* OYS 2011 hoidot *

Kyllä mä taidan luovuttaa, nyt vissiin alkaa vuotokin, voi itku! Mulla siis edessä jonotus kolmanteen IVFään, pakkaseen ei jäänyt mitään enää tällä kertaa. Aika ihme kyllä tuo menkkojen myöhästyminen, mulla ei ole ikinä ollut myöhässä ne. Aina (kaikki kaks kertaa...) tuoresiirronkin jälkeen alkanut 14 päivää siirrosta, ja sen jälkeen kierto on heti normalisoitunut. Taidan kyllä kysäistä että oisko jotain lisätestejä tehtävä miksi tämä ei kerta kaikkiaan onnistu? Tiedän kyllä että monilla on takana useampi hoito kuin minulla, mutta vastaavasti toisilla tärppää eka hoidossa. Jään kärvistelemään itsesääliin...

Toivottavasti marig ja milli saa plussan!
 
onko oys:n lapsettomuuspoli kesän nyt kiinni ja milloin se aukeaa? me ollaan sinne jonossa, eli ei ole edes sitä ensikäyntiä takana. Voikohan olla mahdollista, että ensikäynti ja tutkimukset pyörähtää jo nyt kesällä käyntiin. Tk:sta sanottiin, että 3:ssa viikossa lähete käsitellään oys:n päässä.
 
ladyblue: Juhannukselta menee kiinni ja on kiinni aina heinäkuun loppuun asti. Eli elokuussa sitten taas. Jonoon luulisi pääsevän jos siellä on joskus aiemmin käynyt,ainakin me päästiin. Mutta tietty jos ei ole ennen käynyt ollenkaan niin sitte varmaan haluavat tutkia tilanteen ennen jonoon laittamista.
 
Ne lämmöt oli minullakin alhaalla, ja olin jo melko varma ettei taaskaan onnistunut. Mutta niin vaan plussaa tuli ja melkein samaan aikaan nousi lämmöt sen puolisen astetta. Ennemmin kannattaa tarkkailla sitä kohdunsuuta lugeja laittaessa. jos pysyy kovana ja korkealla piinapäivien loppupuolella niin sitten pientä toivoa voi olla.
 
HOX!!! Tiedotus Oululaisille,jotka tarvivat Menopur 1200IU tässä kuussa. Juuri soittivat Oulun yo apteekista että koko erä kyseistä lääkettä on tuhoutunut väärän kuljetustavan vuoksi:| Saatavilla taas kesäkuun lopussa vasta. Onneksi itse lähdin ajoissa ostamaan....kun tarvin tasta heinäkuun lopulla. Laittakaa eteenpäin jos kirjoittelette muille palstoille. Minäkin yritän ehtiä joihinkin kirjoitella. Ja tosiaan ainakaan keskustan apteekeissa ei ollut varastossa tätä eilen ollenkaan.
 
halit kaikille pettyneille :hug:

Jos joku jaksaa päivittää listaa niin minutkin saa sitten siirtää takaisin hoidokeihin. Sunnuntaina katosi kuvotus ja iltapäivästä alkoi vuoto, tänään (rv6+5) sitten varmistettiin ultralla keskenmeno. Että näin. Mulle saa laittaa 1.IVF ja syksy 2011.
 
liitynpä nyt minäkin teidän oys:laisten joukkoon! eka inssi ois edessä ens viikon lopulla tai heti seuraavan viikon alussa.huomenna alkaa clomit kp 3-7 ja sitte puregonia 75 yksikköä kahtena peräkkäisenä päivänä.Edelliseen kiertoon tehtiin laparoskopia ja munatorvien huuhtelu, siellä pitäs olla kaikki ok. Kertokaapa mulle aloittelijalle kokemuksia inssistä. Tsemppiä kaikille :wave:
 
Oululaisten pinossa on ollut nyt hiljaista,eikö kenelläkään ole menossa hoitoja? kesä tietty vähän hiljaisempaa aikaa. Mulla tuli mieleen ku eka ultra muistaakseni 27.7.niin se taitaa lapsettomuus poli sitte kuitenkin aueta jo heinäkuun lopulla? Sain hankittua nyt sitten kaikki lääkkeet =) Kallista puuhaa mutta jospa ne tuottaisi jotain tulosta....n.5vkoa niin lääkintä hommat alkaa,jännää!:p
 
HOIDOKIT :flower:

PeppiMaija..................2.IVF...........................vko13
sunray.........................2.IVF............................vko18
tuulia84......................2.IVF..... .......................vko18
onlyer........................INSSI...........................??
Nyppy.......................1. IVF................................vko34
sannuli-81..................2.IVF...........................vko32
Bluebaby....................1.IVF..............................viikko 32
InMyDreams...............2.ivf 2.pas.....................?

nannah86...................2.IVF.........................Jonossa
Nippe81...................3.IVF/ICSI 1.PAS................
UnelmaSirpaLeena....2.IVF................................
kn071........................1.IVF..1.PAS................toukokuu
Ladyblue....................1.IUI..........................kesä
marikukka83.................................................
Peppi1981..................3.ICSI.......................jonossa
jag78........................1.IVF(?).............................?
mariq...........................?.....................................?
PIINAILIJAT :stick:
.....................................hoito..................alkiot.....PP
Milli81........................2.IVF 1.PAS..............1...........4


:heart:pLUSSANNEET :heart:

Sinarella...........................1.IC SI 1.PAS
Katjuska-79......................1.IVF
Hanna-Mari1980...............2.ivf
Pinvi................................1.i vf 1.pas
Lapitar-77..................2.ivf
Joanie......................2.IVF 1.PAS
 
Viimeksi muokattu:
Päivitin listaa, Mariq en jaksanut selata taaksepäin, joten saatiinko pakkaseen jotain eli onko 1.PAS vai 2.IVF ?

Palasin juuri sairaalasta, tämä pikkukaveri löytyi munatorvesta ja olin levossa tiputuksessa 3 päivää, sitten näytti poistuneen. Ensin olivat leikkaamassa mutta koska hcg vähän tippui niin jäivät odottamaan, edelleen hcg koholla joten kontrolloidaan ensi viikolla. *rumasana* mitä hommaa. Nyt sain hoitavalle lääkärille onneksi ajan ens keskiviikoksi, jolloin tehdään jatkosuunnitelmat, mieli on niin maassa tuon sairaalareissun jäljiltä että ehkä lohduttaa kun tietää mitä on jatkossa luvassa.
 
Jag78 :hug: että se pitääkin sitten mennä vaikeimman kautta. Tsemppiä ja jaksamista.

on: menossa jo pp11, sunnuntaina varmaan testailen. Luulis jotain näkyvän pp13, jos sinne päästää ilman vuotoa. Jotenkin melko oireettomana on mennyt tämä piinailu, joten ei oikein tiedä mitä ajattelis..

Ja taitavat avata oysissa ainakin puhelinajat heinäkuun viimeisellä viikolla, näin muistelisin viime vuodelta.

Tsemppiä kaikille.
 
jag78: voimia ja pikaista toipumista! mulla oli kans vuonna 04 kohdunulkoinen ja lähellä oli ettei henki mennyt, raskaus oli jo melko pitkällä (epäsäännöllinen kierto) eikä plussaa näkynyt testissä. Selvisi vasta kun otettiin verestä hcg :(
Parempaa onnea toivotellen :heart:

Itselläni on hormoonit ihan sekaisin clomien takia, saan aaltoja ja raivareita :kieh: toivottavasti tästä kärsimisestä ois hyötyä ja ultrassa näkyi suuria folleja keskiviikkona ja päästäs sitte inssiin.
Hyvää viikonloppua kaikille!
 

Yhteistyössä