Paastoaako kukaan muu tällä hetkellä?

  • Viestiketjun aloittaja vempula
  • Ensimmäinen viesti
vempula
Juuh.
Minä aloitin elämäni ensimmäisen paaston perjantaina.
Tänään siis jopa 4 päivä menossa! :D
Tarkoitus olisi 7 päivän paasto jaksaa.
Yllättävän hyvin on kyllä sujunut!!
Tästä jatkan paaston jälkeen sitten kevyemmällä syönnillä eli tarkoitus laihduttaa.
Ylimääräisiä kiloja onkin riittämiin....20kg pitäisi saada pois!

Nyt 4 paastopäivänä painoa tippunut 5kg.Juu,tiedän että se on nestettä =) Mutta tosiaan tämän 7 päivän jälkeen on huomattavasti helpompaa varmasti laihduttaminen,kun olo on mukavan keventynyt jo heti!

Minä paastoan luontaistuote kaupan vogelin 7 päivän valmis paketilla.
Täytynee sanoa että mehut hyviä,mutta nuo juures breus mehut tökkivät...Mutta menetteleehän ne kun muutakaan ei tarjolla ole ;)
 
Olin myös tuossa kuukausi sitten paastolla kolmatt kertaa ja painoa lähti n. 5kg. Jatkoi kevyellä ruokavaliolla ja tähän saakka olen saanut ne kilot pidettyäkin poissa. Tavoitteena olis vielä 4kg lisää pois. Mutta kovasti tsemppiä sulle loppuun asti :wave: .
 
minä eilen luin tätä ketjua ja kipasin iltasella kauppaan hakemaan 4 päivän paasto paketin joten eka kertaa tällästä kokeilen :D

juuri aamupalaksi juonut määrätyt juomat ja sitten sen kamalan suola liuoksen pakkas tökkimään kovasti ja nyt veskissä on tosiaankin saanut juosta.
Toivottavasti saisi pikaisia tuloksia.. tosta nesteen poistumisesta kysymys tietäville..? juon muutenkin 4-5 litraa päivässä ihan tavallista vettä niin onkohan minussa enään nestettä ollenkaan? polttaiskohan hyvällä tuurilla ihan tätä läskiä??? no toivottavasti edes jotain tapahtuis ;)
 
äiti82 ja poika03
Mitä luulette kannattaako paastota kun imettää? Tuli vaan mieleen että kuinka äkkiä maidontulo vähenis vai väheniskö ollenkaan? Onko kokemusta kellään?
 
BeforeAndAfter
Kertokaahan paljonko tollaset 4:n tai 7:n päivän valmiit paastopaketit maksaa??? Mulle toi kuulostaisi aivan loistavalta alotukselta laihdutukseen. Mä olen sellanen jolla tuloksia täytyy näkyä äkkiä tai into lopahtaa :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.06.2005 klo 16:37 BeforeAndAfter kirjoitti:
Kertokaahan paljonko tollaset 4:n tai 7:n päivän valmiit paastopaketit maksaa??? Mulle toi kuulostaisi aivan loistavalta alotukselta laihdutukseen. Mä olen sellanen jolla tuloksia täytyy näkyä äkkiä tai into lopahtaa :D
mulla maksoi toi 4 päivän paasto boksi 35 euroa että varmaan niissä hinnoissa liikkuu, sisältää kaiken mitä pitää "nauttia ;) ) ja ohjeen aika helpolta vaikuttaa paitsi on pirun moinen nälkä.. haluttaa aivan kaikkea.. mutta pakko kestää.. stemppiä sullekkin ja hoikempana ens viikkoon (toivottavasti onnaa) :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.06.2005 klo 15:56 äiti82 ja poika03 kirjoitti:
Mitä luulette kannattaako paastota kun imettää? Tuli vaan mieleen että kuinka äkkiä maidontulo vähenis vai väheniskö ollenkaan? Onko kokemusta kellään?
No ei tosiaan kannata! Kaikki sun kuonapaskat menee rintamaitoon ja siirtyy lapselle.. ookko nää ihan höntti!
 
vempula
7 päivän paastopaketti maksoi 48e.

Whiuu.Jaksoin paastota 6 päivää,sitten oli jo pakko lopettaa lähinnä mega kovien lihas särkyjen takia :\|

Painoa tippui kaikenkaikkiaan 6kg.Johon olen enemmän kuin tyytyväinen.Nyt sitten jatkan kevyellä syönnillä & käyn pitkillä reippailla kävely lenkeillä.Eiköhän nämä kilot tästä vihdoinkin ala hupenemaan ! =)
 

Yhteistyössä