pääsiäismunat

  • Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Kinderit on ainoita mistä ite tykkään.. tyttö ei juur välitä mistään suklaasta mutta tykkää kyllä etsiä ne piilotetut munat ja sisällöt on kivoja :D

Joku phu täällä aiemmin Hello Kitty munista ja mä olen niitä koittanu metsästää mutta en ole nähnyt missään.. tietääkö kukaan taionko nähny????
Mun mielestä Hello Kitty munia oli prismassa ja en oo sata varma näinkö tarjoustalossa =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulenviemää:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Kinderit on ainoita mistä ite tykkään.. tyttö ei juur välitä mistään suklaasta mutta tykkää kyllä etsiä ne piilotetut munat ja sisällöt on kivoja :D

Joku phu täällä aiemmin Hello Kitty munista ja mä olen niitä koittanu metsästää mutta en ole nähnyt missään.. tietääkö kukaan taionko nähny????
Mun mielestä Hello Kitty munia oli prismassa ja en oo sata varma näinkö tarjoustalossa =)
voi jes.. kiitos kiitos kiitos.. =) :flower:

pitää varmaan lähettää pappa ostamaan kun ollaan tytön kanssa kipeitä.. :whistle: :saint:
 
maatuska mahallaan
http://www.leaf.fi/index.php?action=item-view&item-action=view&item-hash=4e53848aa56ffc3f117c1036c
http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/804


täs muutama linkki, missä yllätyksistä kerotaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja adolfiina:
kauhea pettymys tuo muumimuna. Viime vuonna ne hahmot oli paljon isompia ja samanlaisia joita tulee muumitalon mukana, nyt semmosia pikkuisia. Ja hinta oli 2,99e ja suklaata 50g.
Meillä petyttiin kans, miks kaikki muutetaan huonompaan suuntaan???? |O
 
:x Ostettiin pojillepirates of Caribbean munia.Yllätykset oli tosi mieluisia,meille tuli tatuointeja,mutta suklaa.Tummaa suklaata jossa valkoista sisus.Samanlainen kuin kinderissä,joka on meidän herkkua,mutta maku oli aivan kaamea,ja suklaa maistui ihan muoville.Yäk ei tykätty.Erehdyin vielä ostaan 2 pakettia niitä.Pojat kyllä haluaa sisukset,mutta suklaat taitaa mennä roskiin.YÄK.
Meillä pienin tykkää puuhapete munasta,kun pete on sen lemppari.Äiti tykkää kindeeistä.Lapset saa yllärit ja äiti suklaat.Auto munat oli kans kivoja.
Sittarissa oli kinderit 2e 4kpl joten sinne siis tänään.Tokmannilla oli mario munat 1e 3kpl.Lelut oli krääsää,mutta mario hahmot kivoja.
 
vieras
Peter pan munissa on kivoja hahmoja ko. elokuvasta.Ei siis koottavia.Meillä on tykätty!
Kaapissa on parit turtles munat odottamassa,tietääkö kukaan mitä niissä voisi olla sisällä?
 
:(
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Peter pan munissa on kivoja hahmoja ko. elokuvasta.Ei siis koottavia.Meillä on tykätty!
Kaapissa on parit turtles munat odottamassa,tietääkö kukaan mitä niissä voisi olla sisällä?
meidän petteri pani munissa oli pahvinen domino..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Peter pan munissa on kivoja hahmoja ko. elokuvasta.Ei siis koottavia.Meillä on tykätty!
Kaapissa on parit turtles munat odottamassa,tietääkö kukaan mitä niissä voisi olla sisällä?
meidän petteri pani munissa oli pahvinen domino..
Häh??Meiltä löytyi se peter pan ja toisesta kapteeni koukku ja vaikuttavat ihan "ikuisilta" leluilta ettei niitä varmaan rikki saa..hintaa munilla oli meidän lähikaupassa 1.99 ja isommassa kaupassa 1.50. sulla on ollu vähän huono tuuri :(
 
Kuluttaja
Meidän perheessä lapset tykkää kaikista. Yleensä en katsele munien hintaa vaan joskus laatua ja ajattelen lapsia ja mistä he tykkäävät. Jonakin vuonna löysin kaupasta ison kinder munan ja kyllä hyvää oli halkaisija oli jotain 15 cm kyllä maistui namm, mman
 
Kuluttaja
Meidän perheessä lapset tykkää kaikista. Yleensä en katsele munien hintaa vaan joskus laatua ja ajattelen lapsia ja mistä he tykkäävät. Jonakin vuonna löysin kaupasta ison kinder munan ja kyllä hyvää oli halkaisija oli jotain 15 cm kyllä maistui namm, mman
 
Mistä noita turtles munia saa???

meillä lapset haluaa sen yllätyksen ja suklaat jää mulle joten täytyy valita sellaisia missä on hyvää suklaata.

Meillä ovat kovasti tykänneet noista uusistakin muumihahmoista leikkivät niillä mieleellään muumitalossa ja majakassa. On kuulemma kiva kun on paljon hahmoja ja noita uusista ei lähde osia irti niin kuin vanhoista.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
Mistä noita turtles munia saa???

meillä lapset haluaa sen yllätyksen ja suklaat jää mulle joten täytyy valita sellaisia missä on hyvää suklaata.

Meillä ovat kovasti tykänneet noista uusistakin muumihahmoista leikkivät niillä mieleellään muumitalossa ja majakassa. On kuulemma kiva kun on paljon hahmoja ja noita uusista ei lähde osia irti niin kuin vanhoista.
Meiltä löytyy Pikku jätti nimisestä halpis kaupasta turtles munia,80 senttiä kpl. ja siellä on oikee turtles ukko sisällä!!Siis pieni tietenkin mutta ei rikkimenevä koottava vaan ihan kunnon lelu!Käyn huomenna hakemassa lisää kyllä!
 

Yhteistyössä