~*Ovulaation induktio syyskuussa*~

TORSTAI 30.8.2007

Omppu76........5.clomit. ....................................kp 49/24-30
JEP..................4.clomit + metut.........................kp 34/31-36...y 2,5v
Darma.............puregon+pregnyl.......................kp 33/28
macy...............(clomit)........................................kp 31/32
Rötväles..........3.clomit....................................... kp 31/28.........yk14
mm -72............4.clomit+metut+luget+pregnyl...kp 30/28-32
Maikki-Likka.....3.clomit.......................................kp 29/29-31
Sini 78.............1. puregon+pregnyl....................kp 29/29-31
LT82................clomit+terot.............................kp 26/27-34...yk15kk
nunniu.............2.clomit.......................................kp 26/29
Rina82.............1. clomit......................................kp 25/??
Pömpeli-pötsi...3.clomit.......................................kp 23/30
Maria-83..........2.clomit.......................................kp 23/34-36
Vilinäiti.............3.clomit.......................................k p 22/36.......yk16
Jense...............4.clomit+terolut...........................kp 22/32
kati231............2.puregon + pregnyl + luget........kp 19/28-42..yk 19
Bee..................2.puregon+pregnyl......................kp 15/28...yk 14
jonski...............clomit...........................................kp 11/30-32
Ines.................3.clomit (tauko) + metut + terot..kp 11/?
kurpitsa...........2.clomit+metut + pregnyl.............kp 9/35-50
Nanna75........... 1.clomit....................................kp 8/14-30
PeePee77........6.clomit........................................kp 7/?
Emppu78.......... 5.clomit.......................................kp 6/?
marianne22......1.clomit........................................kp 6/28-30
Heksamiina......3.clomit (nyt tauko?)...................kp ?/28
Kimpsu.......


Plussanneet tästä pinosta 8/2007 >: :heart:

Marie82 14.6.2007
Lampukka 25.6.2007
Härkäneito 10.7.2007
Riinu 13.7.2007
Elisha 15.8.2007
Matilda2007 18.8.2007
malttamaton 24.8.2007



Moikka vaan kaikille ja täällähän on plussattu kun minä olen ollut muuttopuuhissa :flower:
Matildalle iso :hug: , elämä ei aina ole reilua (kaksi kesekenmenoa kokeneena tietää hän)

Itsellä kiero lähenee loppuaan ja kamala pelko persuksissa, että viime kierron kauhukivut palaa taas :ashamed: Vielä ei oikeastaan ole mitään tuntemuksia, mutta nythän on vasta kp29 ja menkat alkoi viimeks kp32, joten odotellaan, odotellaan. Nyt on onneksi paljon tekemistä kun ollaan muuttamassa parinsadan kilsan päähän nykyisestä paikasta, asuntokaupat tehdään huomenna... Ollaan siis just viikoloppu kaukana kotoa ja pekl jos mie oon kipee. Ei hyvä heilu.
 
Voi ei Matilda :'( Tiedän niiin hyvin miltä susta tuntuu. Lähes saman tilanteen edessä olin kaksi viikkoa sitten. Sikiön todettiin menehtyneen ja samalla epäiltiin tuota kohdun ulkoista. Mielessä vain kysymys; MIKSI???! Kovasti jaksamisia sinulle ja miehellesi. Ihan itku tulee puolestanne... Ei voi käsittää miksi näin tapahtuu... :hug:

).( kaavinnan jälkeinen vuoto lähes loppui jo tuossa alkuviikosta, mutta nytpä se sitten päättikin tulla takas!!! Tsekkailen tilannetta pari päivää ja jos ei näytä loppuvan niin taas vissiin soittoa kättärille... Haluaisi niiin paljon, että nämä fyysiset jutut, jotka kokoajan muistuttavat keskenmenosta, loppuisivat! Pää alkaa kuitenkin jo olemaan "kondiksessa", vaikka pientä haikeutta aina välillä mieleen tuleekin. On niin kova palo päästä uuteen yritykseen.

:heart:
 
Matilda iso :hug: täältäkin ja jaksamista teille! Tuo on niin epäreilua,että pitkän piinailun päätteeksi tapahtuu vielä tälläistä!! :'( Nyt sitten lepäät ja kokoat ajatukset kaikessa rauhassa! Ehkä sitten joskus kun ootte valmiita tuut tänne takasin! Voima :hug: vielä!!

Rötväles,kaikessa rauhassa me jännitetään täällä sit vielä ensi viikkoon! :D Peukut pystyyn!!

Täällä semmoista uutta,että sain kun sainkin maanantaina kp19 plussan ovis testiin,pupuiltu maanantain aja tiistaina! ;) Vähän miehelle vihainen,kun ei enään eilen jaksanut! :| Tänään on sitten varmaan jo liian myöhäistä,että se ja sama pupuillaan vai ei! No lämmöt on kuitenkin vielä koholla,että olisko vielä mahdollisuutta?

mm-72 :hug: sulle,kun tuli nega testiin,ehkä vielä kannattaa vetästä se kuudes clomikierto!! :heart:
 
Matildalle ja Kimpsulle Voima :hug: Ei löydy sanoja... :'(

Täällä viimeinen clomipäivä, ja nyt sit vaan odotellaan ensi viikkoa ja ovistestejä...En muista että viimeksi (7v.sitten) olisi ollut clomeista näin paljon sivuoireita: kuumia aaltoja koko ajan, levottomuutta, unettomuutta ja hermo kireellä :|

Eilen yksi työkaveri sanoi että eikö sunkin olis jo aika tehdä se toinen lapsi ettei tule niin isoa ikäeroa. Tosi kiva kuulla :(

Kaikesta huolimatta hyvää viikonloppua :flower:
 
Onnea Jense ovisplussasta! =)
Sini 78 :hug: +++tuulia alkavaan kiertoon puhallan :whistle: .
Ja Nanna75: Joo, toi on kyllä niin ikävää ku ihmiset ei tajua mitä suustansa päästelevät! :/ Mutta hyvää viikonloppua sullekin! =)

(.) Jännittää niin hitsisti ku on tänään gyne! Mitäköhän sieltä nyt löytyy... :ashamed:
 
Nanna75, mä taas tässä yhden sunnuntain itkin, kun ihmiset on niin typeriä, että eivät älyä pitää suutaan kiinni. Mä olen tän kesän aikana joutunu selittää 6 kertaa, että miksi meillä on vain yksi lapsi. Ja vanhemmat (mummoikäiset) naiset on kaikista pahimpia kyselijöitä. Siis minä en ole kenellekään tilivelvollinen meidän lapsiluvusta, enkä mistään muustakaan. Mua vaan niin suututtaa tuo asia. Kai niillä ei ole omaa elämää... Ja toivottavasti ITSE älyän pitää pääni kiinni vastaavissa tilanteissa sitten 30 vuoden päästä...
(.) Oireet on ja pysyy... Enpä tiedä, uskaltaisko sitä muka ajatella odottavansa. Pettymyshän se jokatapauksessa on jos puolukkafestarit alkaa.
Mua vaan pelottaa ihan mielettömästi just tuo KU:n uusiutuminen /keskenmeno / tuulimuna... Kun on jo yritystäkin takana reilusti, niin sit kun ei kaikki sujukaan kun on saatu tärppää, niin miten sitä oikein jaksaa? Siis hattua nostan niille, jotka vaan porskuttaa eteenpäin!
:hug: Matildalle!
 
joo se on tosiaan kumma että lapsiluku ei ole mikään yksityisasia. Ja sitä joutuu oikein olan takaa puolustelemaan, että miksi on "VAIN" yksi lapsi, tuntuu että ois jotenkin itsekäs kun ei muka viitsis enempää hankkia :headwall: Pidän peukkuja sulle et kaikki menee hyvin =)
 
Mua aina kirpasee, kun kuulee juttuja "täydellisistä" perheistä, niillä sitten mummot kehua retostaa, ja ylpeilee. Kenellekään ei tule mieleen, että ei se aina niin yksinkertaista ole se lisääntyminen. :(
Itseasiassa, en minä vuosi sitten osannu kuvitellakaan, että mä joku päivä surffailen lapsettomuutta käsittelevillä sivuilla. Ja sitten vielä pisteenä ii:n päälle on se, että mun sukulaisista tietää näistä mun hoidoista tasan kaksi ihmistä, ystävistä toiset kaksi. Enkä oikein tiedä, että miten asian esittäisin mun vanhemmille, jos hoidoissa joudutaan menemän lääkitystä pidemmälle. Se tietysti on sitten sen ajan murhe.
Siis teilläkö oli kans sekundäärinen lapsettomuus? Kuinka kauan olette kakkosta yrittäny? (Löytyis varmasti nämä tiedot jostain listan alusta, mutta en jaksa ruveta läpi käymään... ) =)
Toivon kyllä sydämeni pohjasta, että jokainen täällä palstaileva raskautuu joskus ja saa sen oman nyytin kainaloon! :flower:
 
Tänään otin sen viimesen clomin ja yöllä kyllä on ollu melko hankalaa kun välillä on kuuma ja välillä kylmä ja uni ei tule.myös naamaan on ilmestyny kasa näppyjä tuon kuurin ansiosta. Minuakin ärsyttää ihmiset jotka koko ajan kyselemässä että millonkas niitä lapsia teille tulee???minä en ole kenellekkään läheisilleni tai kavereille kertonut tästä tuskasta jotenkin on vaikeaa puhua.Paitsi tietysti miehelleni onnes hän ymmärtää kaiken..No täytyy ensviikolla ovista testata tikuilla. Oisko jo liian aikaista?Viikonloppuja kaikille! :hug:
 
Kyllä tässä on nyt kyynisyys ja järjelliset tunteet kaukana! Testasin eilen kohdunnipukkaa ja täältä löydettyjen ohjeiden perusteella jos on raskaana niin se on kova ja korkealla. Olen ennemminkin sitä tutkinut enkä ole erottanut että mikä se nuosta kaikista lihoista tuolla on mutta nyt tunsin ylhäällä (just yletin siihen) kovan pallukan, semmosen kirsikkatomaatin kokoisen. Voi että voi että! Onneksi en pääse testaamaan kun vasta tiistaina |O
Ja tätikin on nyt sitten neljättä päivää myöhässä :eek:
On kyllä niin varma olo, että nyt jos tiputaan niin tiputaankin sitten todella korkeista pilvistä ja lujaa. :headwall:

*Laskee täällä aikaa koska kertoa kenellekin, kummivaihtoehtoja, lastenvaatebubjettia...*
 
Täällä melkein sama... Tädin pitäis tulla sunnuntaina, mutta raskausoireita on, ja paljon.
Minäkin olen kokeillu kohdunnipukkaa muutaman kerran ja se on kyllä kova (tänään kovempi kuin eilen), mutta mitä muuta siitä voi itse tunnustella? Siis sekö on korkealla, jos olis raskaana?
Minä en anna itselleni lupaa testata ennen kuin aikaisintaan keskiviikko aamuna. Sillon olis kp 32. Saas nähdä...
Viikonloppuja kaikille! Mä meen asentaa uutta liesituuletinta remontoituun keittiöön, vihdoinkin alkaa olla remppa valmis!! B)
 
Jaahas LT82 ja Rötväles tekös seuraavat plussat tuotte tähän pinoon..! :heart: Toivottavasti!!! =)

PeePee77: Kiitos! :flower:

Sain hyviä uutisia ultrassa! =) Kystat oli hävinny! Ja yks kunnon munis oli. Limiskin hyvä. Gyne meinas että vlopun aikana olis hyvinki ovis! Jee! Pupuilua vaan kehiin!
Mut sanos etten vielä seuraavas kierroskaan saa jatkaa clomeja, et katotaan nyt viel hetki mitä tapahtuu.. sitten aukiolotutkimukseen jne. Mutta toiveet on taas korkealla täällä.. =) :ashamed:
 
LT82: joo, meillä myös sekundäärinen lapsettomuus :'( Raskaita on nuo ihmisten kommentit, ja mekään kun ei haluta/olla valmiita siitä juurikaan kertoilemaan. Eli yritystä on takana useampi kuukausi, mutta nyt siis eka clomikierto.

Rötväles:kyllä nyt taidat plussata =)

marianne22: huomasin että meillä on aika sama päivä menossa, ilmeisesti sä otit clomit kp3-7, mä taas otin kp5-9, joten mulla myös meni vimppa clomi tänään. Oliko sulla 1 vai 2 tablettia? Mulla oli vaan 1 ja ensi kierrossa tarttis vieläkin ottaa gynen mukaan vaan 1, silti vaikken bongaisi ovista :| Tikutetaan siis ensi viikolla ;)
 
Jokohan mä saisin osallistua keskusteluun mukaan? :D Odottelen menkkoja alkavaksi nyt viikonlopun aikana, sitte pääsen alottaan ekan clomikierron.

Kysyisinki semmosta juttua, että kannattaako tehä testi aina ennen clomikuurin alkua? Vaikka aika kumma ois että olis raskaana jos nyt menkatkin tulee... Mutta varmuuden vuoksi? Ootteko te tehny?

Mulle ei oo kommentteja tullu siitä että "joko joko lapsia". Johtunee mun iästä varmaan ja siitä että koulunki just alotin, rakennuski on tässä. Joten ei varmaan moni osaa kuvitella että kaiken tän keskellä ois toive vauvasta. :D Muutama kyllä tietää, pari kaveria ja mun vanhemmat. Jotenki haluaisin, että myös appivanhemmat tietäis, mutta en osaa kertoa...
 
Bee
Lauantai 01.09.2007

Omppu76........5.clomit. ....................................kp 51/24-30
JEP..................4.clomit + metut.........................kp 36/31-36...y 2,5v
Darma.............puregon+pregnyl.......................kp 35/28
macy...............(clomit)........................................kp 33/32
Rötväles..........3.clomit....................................... kp 33/28.........yk14
mm -72............4.clomit+metut+luget+pregnyl...kp 32/28-32
Maikki-Likka.....3.clomit.......................................kp 31/29-31
Sini 78.............1. puregon+pregnyl....................kp 31/29-31
LT82................clomit+terot................................kp 28/27-34...yk15kk
nunniu.............2.clomit.......................................kp 28/29
Rina82.............1. clomit......................................kp 27/??
Pömpeli-pötsi...3.clomit.......................................kp 25/30
Maria-83..........2.clomit.......................................kp 25/34-36
Vilinäiti.............3.clomit.......................................kp 24/36.......yk16
Jense...............4.clomit+terolut...........................kp 24/32
kati231............2.puregon + pregnyl + luget........kp 21/28-42..yk 19
Bee..................2.puregon+pregnyl......................kp 17/28...yk 14
jonski...............clomit...........................................kp 13/30-32
Ines.................3.clomit (tauko) + metut + terot..kp 13/?
kurpitsa...........2.clomit+metut + pregnyl.............kp 11/35-50
Nanna75........... 1.clomit......................................kp 10/14-30
PeePee77........1.puregon+pregnyl......................kp 9/29-31
Emppu78.......... 5.clomit.......................................kp 8/?
marianne22......1.clomit........................................kp 8/28-30
Heksamiina......3.clomit (nyt tauko?).....................kp ?/28
Kimpsu.......
Matilda2007.....

Plussanneet tästä pinosta 8/2007 >: :heart:

Marie82 14.6.2007
Lampukka 25.6.2007
Härkäneito 10.7.2007
Riinu 13.7.2007
Elisha 15.8.2007
malttamaton 24.8.2007


Suuret pahoittelut Matildalle!! Elämä on välillä todella epäreilua.. :hug:

Tervetuloa Bayan Fare! En tehnyt testiä ennen clomeja, minusta se oli turhaa koska persaus vuoti kuin seula. :x

).:) Eilen laitoin Pregnylin ja ovista odottelen illalla saapuvaksi. Sitten alkaakin taas ne kuuluisat piinaviikot...

Hyvää viikonloppua kaikille tasapuolisesti!
 
No jaa, Ines, enpä enää jaksa uskoa, että olisin raskaana. Kohdunnipukka on huomattavasti pehmentyny eilis-illan ja tän päivän aikana, ja rintojenkin kipuilut alkaa tasaantua. Jos se täti aikoo tulla, niin tulis jo sitten huomenna, että pääsis seuraavaa kierrosta menemään. Paitsi että mulle tulee seuraavaan kiertoon clomi-, ja tero-tauko :/ Isäntä joutuu töissä n. joka 9. viikko päivystää viikon ja arvatkaas sattuuko se päivystys just tärppipäivien kohdalle??? |O Siis kun miehen työpuhelin pirahtaa sillä viikolla, niin se painuu töihin, oli vuorokauden aika mikä tahansa, eikä siinä paljoa ovuloivaa vaimoa jäädä viihdyttää. Arvatkaas v***ttiko kun sain tietää päivystysviikon ajankohdan. :kieh: No, pitää luomuilla ens kierrossa se, minkä pystyy... :headwall:
 
Bee
Sunnuntai 02.09.2007

Omppu76........5.clomit. ....................................kp 52/24-30
JEP..................4.clomit + metut.........................kp 37/31-36...y 2,5v
Darma.............puregon+pregnyl.......................kp 36/28
macy...............(clomit)........................................kp 34/32
Rötväles..........3.clomit....................................... kp 34/28.........yk14
mm -72............4.clomit+metut+luget+pregnyl...kp 33/28-32
Maikki-Likka.....3.clomit.......................................kp 32/29-31
Sini 78.............1. puregon+pregnyl....................kp 32/29-31
LT82................clomit+terot................................kp 29/27-34..y15kk
nunniu.............2.clomit.......................................kp 29/29
Rina82.............1. clomit......................................kp 28/??
Pömpeli-pötsi...3.clomit.......................................kp 26/30
Maria-83..........2.clomit.......................................kp 26/34-36
Vilinäiti.............3.clomit.......................................kp 25/36.......yk16
Jense...............4.clomit+terolut...........................kp 25/32
kati231............2.puregon + pregnyl + luget........kp 22/28-42..yk 19
Bee..................2.puregon+pregnyl......................kp 18/28.....y 15kk
jonski...............clomit...........................................kp 14/30-32
Ines.................3.clomit (tauko) + metut + terot..kp 14/?
kurpitsa...........2.clomit+metut + pregnyl.............kp 12/35-50
Nanna75........... 1.clomit......................................kp 11/14-30
PeePee77........1.puregon+pregnyl......................kp 10/29-31
Emppu78.......... 5.clomit.......................................kp 9/?
marianne22......1.clomit........................................kp 9/28-30
Bayan Fare.......1.clomit........................................kp 1/?.......y 1v
Heksamiina......3.clomit (nyt tauko?).....................kp ?/28
Kimpsu.......
Matilda2007.....

Plussanneet tästä pinosta 8/2007 >: :heart:

Marie82 14.6.2007
Lampukka 25.6.2007
Härkäneito 10.7.2007
Riinu 13.7.2007
Elisha 15.8.2007
malttamaton 24.8.2007
 
Noniin. Olisin nyt tulossa listalle mukaan, jos joku viitsii lisätä. :)

Bayan Fare.......1. clomit................kp 1/?


Nyt tulee vuosi kun yritys alotettiin (ja yk 9). Se oli syyskuun alkua. Enpä sillon osanu arvata että joudun jotain apuja ottamaan... :| Mutta nyt voi taas rueta toivomaan. :) Mieheni tuosa jo veikkaili että ekasta clomikierrosta tärppää, mutta enpä kyllä uskalla mennä noin paljoa toivomaan. :D Oishan se kyllä ihanaa.
 
Nyt siis kp11, eli pe otin viimeisen clomin. Eilen varsinkin, tänäänkin jonkin verran alavatsakipua molemmin puolin, etenkin liikkuessa. Onko vastaavia kokemuksia? Voisko johtuu clomeista vai onko ihan muuta? :eek: En muista tällaista viime kerran clomeista (tosin siitä on jo vuosia aikaakin...)
 
juu samaan aikaan ollaan otettu nuita tabuja.mulla on 3-7päivänä ja yks tabu kerralla..täytyy ensviikolla testata mitä ne tikut näyttää.joo ens kiertoon on kans 1 tabu.ja sitte 2 jos ei mitään tapahu.ja vaikee uskoo että heti tärppää. :/
 
Täällä elellään edelleen hiljaiseloa, kun kp22 vasta menossa ja kun vasta viikon päästä pitäisi testata. Mitään tuntemuksia ei ole, ja ne vähäisetkin pienet nippailut, joita mulla oli, ovat kadonneet. Ilmeisesti luget tosiaan sellaisia voi aiheuttaa. Enpä siis jotekin usko, että tärppi olisi käynyt. Katellaan nyt vielä ensi viikon loppuun kuitenkin. Ensi kierrossa meillä ehkä tehdään inssi, jos ei nyt onnistuta.
 
LT82: No? Onko täti tullut? Toivottavasti ei ja saisit yllätysplussan! :heart:

(.) Ei ole mitään ovis tuntemuksia ollut, mut täytyy vaan toivoa et olis silti ollut!!!! :/ Pupuiltu on ainakin! Ei jää siitä kiinni.. =) Tänää täytyy terot alottaa.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille! :wave:
 
Eipä ole vielä täti tullu :heart:
Saas nähdä tuleekokaan; rinnat on aika turvoksissa (lue ihan järkyttävät kun ei mahdu liiveihin enää!!), ja kohdunnipukka on paennu jonnekin keuhkojen tasolle, en kohta enää ylety siine sormilla, jos se vielä nousee. Mutta minä EN EN EN testaa vielä. En aio nähdä negaa tikussa, taas. Alkaa jos alkaa, ja sit jos ei ala, ja jos ei ala niin saa mies katsoa tikun tuloksen. :kieh:
 

Yhteistyössä