pääsiäismunat

  • Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onkos niissä pienissä nalle puh munissa jotain koottavia?
Olikohan tähän tullut jo vastaus. Itse ostin kaksi. Toisessa oli pieni Nasu-hahmo ja toisessa oli Ihaa. Pieniä hahmoja mielestäni kaikissa. Meillä lapset tykkäsi sisällöstä. Suklaa jäi kuopukselta kyllä syömättä.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onkos niissä pienissä nalle puh munissa jotain koottavia?
Olikohan tähän tullut jo vastaus. Itse ostin kaksi. Toisessa oli pieni Nasu-hahmo ja toisessa oli Ihaa. Pieniä hahmoja mielestäni kaikissa. Meillä lapset tykkäsi sisällöstä. Suklaa jäi kuopukselta kyllä syömättä.
kiitti,taidan sitten ostaa lapselle pari
 
kvartetti harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:
Pokemon munat!! yllätykset on kivoi :) Ajattelin itse kerätä kaikki ja sitten tehdä niille paperista semmoisen paikan jonne laittaa niit kiinni semmoinen koriste juttu siis :) Ja suklaa on mahdottoman hyvää ja hinta ei ole paha 2euroa 6kpl!! :)
Mistä löysit Pokemon munia näin edullisesti???!!!
Kerro heti! :) Neljälle tenavalle tarvis ostella, joten mieluusti edullisesti...
 
Viears
Alkuperäinen kirjoittaja kvartetti harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:
Pokemon munat!! yllätykset on kivoi :) Ajattelin itse kerätä kaikki ja sitten tehdä niille paperista semmoisen paikan jonne laittaa niit kiinni semmoinen koriste juttu siis :) Ja suklaa on mahdottoman hyvää ja hinta ei ole paha 2euroa 6kpl!! :)
Mistä löysit Pokemon munia näin edullisesti???!!!
Kerro heti! :) Neljälle tenavalle tarvis ostella, joten mieluusti edullisesti...

Cittarissa oli 5 kpl/ 2euroa
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:
Mitä niissä Muumi munissa on sisällä?

Me on ostettu niitä Prinsessa munia,niistä on tullut yks sormus ja sellanen pieni prinsessa.
Meil on ihan sama mitä munia ostaa,ku tyttö syö kaikkee suklaata,minä ja mies ei tykätä ollenkaan.
Joku oli laittanut ensimmäiselle sivulle et Muumi-munissa olis muumi hahmoja ollut.
 
Pojat tykkää eniten Kinderistä, sisältö on useimmiten krääsää. Tosi kaikki suklaamunat kelpaavat, paitsi ällömakea Mignon.

Muumin ja Disneyn sekä Rölli-munista on tullut kivoja leluja, sellaisia hahmoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
:attn: Mitä on ollut noissa kyöpelinvuori munissa yllätyksenä? Ja sitten haluaisin tietää minkä kokoisia ne hahmot on ollu noissa Muumi-munissa?

Viime vuonna muumimunissa oli ihan saman kokoisia, kuin esim. muumilaivassa mukana tulevat. Viimevuonna kääre oli vaalenasininen, nyt oon nähnyt valkoisella kääreellä kaupassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
:attn: Mitä on ollut noissa kyöpelinvuori munissa yllätyksenä? Ja sitten haluaisin tietää minkä kokoisia ne hahmot on ollu noissa Muumi-munissa?

Viime vuonna muumimunissa oli ihan saman kokoisia, kuin esim. muumilaivassa mukana tulevat. Viimevuonna kääre oli vaalenasininen, nyt oon nähnyt valkoisella kääreellä kaupassa.

NE hahmot noissa muumimunissa ovat uudistuneet: Siellä on nyt poliisia, vilijonkkaa ja mörköä perushahmojen lisäksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
:attn: Mitä on ollut noissa kyöpelinvuori munissa yllätyksenä? Ja sitten haluaisin tietää minkä kokoisia ne hahmot on ollu noissa Muumi-munissa?

Viime vuonna muumimunissa oli ihan saman kokoisia, kuin esim. muumilaivassa mukana tulevat. Viimevuonna kääre oli vaalenasininen, nyt oon nähnyt valkoisella kääreellä kaupassa.
Kiitos tämä oli hyvä tieto :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
:attn: Mitä on ollut noissa kyöpelinvuori munissa yllätyksenä? Ja sitten haluaisin tietää minkä kokoisia ne hahmot on ollu noissa Muumi-munissa?

Viime vuonna muumimunissa oli ihan saman kokoisia, kuin esim. muumilaivassa mukana tulevat. Viimevuonna kääre oli vaalenasininen, nyt oon nähnyt valkoisella kääreellä kaupassa.
Tänä vuonna muumi hahmot on pienempiä.
 
kvartetti harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Viears:
Alkuperäinen kirjoittaja kvartetti harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:
Pokemon munat!! yllätykset on kivoi :) Ajattelin itse kerätä kaikki ja sitten tehdä niille paperista semmoisen paikan jonne laittaa niit kiinni semmoinen koriste juttu siis :) Ja suklaa on mahdottoman hyvää ja hinta ei ole paha 2euroa 6kpl!! :)
Mistä löysit Pokemon munia näin edullisesti???!!!
Kerro heti! :) Neljälle tenavalle tarvis ostella, joten mieluusti edullisesti...

Cittarissa oli 5 kpl/ 2euroa
ISO Kiitos! Juoksen siis cittariin työpäivän jälkeen ;-)
Tarjoustalossa katselin niitä ja olivat siellä kolmen paketissa (vaiko kahden) mutta hinta oli 2,50e.
Oma vikani, kun olen opettanut lapsille, että meillä on pääsiäiskana joka munii suklaamunia palmusunnuntaista-toiseen pääsiäispäivään... :-D
 
Samu
Alkuperäinen kirjoittaja kvartetti harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Viears:
Alkuperäinen kirjoittaja kvartetti harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:
Pokemon munat!! yllätykset on kivoi :) Ajattelin itse kerätä kaikki ja sitten tehdä niille paperista semmoisen paikan jonne laittaa niit kiinni semmoinen koriste juttu siis :) Ja suklaa on mahdottoman hyvää ja hinta ei ole paha 2euroa 6kpl!! :)
Mistä löysit Pokemon munia näin edullisesti???!!!
Kerro heti! :) Neljälle tenavalle tarvis ostella, joten mieluusti edullisesti...

Cittarissa oli 5 kpl/ 2euroa
ISO Kiitos! Juoksen siis cittariin työpäivän jälkeen ;-)
Tarjoustalossa katselin niitä ja olivat siellä kolmen paketissa (vaiko kahden) mutta hinta oli 2,50e.
Oma vikani, kun olen opettanut lapsille, että meillä on pääsiäiskana joka munii suklaamunia palmusunnuntaista-toiseen pääsiäispäivään... :-D
Kun mä olin pentu, meillä käviki pääsiäisKUKKO munimassa hattuihin sängyn alle...hyvin tuntu kukoltaki homma sujuvan:D
 
kvartetti harmaana
ALLERGISILLE sopivia suklaamunia kannattaa katsoa dammenberg.fi sivuilta. Niiden "tehdas" on multisillassa, Tampereella. Ainakin Prismasta olen löytänyt niiden suklaanappeja(pääkaupunkiseudulla). Niiltä löytyy myös verkkokauppa, kannattaa katsoa tuolta nettisivuilta.
 
Kinderit on ainoita mistä ite tykkään.. tyttö ei juur välitä mistään suklaasta mutta tykkää kyllä etsiä ne piilotetut munat ja sisällöt on kivoja :D

Joku phu täällä aiemmin Hello Kitty munista ja mä olen niitä koittanu metsästää mutta en ole nähnyt missään.. tietääkö kukaan taionko nähny????
 

Yhteistyössä