Pääkaupunkiseudun mammat

Ajattelin kokeilla pistää uutta keskustelua pystyyn kun en vastaavaa löytänyt. Tai yhden löysin joka oli kuitenkin jo aloitettu pari vuotta sitten, jos vaikka nyt sitten löytyisi uusia ihmisiä kirjoittelemaan =)

Itse olen 23v äiti helsingistä. Esikoispoika on nyt 2v ja kakkosen laskettu on kesäkuun lopulla.

Kaikki nyt vaan rohkeasti mukaan keskustelemaan arjen ihanuudesta / haasteista :D

:wave:
 
Miikulainen89 Tervetuloa mukaan, mukavaa että löytyy muitakin, ajattelin että tää menee mun yksinpuheluksi :D

Mites sulla on odotus sujunut? Missäpäin espoota asut? Itsekin olen asunut espoossa 20 vuotta, nyt vasta kolmisen vuotta asunut helsingissä. Vieläkin välillä vähän eksyksissä täällä ja espoo tuntuu enempi kodilta =)

 
Hei

Täälä olisi 26v kolmen lapsen äiti Espoosta olemme nyt asuneet noin vuoden täälä muutettiin Helsingistä mutta joskus välillä tuntuu että olisko sittenkin pitänyt asua Helsingissä mutta Espoo on ihanan rauhallinen paikka asua ;)
 
Marsu86 Espoon Karakallioon just muutettiin, tuolta Espoon keskuksesta. Ite oon syntyny Espoossa, mutta tässä välissä kerenny asua vantaalla sekä helsingissä myös. Onhan tää Espoo ihan kotonen paikka, mutta mulla tais sydän jäädä vantaan puolelle :D Ootko mistä päin helsinkiä?

Odotus sujunu todella hyvin, selkävaivoja lukuunottamatta. Mutta tällä hetkellä nekin hieman helpottaneet. Mites sinun odotuksesi?

saasa82 ja Helmi-83 tervetuloa :) Mistäspäin espoosta ootte?
 
saasa82 ja Helmi-83 tervetuloa, ihanaa että ketju kasvaa :D

Miikulainen89 Asuttiin ennen Viikissä mutta muutettiin aika pian pojan syntymän jälkeen Pukinmäkeen kun alkoi vanha kämppä jäämään pieneksi =) Ihan hyvin olen helsingissäkin viihtynyt, varsinkin nyt kun osaan jo vähän paremmin liikkua täällä mutta aina välillä iskee sellainen pieni koti-ikävä ja tekisi mieli muuttaa takaisin espooseen mutta mun mies on muka niin hesalainen ettei halua muuttaa espooseen :D

Ihan hyvin on odotus sujunut, tosin pahoinvointi on ollut vaivana melko pitkään. Nyt on se alkanut vähäsen helpottamaan. Pieniä harjoitus suppareita on alkanu nyt tulemaan, esikoisella ne alko vasta rv 30 paikkeilla joten pitää nyt vähän ottaa rauhallisemmin ettei ne nyt vaan tosta pahene. Mulla alkaa kohta olemaan puoliväli saavutettu tässä odotuksessa nyt viikkoja kasassa 19+4. Huomenna olisi rakenneultra ja vähän jännittää mitä sieltä oikein löytyy =)

 
Marsu86 No tuo pukinmäki-malmi suunta on ihan tuttua mulle :D Missäspäin espoota oot asustellu? :)
Mulla oli alkuraskaudessa vaan pientä ällötystä, pahoinvointi jäi yhteen :x kertaan ja sekin saatto johtua jostain ihan muusta kun raskaudesta. Kaverit ilkkuneet et mä pääsen liian helpolla :whistle: uskon kyllä et loppuraskaudessa ne "vaivat" iskee viimostaan, oliskin onni jos selviäis ilman suurimpia "vaivoja" :D
Me jänskätään synnytykseen asti että kumman sukupuolen edustaja sieltä saapuu, ei haluttu alkaa selvittelee. Pientä jännitystä pidetään siis ilmassa :whistle:

Perjantaina viikoks Madeiralle B) Hippasen matkakuumetta ilmassa, ja nyt voisin alottaa purkaa sitä pakkaamalla laukun! :wave:
 
Täällä tämän kuun lopussa 28 vuotta täyttävä äiti ja vaimo. Kolme lasta on, esikoinen ( poika) täyttää huhtikuussa 6v, keskimmäinen (poika) on 3v7kk ja kolmonen (tyttö ) 2v1kk.

Espoon Keskuksessa asutaan ja tänne muutettiin syyskuussa 2003. Kotoisin olen Salon suunnalta ja sinne haluaisimme tulevaisuudessa asettua.
 
Miikulainen89 Oon asunut ( vanhemmat ja sisarukset asuu edelleen ) Kaitaalla, menee tuonne Soukan ja Matinkylän välimaastoon. Sitten asuin vuoden verran Eestinlaaksossa josta muutin helsinkiin kun tapasin mieheni =)

Meillä oli eilen se rakenneultra ja kaikki oli siellä hienosti. Vauvalla kaikki hyvin ja kovin vilkkaalta kaverilta vaikutti. Tytöksi kätilö pientä arveli mutta ei osannut aivan varmuudella sanoa joten jännitys säilyy loppuun asti :D

Estu tervetuloa mukaan :)

Ihanaa kun on taas viikonloppu, pääsen lepuuttamaan selkääni. Töissä seisominen ja puuhailu sekä kasvava maha ovat yhdessä alkaneet käymään selälle vähän rankaksi. Saa nähdä kauanko vielä kestää tuota hommaa vai joutuuko aikaisemmin jäämään pois..
 

Yhteistyössä