**Ovulaation induktio marraskuussa**

jonski
Heippa pitkästä aikaa!

Eli mulla voi vaihtaa ton kierron... On nykyjään 13/?... Clomien syönnin olen lopettanut, koska niistä ei ollut enää mitään apua. Olen alkanut pistämään Menopuria. Aluksi pistin kp5-9 75IU, mutta ei mitään tulosta... sitten pistin kp10-12 150IU, ei edelleenkään tulosta. Rakkuloita oli kyllä, mutta ei yhtään johtofollikkelia. Matildaeli mulla sama juttu... Lääkäri vaan totesi, että parempaa onnea ensikiertoon. Olin todella surullinen :'( jo siis siitä, että pistokset eivät tehonneet. Mutta tämä oli vasta ensimmäinen kierto, kun pistin. Seuraavalle kierrolle pistellään suoraan 150 IU... Toivottavasti tehoo.

Mutta kiva nähdä, että täällä on edelleen vipinää ja vilskettä... Taidan vierailla nyt vähän useammin, kun ollaan hieman edistytty noissa hoidoissa...

- Jonski
 
:hug: Jonski Toivottavasti meillä menee paremmin ensi kierrossa... Harmillista taas todeta, että huomenna on isänpäivä. Jo viime vuonna toivoin, että olisin voinut antaa miehelleni plussatestin lahjaksi. Tämä toive ei toteudu tänäkään vuonna. Toivottavasti ensi vuonna saadaan juhlia kunnolla...
 
jonski :hug: Tylsä juttu!

(.) Mulla ihan älytön piina päällä! viikko oviksesta ja viel viikko pitäis kestää ennen testaamista... mä en tajua miten tämä voikin olla näin vaikeeta! Mä en jaksaisi yhtään odottaa! Tämä epätietoisuus tässä häiritsee.. hooh! Miten sais jotain muuta ajateltavaa?? Korkeelta tullaan kyllä taas ja kovaa jollei ole tärpänny! Toiveet jotenkin niin korkealla ku sain oikeesti tikutettua ekan kerran oviksen ikinä! Ja sitten vielä tietää että siellä on ollu 2 follia ni aattelee et ois jotenki suuremmat mahikset et edes toinen ois tärpänny...
 
Bee
mukana menossa


Nippe81..............................................................kp 60/36
Dreamer-88.......1.clomit......................................kp 57/25-?.yk10
Rina82..............2. clomit.....................................kp 49/??
Emppu78..........tauko.........................................kp 49/32
Omppu76........5.clomit. .....................................kp 41/26-30
macy...............1.clomit+puregon........................kp 40/32
J3N3...............1.clomit+terot+metut...................kp 37/?
Alisa79...........3.clomit........................................kp 32/28-32
Maria-83.........3.clomit........................................kp 32/30-33
nunniu............4.clomit........................................kp 31/29-33
Jense..............5.clomit+terolut.(nyt tauko).........kp 31/33
Ines...............clomit+metut+terot.......................kp 26/?
Retuli82............clomit.........................................kp 26/?
marianne22.......clomit........................................kp 24/28-30
Matilda.............gonal-f+metut+luget..................kp 24/28-32
Bee.................3.puregon+pregnyl.....................kp 23/30..y 1.5v
PeePee77............2.puregon+pregnyl..................kp 20/29-31
kati231............4.puregon+pregnyl+luget+metut....kp 18/28-42
miimu86.........2.clomifen+metformen.......................kp 17/24-31
Nanna75...........3.clomit..........................................kp 16/14-30
Iida-Liina..........1.Letrozole+Gonal F+Duphaston....kp16/28-35
nipsuliina83...........................................................kp 14/28-32
jonski..............1.menopur.......................................kp 13/30-32
Kuunkulta........2.Conal-F +Choragon....................kp 11/31-53.. y 1 v.
Tiinuli81...........2.clomit..........................................kp 9/28-33
Bayan Fare..........3.clomit......................................kp 8/?..y 1v.
heksamiina.......3.clomit (nyt tauko?).....................kp ?/28


Plussanneet tästä pinosta:

Marie82 14.6.2007
Lampukka 25.6.2007
Härkäneito 10.7.2007
Riinu 13.7.2007
Elisha 15.8.2007
malttamaton 24.8.2007
rötväles 4.9.2007
Kurpitsa 23.9.2007

 

Heissan!

Mulla menossa siis kp 14/28-32. Ja ekat clomifenit otan siis vasta seuraavassa kierrossa päivinä 5-9. Välillä tosiaan toivottomuus iskee, varsinkin kun kaikki saa ympärillä vauvoja :ashamed: mutta onneksi täältä löytyy myös paljon onnistumistarinoita :)
 
Heips!
Minulle pistettiin keskiviikko aamuna pregnyl-irrotuspiikki. Ultrassa näkyi yksi isompi folli ja kaksi pienempää 13 ja 14 mm. Keskiviikko iltana luulin ovuloivani kun vatsaa nippaili todella kovasti, mutta sama toistui myös perjantai iltana. Nyt olenkin ihan kuutamolla siitä milloin se ovulaatio oikeastaan tapahtui. Tietääkö kukaan, että jos useampi munasolu irtoaa, niin minkä ajan sisällä se tapahtuu? Siis voiko kahden muniksen irtoamisella olla yli vuorokausi eroa vai irtoavatko ne aina samaan aikaan? Ja kasvaako follit vielä pregnyl-piston jälkeen?

No joka tapauksessa ovis on takana, irtosi sieltä sitten yksi tai kaksi follia. Nyt ei muuta kuin odotellaan.

Voimahalit Jonskille ja muille joilla kierto ei ota onnistuakseen. Uskoa tulevaan! :hug:
 
Iltaa kaikille =)

Lueskelin tässä sivuja läpi ja tuli mieleeni sellainen että maksaako tämä pregnyl-pistos jotain jos sen littaa lääkäri/hoitaja? siis yleisellä puolella? itsellä vasta clomikierros menossa ja seurantaultra tiistaina kp11....mietin että saankohan tuon pistoksen kans jos niikseen tulee...?

-Tiinuli81-
 
Jonski ja Matilda ja maria :hug:

Ines plussatuulia +++++++ :whistle:

Iida-Liina, samaa olen myös miettinyt, mutta en osaa siis vastata tuohon kysymykseen itsekään.

(.) taidan taustailla seuraavaan kiertoon asti, tämä meni nyt täysin hukkaan, mies 5 päivän työmatkalla juuri mahdollisen oviksen aikaan, ketuttaa... :/ Parempaa plussaonnea muille! :heart:
 
Tiinuli81, käydään yksityisellä puolella ja joudun itse hankkimaan ja pistämään tuon Pregnylin, jonka hinta apteekissa on 4,48 eur eli kerrankin halpa lääke. Jos ne julkisella siitä jotain veloittavat, ei se voi paljoa olla.
 
mukana menossa


Nippe81..............................................................kp 61/36
Rina82..............2. clomit.....................................kp 50/??
Emppu78..........tauko.........................................kp 50/32
Omppu76........5.clomit. .....................................kp 42/26-30
macy...............1.clomit+puregon........................kp 41/32
J3N3...............1.clomit+terot+metut...................kp 38/?
Alisa79...........3.clomit........................................kp 33/28-32
Maria-83.........5.clomit........................................kp 2/30-33
nunniu............4.clomit........................................kp 32/29-33
Jense..............5.clomit+terolut.(nyt tauko).........kp 32/33
Ines...............clomit+metut+terot.......................kp 27/?
Retuli82............clomit.........................................kp 27/?
marianne22.......clomit........................................kp 25/28-30
Matilda.............gonal-f+metut+luget..................kp 25/28-32
Bee.................3.puregon+pregnyl.....................kp 24/30..y 1.5v
PeePee77............2.puregon+pregnyl..................kp 21/29-31
kati231............4.puregon+pregnyl+luget+metut....kp 19/28-42
miimu86.........2.clomifen+metformen.......................kp 18/24-31
Nanna75...........3.clomit..........................................kp 17/14-30
Iida-Liina..........1.Letrozole+Gonal F+Duphaston....kp17/28-35
nipsuliina83......clomit seuraavaan kiertoon.............kp 15/28-32
jonski..............1.menopur.......................................kp 15/30-32
Kuunkulta........2.Conal-F +Choragon....................kp 12/31-53.. y 1 v.
Tiinuli81...........2.clomit..........................................kp 10/28-33
Bayan Fare..........3.clomit......................................kp 9/?..y 1v.
Dreamer-88.........2.clomit......................................kp 7/26-86 yk 12
mimi79.................4.clomit.....................................kp 5/?
heksamiina.......3.clomit (nyt tauko?).....................kp ?/28
Maria-83.........5.clomit........................................kp 2/30-33



Plussanneet tästä pinosta:

Marie82 14.6.2007
Lampukka 25.6.2007
Härkäneito 10.7.2007
Riinu 13.7.2007
Elisha 15.8.2007
malttamaton 24.8.2007
rötväles 4.9.2007
Kurpitsa 23.9.2007



Iida-Liina Nuo nippailut oviksen jälkeen on todennäköisesti keltarauhasen "kasvukipuja". Näin mulle sanoivat, kun samanlaista olen ihmetellyt. En tiedä onko mahdollista, että tapahtuis vielä toinen ovis oviksen jälkeen. Mun tietääkseni munikset eivät enää kasva pregnylin jälkeen, tai jos niin vaan sen pienen aikaa ennen kuin pregnyl alkaa vaikuttaa. Korjatkaa, jos olen väärässä.

Tänään olin ultassa ja follit oli vielä liian pieniä. Limakalvo oli hyvin kasvanu. 11 mm. Nyt pistän vielä isommilla annoksilla perjantaihin asti vuoropäivin 37.5 ja 75. Saa nähdä tuleeko tästäkään kierrosta mitään.

Tsemppiä kaikille!:hug:

 
Tänään nappasin juhlallisesti ekan clomin taukokuukauden jälkeen ja nyt taustailun jälkeen taas valmiina palstailuun. Kp5 meneillään ja 4. clomikierto. Ehkäisy lopetettiin 5/2003 ja clomeja olen popsinut ovuloimattomuuteen kesäkuun alusta. Olen 28, mies 43. Samaa mieltä Matilda2007:n kanssa, plussia kaivataan tänne palstalle kipeästi! Ehkä arpaonni osuu paremmin kun on vähemmän palstailijoita.. :headwall: Nojoo.
 
mukana menossa


Nippe81..............................................................kp 62/36
Rina82..............2. clomit.....................................kp 51/??
Emppu78..........tauko.........................................kp 51/32
Omppu76........5.clomit. .....................................kp 43/26-30
macy...............1.clomit+puregon........................kp 42/32
J3N3...............1.clomit+terot+metut...................kp 39/?
Alisa79...........3.clomit........................................kp 34/28-32
nunniu............4.clomit........................................kp 33/29-33
Jense..............5.clomit+terolut.(nyt tauko).........kp 33/33
Ines...............clomit+metut+terot.......................kp 28/?
Retuli82............clomit.........................................kp 28/?
marianne22.......clomit........................................kp 26/28-30
Matilda.............gonal-f+metut+luget..................kp 26/28-32
Bee.................3.puregon+pregnyl.....................kp 25/30..y 1.5v
PeePee77............2.puregon+pregnyl..................kp 22/29-31
kati231............4.puregon+pregnyl+luget+metut....kp 20/28-42
miimu86.........2.clomifen+metformen.......................kp 19/24-31
Nanna75...........3.clomit..........................................kp 18/14-30
Iida-Liina..........1.Letrozole+Gonal F+Duphaston....kp18/28-35
nipsuliina83......clomit seuraavaan kiertoon.............kp 16/28-32
jonski..............1.menopur.......................................kp 16/30-32
Kuunkulta........2.Conal-F +Choragon....................kp 13/31-53.. y 1 v.
Tiinuli81...........2.clomit..........................................kp 11/28-33
Bayan Fare..........3.clomit......................................kp 10/?..y 1v.
Dreamer-88.........2.clomit......................................kp 8/26-86 yk 12
mimi79.................4.clomit.....................................kp 6/?
heksamiina.......3.clomit (nyt tauko?).....................kp ?/28
Maria-83.........5.clomit........................................kp 3/30-33



Plussanneet tästä pinosta:

Marie82 14.6.2007
Lampukka 25.6.2007
Härkäneito 10.7.2007
Riinu 13.7.2007
Elisha 15.8.2007
malttamaton 24.8.2007
rötväles 4.9.2007
Kurpitsa 23.9.2007





 
Kiitos Kuunkulta! :flower: Tuo tieto keltarauhasen kasvukivuista oli ihan uusi tuttavuus. Aina oppii jotain. =)
Nyt sitten vain odotellaan. On se kumma miten alkukierrosta aika menee tosi vikkelästi ja sitten oviksen jälkeen vaan madellaan eteenpäin.
 
Seurantaultrassa löytyi 16mm rakkula, josta meinas että hyvinkin voi irrota. Kohdun limakalvo oli vain 4mm, onko se liian vähän? Ei kuitenkaan kovin huolestunu tosta, että... (?)

Ajattelin nyt kuitenki että kun näyttää jotain vaikuttavan nuo clomit niin jatkan niien popsimista vielä vähän... :)
 
kati231: Kiitos tiedosta. luulin että ne lääkkeet on niitä tosi kalliita...

Eilen kävin siä clomejen seuranta ultrassa...ei mitään vaikutusta ollut kaksinkertaisellakaan annostuksella....ens kiertoon sit 3 tab kp 5-9. Täti kutsutaan kylään primolutilla jonka aloitan sunnuntaina.

Pistoshoidoista lääkäri puhui jo mutta ei voida aloittaa jos lakko alkaa....ei saa kuulemma aikoja sit, mut clomi ultraa saa...

Tälläistä tänne..... :/

-Tiinuli-
 
Moi naiset!
Tulin vielä kyselemään teiltä noista puregon/gonal f-ym.jutuista..

Millä annoksella olette ne aloittaneet? Pitääkö aina aloittaa minimiannoksella?
Kuinka monta ultraa on?Koska eka ultra?
JA MITÄHÄN TÄÄ LYSTI MAKSAA?

Iida-Liina, mulla oli kanssa kerran pregnylin kanssa niin, että muutaminen tuntien päästä piikistä alkoi jo kivut. Päättelin, että ne on kasvukipuja kun "the kipu" oli sitten n. 36t piikistä.
Pregnyl kyllä kasvattaa munasolua vielä jonkin verran ennenkuin se irtoaa. Pistohetkellä folli pitäs olla min. 18mm, että se ehtii kypsyä kunnolla ennen irtoamistaan. Jos pregnyl irrottaa puolikypsän munasolun, se ei hedelmöity.

Bayan Fare, toivottavasti muistat/kuulit tuon limakalvon paksuuden väärin, sillä se on ihan liian ohut. Tosin se ehtii viellä ennen mahdollista kiinnittymistä kasvaa jonkun millin... N.7mm on minimi,mielummin hieman enemmän.

Peukutukset kaikille!!!Marraskuu on jo puolessa välissä...Täräyttäkääs nyt se plussa joku B)

Mulla on huomenna ssg, ja voe helevata ku jännittää |O
 
Vartti sitten saatiin mammaksin herkkään haamu!!!!! Nyt n.11pvää oviksesta. Mies halus väkisin tehä vaik sanoin ettei siin mitään näy eikä ole edes aamupissa.. sit se sano mulle et haamu ja mä vaan nauroin et missä, mut kyl mäkin sen sitten näin! :eek: Voi hyvänen ihme! En voi uskoa! Pakko siin on olla joku virhe... Saa nähä. HUI!!

Tsemppiä mm-72 huomiseen! Oot vaan niin rentona ku pystyt.. Mul sattu vaan se katetrin laitto, mut se ite tutkimus ei yhtään.

Bayan Fare Onnittelut hyvästä follista! =)

Hitsit mä tärisen ja olen hermona!!! :whistle:
 

Yhteistyössä