Pää täällä hajoo, jos ei kohta pääse töihin!

Alkuperäinen kirjoittaja ihanaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Mihin mä voisin tarjota itteeni vapaaehtoiseksi töihin?
En tiedä, mutta olisiko jokin paikallinen vanhainkoti? Jos olisit syöttöapuna/ulkoiluttamassa. Siellä ainakin apua tarvitaan, en tiedä sitten onko se laillista.
Osaako joku sanoo, että onnistuuko tällänen? Tai jos vaan vaikka keskusteluseuraksi vanhuksille, siinä samalla syntyis villasukkapari jos toinenkin. ;)
Soita sinne ja kerro että käsi- ja korvapari valmiina, minne ja moneltako tuut? :flower:
Mä taidan oikeesti tehdä näin, ainahan sitä voi kokeilla.
 
vieras
Meille ois saanu tulla siivoaan. Hakusessa joku joka kävis parin viikon välein siivoamassa tän talon. Siis niin et ite kerätään tavarat ja siivooja sit imuroi luutuaa ym.
 
Eli suunnitelma tämä: huomenna soittoa teekoohon ja kysytään onko tällä paikkakunnalla debressiohoitajaa ja pääsiskö sen juttusille. Eli tehdään jotain jo ennakoivasti, ennenkun masennus taas tosissaan iskee. Ja toiseksi soittoa vanhainkodille ja kysytään koska sinne sais tulla.
 
Eli suunnitelma tämä: huomenna soittoa teekoohon ja kysytään onko tällä paikkakunnalla debressiohoitajaa ja pääsiskö sen juttusille. Eli tehdään jotain jo ennakoivasti, ennenkun masennus taas tosissaan iskee. Ja toiseksi soittoa vanhainkodille ja kysytään koska sinne sais tulla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kp:
Entäs työharjoittelu työkkärin kautta? Usein juuri hoitolaitoksiin ym:hin haetaan harjoittelijoita, ja kelalta saa 9? korotuksen päivärahoihin.
Kai se on johkin sellaseen kohta haettava, ei mun psyyke kestä tätä kotona yksin olemista. Kun ei ole yhtään ystävääkään täällä joihin turvata kun rupee kotona olo ahistamaan.
 
kp
Sanoisin että kannattaa :) Itse juuri samasta syystä tällä hetkellä työharjoittelussa, enkä tosiaankaan omalla alalla. Kiva kun saa välillä muutakin testata. Ja työharjoitteluhan on lupa lopettaa heti kun/jos työpaikka löytyy. Yleensä kuukaudeksi kerrallaan käsittääkseni sopimus kirjoitetaan. Niin ja saahan sitä itsekin hakea itselleen mieluisan harjoittelupaikan, eikun vaan työkkäriin yhteys kun on paikka löytynyt.

... ja jos hyvin onnistaa niin harjoittelu saattaa jatkua työsuhteena.

Onnea matkaan :)
 

Yhteistyössä