samaten miettinyt lukuisat kerrat miten p**ka tyyppi ja huono ystävä sitä on, kun on kateellinen - mutta eiköhän se kuitenkin tässä tilanteessa oo aika normaali reaktio. Parasta tietty, jos ko. ystävälle pystyy kertomaan suoraan omista fiiliksistään, ja että vaikka on iloinen toisen puolesta, niin oma tilanne korostuu siinä rinnalla ja sattuu. Ja jos EI pysy kertomaan suoraan - kröh, niin että mikäs ystävä se semmoinen on.....????
 
Huono päivä näet ollut monella, :hug: nyt kaikille ja yritetään nyt jotenkin porskuttaa etie päin,vaikeaahan tämä on välillä(tuntuu että aina),mutta nyt vaan tseppiä,kyllä se onni vielä meitäkin potkaisee! =)

Lt82tervetuloa mukaan,kiva kun saahaan uusia kavereita tänne! :hug:

Elishamikäs sun tilanne on,vieläkö kuumat aallot kiusana? Noi aaltoilut varmaan vaan johtuu clomeista,eikä varmaan ole mitään vakavaa,mutta jos et saa mielen rauhaa,niin soita polille! Mites muuten,onko mitään uutta sun tilassa? :heart:

omppu kuulehan,ei saa meitä jännityksessä pitää,mitäs jo se onkin plussa,iik,kun olis ihanaa! :heart: Oikein yllytystä täällä! :ashamed: Ihan fiksua kyllä,ettei aina tuon testin kanssa hötkyile,no kerrot sitten kun meinaat tehdä!! ;)
 
Varhainen huomen Clomisiskot!!!
Vai ei saa pitää jännityksessä :) Yrittäkää nyt malttaa kun mäkin yritän :LOL: Kierto nyt vaan venyy jostain syystä, ja vaikka olenkin sanonut että toiveet on tällä kertaa olleet aika matalalla, niin kyllä se negan testaaminen aina hiukan mieltä vetää matalaksi. SIksi yritän vältellä testaamista viimeiseen saakka.
 
Saanko minäkin vähän yllyttää testaamaan ;)

Mikäs meidät on niin negatiiviseksi vetänyt, toisaalta ei tipu niin korkealta toiveissa, kun on pessimistinen. Itse olen jo henkisesti siirtynyt siihen, että seuraavaksi se IVF ja mies yrittää koko ajan selittää, että voihan olla, että nyt on tärpännyt. Minun mielipiteeni on, että p*skan marjat!
Ja flunssaa podetaan täälläkin. Kurkku jumalattoman kipeä ja just tulin työterveyslääkäristä. Ihmettelin, kun yleensä en ole koskaan kipeä ja hän veikkasi, että johtuu mulla siitä, että kortisonit alentanut myös vastustuskykyä. Hoidoksi ehdotti sairaslomaa, kun ei viitsi noita lääkkeitäkään popsia.
 
Bee..................1.puregon+pregnyl.....................kp 44/28
kurpitsa...........2.clomit+metut + pregnyl............kp 41/35-50
Omppu76........5.clomit. ......................................kp 33/24-30
Elisha..............3.clomit........................................kp 32/32-37..yk31?
Matilda2007....4.clomit+pregnyl+luget...............kp 29/28-32
kati231...........2.puregon + pregnyl + luget........kp 28/28-42..yk 18
jonski..............clomit...........................................kp 26/30-32
malttamaton....2.clomit+metut+pregnyl+luget...kp 24/33
Ines.................3.clomit tauko) + metut + terot..kp 22/?
JEP...................4.clomit + metut........................kp 20/31-36...y 2,5v
PeePee77........5.clomit......................................kp 20/?
Darma...............puregon+pregnyl......................kp 17/28
macy...............(clomit)........................................kp 15/32
Rötväles..........3.clomit....................................... kp 15/28.........yk14
mm -72............4.clomit+metut+luget+pregnyl...kp 14/28-32
Maikki-Likka.....3.clomit.......................................kp 13/29-31
Sini 78.............1. puregon+pregnyl....................kp 13/29-31
LT82.................clomit+terot...............................kp 10/27-34
nunniu.............2.clomit......................................kp 10/29
Rina82.............1. clomit......................................kp 9/28
Pömpeli-pötsi...3.clomit.......................................kp 7/30
Maria-83..........2.clomit.......................................kp 7/34-36
Vilinäiti.............3.clomit.......................................kp 6/36.......yk16
Jense..............4.clomit+terolut...........................kp 6/32
Heksamiina......3.clomit (nyt tauko?)..................kp ?/28


Plussanneet tästä pinosta 6/2007>:

Marie82 14.6.2007
Lampukka 25.6.2007
Härkäneito 10.7.2007
Riinu 13.7.2007
Kimpsu 21.7.2007
 
Jos joku ihana vaihtais mun kiertopäivän kestoksi 36.

Mulla myös sellainen olo, että meille ei toista lasta tule. Ei jaksais millään enää rääkätä itseään. Olis varmaan parempi olla yrittämättä ja tyytyä tähän elämään.
 
Tervetuloa uudet munki puolesta! :)
Onpas täällä muutamilla synkät tunnelmat.. :/ niin se on kyllä täälläkin että vuoroin on toivoa ja sitten taas itkettää ja tekis mieli heittää "kirves kaivoon".. Jaksuja meille kaikille! :hug:
 
Juups täällä sitä mennään vielä samaa kiertoa... Kuumia aaltoja vieläkin, mitenköhän mahtaa ens kierrossa käydä kun on 2tab. kerralla :whistle:
Ei kyllä ole mitään tuntoja, että olis tärpänny. Eilen lämmöt oli 36,9'C ,mutta tänään vain 36,4'C näillä näkymin täti on jo matkalla tänne :kieh:
Ajattelin kuiteskin testata huomenna, jotta saan testin "kiusaamasta" kaapista pois. Vaikka jotenkin sitä jo on luovuttanu clomien suhteen, tuntuu ettei ne auta mitään!! |O oviskin oli vasta kp20, kauheen myöhään...

Omppu76 täällä pidetään kovasti peukkuja sun puolesta *jännittää*

LT82 tervetuloa mukaan!! =)

Rötvälekselle onnittelut mahtavista muniksista :flower:

mm-72 ISO :hug: :heart:
 
Voitaisko me pitää tämä negatiivisen ajattelun malli niin kukaan ei putoaisi kovin korkealta. :headwall:
Niin joo lääkäri sanoi jatkoa kysyessäni että jos nämä 4 clomikiertoa ei auta niin hän määräis seuraavaksi kolme kiertoa 2tbl/pv. voi paspartuu!
 
Täti tuli sunnuntaina kylään jostakin pystymetsästä, että kierron pituudeksi jäi varmaan ekaa kertaa elämässäni kp25. Nyt siis menossa kp3. Jos nyt jotain hyvääkin on tässä kaikessa niin, kierron aikaistuessa huomenna olen menossa ultraan Felicitakseen ja päästään taas aloittamaan puregonit tällä viikolla. Toka kierto piikkien kanssa lähtee siten käyntiin.

Päivitänpä samalla vähän tota listaa taas:

Bee..................1.puregon+pregnyl.....................kp 44/28
kurpitsa...........2.clomit+metut + pregnyl............kp 41/35-50
Omppu76........5.clomit. ......................................kp 33/24-30
Elisha..............3.clomit........................................kp 32/32-37..yk31?
Matilda2007....4.clomit+pregnyl+luget...............kp 29/28-32
kati231...........2.puregon + pregnyl + luget........kp 3/28-42..yk 19
jonski..............clomit...........................................kp 26/30-32
malttamaton....2.clomit+metut+pregnyl+luget...kp 24/33
Ines.................3.clomit tauko) + metut + terot..kp 22/?
JEP...................4.clomit + metut........................kp 20/31-36...y 2,5v
PeePee77........5.clomit......................................kp 20/?
Darma...............puregon+pregnyl......................kp 17/28
macy...............(clomit)........................................kp 15/32
Rötväles..........3.clomit....................................... kp 15/28.........yk14
mm -72............4.clomit+metut+luget+pregnyl...kp 14/28-32
Maikki-Likka.....3.clomit.......................................kp 13/29-31
Sini 78.............1. puregon+pregnyl....................kp 13/29-31
LT82.................clomit+terot...............................kp 10/27-34
nunniu.............2.clomit......................................kp 10/29
Rina82.............1. clomit......................................kp 9/28
Pömpeli-pötsi...3.clomit.......................................kp 7/30
Maria-83..........2.clomit.......................................kp 7/34-36
Vilinäiti.............3.clomit.......................................k p 6/36.......yk16
Jense..............4.clomit+terolut...........................kp 6/32
Heksamiina......3.clomit (nyt tauko?)..................kp ?/28

Kyllä ihmettelin erittäin paljon lääkärisi käytöstä, Rötväles! Voimahalit sulle sekä mm-72 ja Matilda! :hug:

Sini, minun kierto on tosiaan välillä ollut aika pitkä, joten ekan yrityskerran sain aika pitkään piikittää puregonia. Aika jännä juttu sinänsä on se, että kun sen kierron jälkeen on ollut 2 luomukiertoa, niin toinen on jäänyt kp27 ja toinen kp25. Tosin Terot vaikutti kyllä ton kp27 kierron lyhyyteen ilmiselvästi ja varmaan jälkimmäiseenkin.

Ai niin, pitääpä vähän vielä hehkuttaa - tavattiin eilen ystäviemme ICSI-vauva, aivan ihana :heart:. Tuollaisen hoitojen seurauksena syntyneen pienokaisen näkeminen kyllä antaa taas voimia tähän kaikkeen! Kyllä me onnistutaan - ennemmin tai myöhemmin!
 
Hailakka viiva raskaustestissä (vaaleanhailakkapunainen vrt. kontrolli tummanpunainen), mutta ei mitään tietoa onko viivanpaikka vai oikea viiva :headwall: Kädetkin tärisee kun tätä kirjoittaa, voikun se olis plussa!! :heart:
Testasin mammaksin 10ml herkällä testillä, aikaisempiin testeihin ei ole tullut minkäänlaista viivaa.... nyt taitais oviksesta olla 13-14vrk.... en tiedä!! iik!!!
 
Bee..................1.puregon+pregnyl.....................kp 45/28
kurpitsa...........2.clomit+metut + pregnyl............kp 42/35-50
Omppu76........5.clomit. ......................................kp 34/24-30
Matilda2007....4.clomit+pregnyl+luget...............kp 30/28-32
jonski..............clomit...........................................kp 27/30-32
malttamaton....2.clomit+metut+pregnyl+luget...kp 25/33
Ines.................3.clomit tauko) + metut + terot..kp 23/?
JEP...................4.clomit + metut........................kp 21/31-36...y 2,5v
PeePee77........5.clomit......................................kp 21/?
Darma...............puregon+pregnyl......................kp 18/28
macy...............(clomit)........................................kp 16/32
Rötväles..........3.clomit....................................... kp 16/28.........yk14
mm -72............4.clomit+metut+luget+pregnyl...kp 15/28-32
Maikki-Likka.....3.clomit.......................................kp 14/29-31
Sini 78.............1. puregon+pregnyl....................kp 14/29-31
LT82.................clomit+terot...............................kp 11/27-34
nunniu.............2.clomit......................................kp 11/29
Rina82.............1. clomit......................................kp 10/28
Pömpeli-pötsi...3.clomit.......................................kp 8/30
Maria-83..........2.clomit.......................................kp 8/34-36
Vilinäiti.............3.clomit.......................................kp 7/36.......yk16
Jense..............4.clomit+terolut...........................kp 7/32
kati231...........2.puregon + pregnyl + luget........kp 4/28-42..yk 19
Heksamiina......3.clomit (nyt tauko?)..................kp ?/28

Haamuilijat :heart:

Elisha..............3.clomit........................................kp 33/32-37..yk31?

Plussanneet tästä pinosta 6/2007>:

Marie82 14.6.2007
Lampukka 25.6.2007
Härkäneito 10.7.2007
Riinu 13.7.2007
Kimpsu 21.7.2007
 
Kyllä minäkin sen plussaksi tulkitsisin, onneksi olkoon!!! Jos on selkeä viiva niin se on kyllä plussa, ei sen tarvikaan olla yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Haamuviiva on sellainen joka näkyy just ja just tihrustamalla ja mammaksin testeissä ei ole viivanpaikkaa. Ainakin omat negat on kyllä ollut puhtaasti negoja ja plussa ollut sitten hailakka viiva!
 

Yhteistyössä