Päälle 30-vuotias mies ei saa "kuolata" 20-vuotiasta tyttöä, se on kiellettyä ja inhottavaa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuntuu tosi pahalta, kun aikuiset miehet katsovat parikymppisiä tyttöjä. Puhumattakaan seksin harrastamisesta. Tuollaisten miesten täytyy olla jotain pervoja, joilla on pikkutyttöfetissi.
 
Mä kuulin eilen (ja näin kanssa) tölsöstä biisin missä pari parikympistä typystä lauloivat ihastuksestaan isänsä ikäiseen mieheen.

Kui se noin päin on sallittua?
Olisin pahasti sairas jos naiset eivät minua kiinnostaisi lainkaan.
Jossain määrin jopa nuoret, koska tuppaavat olemaan nuoria ja kauniita.
Mutta elävässä elämässä... se on silti viiskymppinen nainen jonka katseeni kohtaa.
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
Olisin pahasti sairas jos naiset eivät minua kiinnostaisi lainkaan.
Jossain määrin jopa nuoret, koska tuppaavat olemaan nuoria ja kauniita.
Mutta elävässä elämässä... se on silti viiskymppinen nainen jonka katseeni kohtaa.
Mun mielestä on ihan hullua että joku muu yrittää määrittää mistä joku toinen on tai saa olla tai voi olla kiinnostunut.

Penskojen peliä moinen! Onneksi me vanhat tiedetään ihan ite. :)
 
vierailija
Hahah, hyvä trolli. Ite olen likemmäs 40 ja vaimo 22. Pari vuotta yhteistä taivalta takana ja yks yhteinen mukulakin rakenneltu. Inhottavaa tai ei, niin silleen se maailma vaan toimii.

t:Likainen Setä
 
vierailija
No, mieheni on jo 60-vuotias ja kuolaa tyttösten, 18-vuotiaiden, perään.
Oma vaimo ei kelpaa kun on jo 50 täyttänyt eikä ole enää niin vetävän näköinen kuin oli silloin 18-kesäisenä.

Eipä tässä enää kiinnosta tuo äijä ollenkaan, sen verran on tullut lokaa niskaan. Etsin jonkun, joka on kiinnostunut ikäisestäni naisesta, pitäkööt mies harhakuvitelmansa (siitä, että kelpaisi noille tyttösille).
 
Tuntuu tosi pahalta, kun aikuiset miehet katsovat parikymppisiä tyttöjä. Puhumattakaan seksin harrastamisesta. Tuollaisten miesten täytyy olla jotain pervoja, joilla on pikkutyttöfetissi.
Niin, tuntuu tuo kilpailussa häviäminen aina ikävältä. Mutta miksi harmittelet asiaa, et kai sinä nelikymppisenä oman arvonsa tuntevana naisena ole noista pervoista kiinnostunut?
 
vierailija
Tässä taitaa vain se tasa-arvo toteutua. 20-vuotiaat neitoset eivät vilkaisekaan oman ikäluokkansa keskinkertaisen näköisiin uroisiin, vaan valitsevat vain kirsikat kakusta. "Parasta ennen" päättyy kuitenkin joskus 30-40 ikävuoden välillä, "cock caroussel" pysähtyy ja huomataan, että ne 30-40 vuotiaat miehet ovat nyt samassa kirsikat kakusta tilanteessa, kuin he itse aiemmin. Se keskinkertaisemmankin näköinen mies on saanut vähän vartta ja varsinkin jos taloudellinen asema on turvattu, niin kylläpä kelpaa parikymppisille typyille.

Aina on tietysti tällaisia rämepeikkoja molemmissa sukupolvissa, joille ei oo kysyntää missään vaiheessa. Se on melko harhainen käsitys sillä, joka on sitä mieltä että ulkonäöllä ei ole merkitystä...
 
Softy
Tässä taitaa vain se tasa-arvo toteutua. 20-vuotiaat neitoset eivät vilkaisekaan oman ikäluokkansa keskinkertaisen näköisiin uroisiin, vaan valitsevat vain kirsikat kakusta. "Parasta ennen" päättyy kuitenkin joskus 30-40 ikävuoden välillä, "cock caroussel" pysähtyy ja huomataan, että ne 30-40 vuotiaat miehet ovat nyt samassa kirsikat kakusta tilanteessa, kuin he itse aiemmin. Se keskinkertaisemmankin näköinen mies on saanut vähän vartta ja varsinkin jos taloudellinen asema on turvattu, niin kylläpä kelpaa parikymppisille typyille.

Aina on tietysti tällaisia rämepeikkoja molemmissa sukupolvissa, joille ei oo kysyntää missään vaiheessa. Se on melko harhainen käsitys sillä, joka on sitä mieltä että ulkonäöllä ei ole merkitystä...
Ulkonäöllä ei ole väliä. Riittää kun pitää itsensä kunnossa. Hygienia, siistit vaatteet, käy parturilla säännöllisesti jne.
 

Yhteistyössä