**Ovulaation induktio marraskuussa**

Ultrakuulumisia :'( Munikset eivät olleet kasvaneet yhtään maanantain ultrasta vaikka Gonalia oon ahkerasti piikitellyt jo kymmenen päivää. Nyt päätettiin lisätä annostusta ja ensi tiistaina olis taas seurantaultra. Masentavaa! Onneksi muilla näyttää menevän paremmin ja ovisplussia löytynyt...
 


Pömpeli-pötsi.....3.clomit..................................... .kp 87/30
Vilinäiti..............3.clomit.................................... ..kp 86/36.yk16
jonski................clomit.........................................kp 76/30-32
Nippe81..............................................................kp 51/36
Dreamer-88.......1.clomit......................................kp 48/25-?.yk10
Retuli82............clomit.........................................kp 45/?
Rina82..............2. clomit.....................................kp 40/??
Emppu78..........tauko.........................................kp 40/32
JEEP..............5.clomit+metut+puregon+pregnyl..kp 35/31-36.y2,5v.
Omppu76........5.clomit. ...................................kp 32/26-30
macy...............1.clomit+puregon.......................kp 31/32
Bayan Fare..........2.clomit.................................kp 31/?..y 1v.
mm -72............6.clomit+metut+luget+pregnyl...kp 29/28-32
J3N3...............1.clomit+terot+metut.................kp 28/?
Alisa79...........3.clomit......................................kp 23/28-32
Maria-83.........3.clomit......................................kp 23/30-33
nunniu............4.clomit......................................kp 22/29-33
Jense..............5.clomit+terolut.(nyt tauko).........kp 22/33
Ines...............clomit+metut+terot.....................kp 17/?
marianne22............clomit..................................kp 15/28-30
Matilda.............gonal-f+metut+luget..................kp 15/28-32
Bee.................2.puregon+pregnyl.....................kp 14/30
PeePee77............2.puregon+pregnyl..................kp 11/29-31
kati231............4.puregon+pregnyl+luget+metut....kp 9/28-42
Kimpsu.............km8/07, tauko clomeista.............kp 8/30-42 y 1v.9kk
Nanna75...........3.clomit......................................kp 7/14-30
Iida-Liina..........1.Letrozole+Gonal F+Duphaston.......kp7/28-35
heksamiina.......3.clomit (nyt tauko?)..................kp ?/28
Kuunkulta........2.Conal-F +Choragon..................kp2/31-53.. y 1 v.



Plussanneet tästä pinosta:

Marie82 14.6.2007
Lampukka 25.6.2007
Härkäneito 10.7.2007
Riinu 13.7.2007
Elisha 15.8.2007
malttamaton 24.8.2007
rötväles 4.9.2007
Kurpitsa 23.9.2007
 
Matilda :hug: Millaisella annostuksella olet gonalia pistänyt? Onko sinulla ensimmäinen gonal-kierto? Toivottavasti tuo isompi annos tuottaa toivottua tulosta ja antaa muniksille vauhtia.

Ines, Joo saa udella :) Paljastan et asutaan Euroopassa. Sit jos Iida-Liina sanoo missä maassa ne asuu, ni mäkin voin sanoa ;)
Ties vaik asuttais samassa maassa...

Tsemppiä kaikille ja hyvää viikonloppua!

 
Pitäskö mulla olla jotain clomien kaverina oikeesti? Kun lueskelin tänään koulussa pharmaca fennicaa(?) ja sielä sanottiin että jos klomifeenia on enempi ku 100mg (mulla siis seuraavassa 150mg), ni pitäs olla oviksen jälkeen jotain luonnollista progesteronia(?) tai sit jotain jossa on hcg:ta, kun noin iso määrä klomifeenia jotenki lamaannuttaa progesteronin erittymistä..(?)

Mä nyt pelkään että auttaako se mitään syödä 3tabl jos se ton tekee, eikä mulle oo määrätty mitään kaveriksi..?? Teroluteja mulla on, mutta sehän ei ole kumpaakaan noista (?). Ja entäs sitte verikokeet...? :eek:

14. päivä sain ultraan ajan, että sielähän sitä voi tietty kysästä, mutta jos joku sattus tietämään? Ja... Tuo 14. päivä ois todennäköisesti kp 10, onko se liian varhaista käydä seurannassa? En saanu yhtään myöhemmäs.. :|
 
Bayan Fare: Kiitos! :hug: Ei kp10 ole liian varhaista käydä ultrassa.. Mulla ainakin näkys jo tilanne.. Muuten en osaa sanoo mitään noihin sun kysymyksiin.

Marianne22: Onnittelut ovisplussasta! =) Meilläkin pupuiltiin aamulla.. Ois se niin hienoo ku voitais saada + raskaustestiinki parin viikon päästä! Hoppas! :heart:

Matilda2007: Voihan itku! :/ ISO :hug:
 
Ines: Minä sain viikon ajan kolme haamuplussaa, sitten yhden negan ja sitten vahvan plussan.. Haamuplussat siis olivat saman vahvuisia kontrolliviivan kanssa, vahva plussa huomattavasti vahvempi.. Olin super iloinen, mutta ovulaatiota ei tapahtunut silti :( Enpä ainakaan enää rahoja tuhlaa testeihin..

Toivotaan, että sinulla oli oikea plussa :) Plussan jälkeenhän ei kannattaisi enää testata.. en tiedä miksi..
 
Bee


Pömpeli-pötsi.....3.clomit..................................... .kp 88/30
Vilinäiti..............3.clomit.................................... ..kp 87/36.yk16
jonski................clomit.........................................kp 77/30-32
Nippe81..............................................................kp 52/36
Dreamer-88.......1.clomit......................................kp 49/25-?.yk10
Rina82..............2. clomit.....................................kp 41/??
Emppu78..........tauko.........................................kp 41/32
JEEP..............5.clomit+metut+puregon+pregnyl..kp 36/31-36.y2,5v.
Omppu76........5.clomit. ...................................kp 33/26-30
macy...............1.clomit+puregon.......................kp 32/32
Bayan Fare..........2.clomit.................................kp 32/?..y 1v.
mm -72............6.clomit+metut+luget+pregnyl...kp 30/28-32
J3N3...............1.clomit+terot+metut.................kp 29/?
Alisa79...........3.clomit......................................kp 24/28-32
Maria-83.........3.clomit......................................kp 24/30-33
nunniu............4.clomit......................................kp 23/29-33
Jense..............5.clomit+terolut.(nyt tauko).........kp 23/33
Ines...............clomit+metut+terot.....................kp 18/?
Retuli82............clomit.........................................kp 18/?
marianne22............clomit..................................kp 16/28-30
Matilda.............gonal-f+metut+luget..................kp 16/28-32
Bee.................2.puregon+pregnyl.....................kp 15/30..y 1.5v
PeePee77............2.puregon+pregnyl..................kp 12/29-31
kati231............4.puregon+pregnyl+luget+metut....kp 10/28-42
Kimpsu.............km8/07, tauko clomeista.............kp 9/30-42 y 1v.9kk
Nanna75...........3.clomit......................................kp 8/14-30
Iida-Liina..........1.Letrozole+Gonal F+Duphaston.......kp8/28-35
Kuunkulta........2.Conal-F +Choragon..................kp3/31-53.. y 1 v.
heksamiina.......3.clomit (nyt tauko?)..................kp ?/28



Plussanneet tästä pinosta:
[/i]
Marie82 14.6.2007
Lampukka 25.6.2007
Härkäneito 10.7.2007
Riinu 13.7.2007
Elisha 15.8.2007
malttamaton 24.8.2007
rötväles 4.9.2007
Kurpitsa 23.9.2007



Ines: Eikös oviksen pitäiskin näkyä kahtena päivänä plussana? Tai ainakin sellainen käsitys mulla on..

ON: Eilen sain luvan laittaa Pregnylin ja tänään päivällä varmaan munis irtoaa. Täytyy laittaa peitot heilumaan.. :whistle:
 
Tervetuloa kaikki uudet mukaan minunkin puolesta!

Sitten vähän omaa tarinaa, jonka jo kirjoitin tuonne toiselle palstalle:
mulla lähti menemään hoidot vähän takapakkia - tai oikeastaan en oo ihan varma vielä asiasta. No, olen tässä tämän viikon alusta aloittanut taas Puregonit normaalia vähän suuremmalla annoksella (joka toinen pv 50 iu ja joka toinen 75 iu). Eilen olin sitten uudelleen ultrassa ja kuinkas ollakaan, 3 munista oli lähtenyt yhtäaikaa kehittymään ja olivat kaikki noin 11-12 mm. Ei siis hyvä tilanne, kun yhtä ainoastaan pitäisi yrittää kasvattaa. Jatkan nyt viikonlopun ylin taas normaalilla 50 iu annostuksella ja maanantaina ultrataan tilanne. Toivottavasti ne 2 muuta olisi ymmärtäneet jättää kasvamatta ja sen yhden kanssa päästäisiin suunniteltuun inssiin. Jos siis kaikki 3 edelleen ovat kasvaneet, ei inssiä (ja ehkä seksiäkään) voida ajatellakaan. Yksi mahdollisuus lääkärimme mukaan on tietenkin siirtyä lennosta IVF:ään eli lähteäkin kasvattamaan näitä kaikkia ja sitten tehdä punktio. On kyllä vähän sekavat fiilikset tän kaiken kanssa. Yksi ja vieläpä kaksi hedelmöittynyttä munasolua tietenkin olisi ok, mutta ei missään nimessä kolmea. Sellaiseen ei klinikkakaan tietenkään riskien takia edes olisi lähdössä. Onhan se tietenkin niin, ettei välttämättä yksikään hedelmöittyisi, mutta ainahan se mahis on kuitenkin olemassa, että kaikki kolme.

Kyselisinkin, että onko kellään kokemuksia vastaavanlaisesta tilanteesta, jossa useampi folli olisi lähtenyt kehittymään oikein kunnolla? Mitä teillä silloin päätettiin tehdä? Jatkoitteko riskeistä huolimatta vai puhallettiinko peli poikki kokonaan? Onko kukaan siirtynyt "lennosta" IVF:ään kesken ovulaation induktion?
 
Huomenta!

Kiva nähdä että meille on tullut uusia joukkoon, Tervetuloa! Muutenkin jutustelu on piristynyt kun oli välillä aika hiljaista. Itse bongasin kahtena peräkkäisenä päivänä ovis+ ekassa kierrossa, sen jälkeen en oo testannu kun ekaan + asti.

Minulla 2tabl, ei kasvattunut munasoluja aikaisempaa suuremmiksi, ja ovulaatiokin oli vasta kp 18. Mut toivossa on hyvä elää, laskiskelin, että testaaminen osuu isänpäivään jos täti ei saavu ennen sitä.

Kuumat aallot vaivaa vieläkin, mut päänsärkyä ei onneksi ole nyt ollut. Väsymys on ihan hirveää, koko ajan voisi nukkua.. Paino on noussut ekan kerran pari kiloa, oon tosi turvoksissa ja alamahaa nipistelee. Hyvä että painoa tulee, kun olen liian laiha lääkärin mielestä clomihoitoon.. Kehossa pitäisi olla rasvaa.. mut minkäs teet, kun 10v olen ollut saman kokoinen ja paino ei vain nouse..

 
Dreamer88: Kyllä nä 2 + on ollut vahvoja. Haamuja sain ennen niitä 4.. Mul on joku pakkomielle nyt testata.. Pakko se on kokeilla illalla taas et joko tulee taas vaan haamua.. :whistle:

Bee ja maria-83: Ahaa! Huh helpotus et tä 2 ovis+ on ihan normaalia.. =)

kati231: Oho, ompa sulla jännittävä tilanne.. Mulla oli ultrassa 2 follia ja kieltämättä sekin jännittää et jos nyt oiski tärppi kierto ja ne molemmat kiinnittyis ja molemmista tulis vaikka identtiset.. ni siinä olisi sitten ihmettelemistä.. :whistle:

++++++tuulia!!!!!!!!!!! :heart:
 
On taas tovi vierähtäny kun olen täällä vieraillu. Aina menee aikansa, kun jaksaa tulla tänne sivuille epäonnistumisen jälkeen! Viime kierrossa siis oli ne clomit ja inssiin ois ollut tarkoitus mennä, mutta se menikin sitten ohi suun. Tähän kiertoon en clomeja popsinu, elämäni ensimmäinen inssi tehtiin eilen luonnolliseen kiertooni =) Eli torstaiaamuna sain ovisplussan ja perjantaiksi varasin sitten ajan inssiin. Ajoitus meni nappiin, rakkulaa ei enää ollu, oli puhjennu ja "ovislimakin" oli kirkasta ja juoksevaa (muuttuu sitkeäksi, kun ovis on ohi, jolloin siittiöt ei enää sitä läpäise). Ja ukon tavarakin oli erittäin hyvää =) Nyt sitten vain piinaillaan seuraavat kaksi viikkoa!! (Eli nyt siis mulla menossa kp 18). Voin varmaan tässä pinossa "hengailla", vaikkei ovulaation induktiota tässä kierrossa ollukkaan =)
 
Moi!
Kuunkulta, ei asuta samassa maassa. Minä majailen Euroopan ulkopuolella Lähi-Idässä. Ulkona mukavat +25 astetta.
Matilda, hui kymmenen päivää gonalia. Mulla kanssa ensimmäinen gonal-kierto ja toivoin, että viisi päivää piikittelyä riittäis, mutta voipi olla, että seuraavassa ultrassa mulle määrätään sitä lisää. Pistelen 75 IU:ta päivittäin.

Onnittelut ovisplussan saanneille! :flower:
 
ilmoittaudun myös tähän ketjuun mukaan :wave:

Itsellä nyt toinen clomikierto lähdössä käyntiin. Ekassa kierrossa otin 1tab kp5-9 ja kp 11 ultrassa ei johtofollia( mulla pco joten liuta pikkurakkuloita molemmissa muniksissa valmiina) kierrot mulla ollut aika normeja 28-33 päivää mutta clomit sekoittivat heti kierron joten kp 51 aloitin primolutin jolla sain kuukautiset alkamaan. Joten nyt kp2 menossa. päivinä 5-9 otan 2tab clomeja ja sit taas ultraan. ai niin ja diformin myös käytössä ollut 2vuotta.

-Tiinuli-
 
Bee


Vilinäiti..............3.clomit.................................... ..kp 88/36.yk16
jonski................clomit.........................................kp 78/30-32
Nippe81..............................................................kp 53/36
Dreamer-88.......1.clomit......................................kp 50/25-?.yk10
Rina82..............2. clomit.....................................kp 42/??
Emppu78..........tauko.........................................kp 42/32
JEEP..............5.clomit+metut+puregon+pregnyl..kp 37/31-36.y2,5v.
Omppu76........5.clomit. ...................................kp 34/26-30
macy...............1.clomit+puregon.......................kp 33/32
mm -72............6.clomit+metut+luget+pregnyl...kp 31/28-32
J3N3...............1.clomit+terot+metut.................kp 30/?
Alisa79...........3.clomit......................................kp 25/28-32
Maria-83.........3.clomit......................................kp 25/30-33
nunniu............4.clomit......................................kp 24/29-33
Jense..............5.clomit+terolut.(nyt tauko).........kp 24/33
Ines...............clomit+metut+terot.....................kp 19/?
Retuli82............clomit.........................................kp 19/?
marianne22............clomit..................................kp 17/28-30
Matilda.............gonal-f+metut+luget..................kp 17/28-32
Bee.................3.puregon+pregnyl.....................kp 16/30..y 1.5v
PeePee77............2.puregon+pregnyl..................kp 13/29-31
kati231............4.puregon+pregnyl+luget+metut....kp 11/28-42
Kimpsu.............km8/07, tauko clomeista.............kp 10/30-42 y 1v.9kk
Nanna75...........3.clomit......................................kp 9/14-30
Iida-Liina..........1.Letrozole+Gonal F+Duphaston.......kp9/28-35
Kuunkulta........2.Conal-F +Choragon..................kp4/31-53.. y 1 v.
Tiinuli81...........2.clomit........................................kp 2/28-33
Bayan Fare..........3.clomit.................................kp 1/?..y 1v.
heksamiina.......3.clomit (nyt tauko?)..................kp ?/28



Plussanneet tästä pinosta:
[/i]
Marie82 14.6.2007
Lampukka 25.6.2007
Härkäneito 10.7.2007
Riinu 13.7.2007
Elisha 15.8.2007
malttamaton 24.8.2007
rötväles 4.9.2007
Kurpitsa 23.9.2007



Tervetuloa Tiinuli! :flower:

Bayan Fare: :hug: Tosi kurja juttu aina tuo menkkojen alku! :(

Kati: Mulla oli viimeksi kanssa kolme follia, kaksi melkein yhtä isoa ja yksi hiukkasen pienempi. Piikittelyn jatkuessa normaalina se kolmas jäi vähän jälkeen muista ja oli sitten Pregnyl vaiheessa jotain 14mm. Hoitoa jatkettiin ihan normaalisti vaikka folleja olikin mahtavat kolme.

Retuli: Hengailehan rauhassa meidän seurassa! :)

ON: Ovis oli eilen ja tein muuten Ines ihan piruuttani kans ovistestit, kahtena päivänä tuli plussa myös täällä! Peittoja on heiluteltu ja punkkupullo odottaa nauttijaansa.. Kaikki keinot käyttöön.. :D
 
PeePee77 mielenkiintoinen teoria muuten sulla.. Eilen ei kyl ollu enää +. Hyym.

Bee: Onnittelut oviksesta! Jahas, mä luin jostain perhesuunnitelu sivuilta että LH huippu kestää yleensä 2 vuorokautta. Että 2x + siis normaalia. Pakko mun oli sitten eilenkin testata -> haamu tuli. Mun tarttis kans ostaa punkkua. Greippimehut on jo juotu! =)

 
Täällähän on ovista bongattu oikein porukalla, onnea kaikille plussaajille :flower: toivottavasti muutaman viikon kuluttua tulisi se toinen plussa :heart:

(.) kolmas clomikierto päättyi eilen, ei muita oireita kuin kuumat aallot. Kahdessa ekassa kierrossa oli alavatsanippailuja koko clomikierron ajan ja nyt ei mitään :/ Piinaavaa tämä odotus, kun ei tiedä tapahtuuko siellä yhtään mitään, epätoivo hiipii taas... Onko muilla ollut oireettomia clomikiertoja, joissa kuitenkin ovis bongattu?
 
tein sitten perjantaina iltapäivällä testin, negaa näytti. tein halvemmalla testillä kuinn yleensä (aikaisemmin olen tehnyt clearblue). eipäs ole kuitenkaan vielä alkanut. mitähän tämä nyt sitten oikein on??? ei ole mitään oireitakaan. perjantaina tuli sukujuhlissa juhlittua ja lauantaina oli sitten maha ihan sekaisin... tosiaan töissä on ollut aika lailla ressaavaa että vaikuttaisikohan se asiaan että on myöhässä? kuitenkin useamman kk ajan on kierto ollut tasan 32 pv... hmmm. tavallaan toivoisi että alkaisi nyt ettei kierto menisi aivan sekaisin. blaah.
 
Bee


Vilinäiti..............3.clomit.................................... ..kp 89/36.yk16
jonski................clomit.........................................kp 79/30-32
Nippe81..............................................................kp 54/36
Dreamer-88.......1.clomit......................................kp 51/25-?.yk10
Rina82..............2. clomit.....................................kp 43/??
Emppu78..........tauko.........................................kp 43/32
JEEP..............5.clomit+metut+puregon+pregnyl..kp 38/31-36.y2,5v.
Omppu76........5.clomit. ...................................kp 35/26-30
macy...............1.clomit+puregon.......................kp 34/32
mm -72............6.clomit+metut+luget+pregnyl...kp 32/28-32
J3N3...............1.clomit+terot+metut.................kp 31/?
Alisa79...........3.clomit......................................kp 26/28-32
Maria-83.........3.clomit......................................kp 26/30-33
nunniu............4.clomit......................................kp 25/29-33
Jense..............5.clomit+terolut.(nyt tauko).........kp 25/33
Ines...............clomit+metut+terot.....................kp 20/?
Retuli82............clomit.........................................kp 20/?
marianne22............clomit..................................kp 18/28-30
Matilda.............gonal-f+metut+luget..................kp 18/28-32
Bee.................3.puregon+pregnyl.....................kp 17/30..y 1.5v
PeePee77............2.puregon+pregnyl..................kp 14/29-31
kati231............4.puregon+pregnyl+luget+metut....kp 12/28-42
Kimpsu.............km8/07, tauko clomeista.............kp 11/30-42 y 1v.9kk
Nanna75...........3.clomit......................................kp 10/14-30
Iida-Liina..........1.Letrozole+Gonal F+Duphaston.......kp10/28-35
Kuunkulta........2.Conal-F +Choragon..................kp5/31-53.. y 1 v.
Tiinuli81...........2.clomit........................................kp 3/28-33
Bayan Fare..........3.clomit.................................kp 2/?..y 1v.
heksamiina.......3.clomit (nyt tauko?)..................kp ?/28



Plussanneet tästä pinosta:
[/i]
Marie82 14.6.2007
Lampukka 25.6.2007
Härkäneito 10.7.2007
Riinu 13.7.2007
Elisha 15.8.2007
malttamaton 24.8.2007
rötväles 4.9.2007
Kurpitsa 23.9.2007

 
Tänään oli jälleen seurantaultra. Nyt oon jo piikitellyt 14 päivää gonalia, mutta näköjään mut on tuomittu jäämään lapsettomaksi. :'( Yhteensä löytyi 9 kpl muniksia, jotka oli 9-12 mm. Limakalvo oli jo yli 10 mm. Lääkärin mielestä oli hyvä päättää tää kierto tähän ja toivoa ensi kierrolle parempaa tuuria... Jos seuraavakaan kierto ei tuota haluttua tulosta, mennään luultavasti ivf:ään...
 

Yhteistyössä