***Päijät-Hämeen Kuumeilijat Vuosi 2009*** vol.1

jemppi ei meilläkään oo yritystä, mutta sou vat?! Silti lähden syömään ja meinaan syödä niin, että runsasmuotoinen maha raikaa. Oon vähän syönyt muutenkin viimeaikoina runsaasti, joten maha on kasvanut ihan siitä syystä :D :D .

umayya tästä ei oo suunta kun ylöspäin.Päivä kerrallaan ja niin edelleen... B) B)
 
umayya mun piti sulle sanomani, että mä yksi päivä riehuin meitin vauvan kanssa ja kolautin sitten silmäkulmani keittiön kaappiin. Arvaas tekikö eetvarttia?! Mulle ei onneksi tullut niin mustaa silmää, kun sulla oli silloin viime treffeillä B) . Särki kyllä niin hitosti.

JA nyt menee ihan yksinpuheluksi tää palsta :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:
umayya mun piti sulle sanomani, että mä yksi päivä riehuin meitin vauvan kanssa ja kolautin sitten silmäkulmani keittiön kaappiin. Arvaas tekikö eetvarttia?! Mulle ei onneksi tullut niin mustaa silmää, kun sulla oli silloin viime treffeillä B) . Särki kyllä niin hitosti.

JA nyt menee ihan yksinpuheluksi tää palsta :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:
:LOL: anteeks :D muuten parani aika hyvin se silmä mulla, pari viikkoa ja se oli poissa, siis se mustelma :D
*muoks* mun piti häipyy pyykkien kimppuun, mut on se hyvä että sä pidit palstan pysytssä :whistle:
 
Heipsan!

Verikoe oli nega eli se siitä sitten. Eli nyt odottelen kuumeisesti tätiä kylään että saadaan uutta yritystä putkeen! Raivostuttavaa tällanen turhanpäivänen odottaminen ku tietää ettei mitään voi tapahtua!

Ai niin, paitsi että eilen tunsin vatsassa "ovis-vihlaisun" ja nyt on tissit kipeet ym. perus ovulaatio-oireet mitä ei nyt kuluneessa kierrossa ollut ollenkaan. Voiko olla mahdollista että tavallaan uus kierto lähtis käyntiin ja menkat vaan jäis välistä pois??? Jos menkat ois tullu ajallaan niin nythän ois just uuden kierron puoliväli meneillään.

Minttuli Muakin vähän jännittää mennä syömään vieraan porukan kanssa mutta mennään sit vaikka yhdessä jonnekkin pöydän päähän tarkkaileen tilannetta =)
 
Jeppisja muut kaikki mukaan vaan syömään!!! Jee nyt alkoi virallisesti äittäri. Vielä kun saisi tuon yhden asukin tuolla yksiössään kääntymään takaisin raivotarjontaan :headwall: Laita joo mymmis viestiä tai pirauttele, täällähän minä kotona.
 
Jeppis :hug: voi harmi!!!! Tsemppiä ensi kiertoon.. ja voihan se olla ihan mahollista että menkat olis vaan jääny välistä!

Syömään tuun jos oon voimissani ja yhes koos... eli en ossaa sanoa. :D :D Ja eipä tätä porukkaa kannata jännittää... muistelen että eka kerta kun mentiin syömään niin muutaman minuutin hiljaisuuden jälkeen juttua kyllä riitti... ja olis riittäny vaik kuinka pitkään! :D

Humu voi pylly! Miks se masukki siellä väärinpäin vielä kupeksii!!!! Höh! :( Jokos sulla on kääntöyritys ollu?

Halille tervetuloa! :wave:

(.) Oma napa naksuu - kirjaimellisesti. :LOL: neuvolassa ja lääkärissä kävin eilen ja kaikki oli ok, vielä ei ollut kohdunkaula lyhentynyt suuremmin, pehmeää siellä kyllä oli. :) Supistelee kyllä ja kaameita vihlasuja tuolla kohdunsuulla on pitkin päivää. auh. :eek: Pikkaisen liitoskipuja on että joskus käveleminen tai kyljen kääntäminen on haasteellista... :p

Tavarat on kaikki hankittu turvakaukaloa lukuunottamatta, joten tervetuloa vauva. :D En kyl enää hirveesti jaksais olla paksuna, alkaa jo ahistaa tää maha! :LOL: se on koko ajan vaan tiellä!!! Mut ei enää kauaa.... :D

EM ja Dodoliina 36+4 :heart:
 
LAUANTAI 18.4.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


Jemppi...............kp 22/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
wannabemama.kp 41/31-39.........yk5......1.haaveissa......Lahti
Hilipatuinen.......kp 42/31.............yk11.....2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 46/31-34......yk5.......1.haaveissa.....Asikkala
Julietta..............kp 58/32.............yk7......1.haaveissa.......
bellaa................kp 65/25-35...................1. haaveissa.......



EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy.......kp 14/27.......................ei haaveita


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
krokohopss
hali87
[color]

PLUSSANNEET[color]


kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009
Johis,Lahti, 1.tulossa,la7.10.2009




SYNTYNEET


jennuli, Lahti, tyttö, 10.2.09 klo 14.15, 3200g, 49,5cm
mirka1, Nastola, tyttö, 26.2.09 klo 3.45, 1660g, 42cm
[color]
 
Kiitos mymmis ja umayya :hug: Ootte kyl ihania ja ihan oikeessa... Tuntuu vaan välillä, että oon ihan huijari täällä, ku muilla on lapsia tai ees yrittää ja me odotetaan oikeeta hetkeä ja kuumeillaan vaan ihan tuhottomasti :whistle: Ehkä mietin vielä uudestaan ;)
 
Moikka!

Halille TERVETULOA!

Jeppikselle :hug: voi vitsi mä jo miehellekin kerroin että nyt se on saanut haamun. Mistä tulikin mieleen et koskas sulla lähtis uus Dermosil tilaus menemään, alkaa olla yli puolet menny siitä rasvasta kun kuitenkin joka päivä laitan sitä.

Syömisestä Mä oon ehdottomasti tulossa, saatiin uudet listat ja pääsen neljältä mutta pitää kattoa ketä on vuorossa jos vaikka ihan vähän vois lähtee aikasemmin.

(.) Meillä tapetoidaan olkkaria huomenna. Muutenkin asiat on reilassa kesäloma alkaa 6 viikon päästä. Vauvalle on hankittuna lähes kaikki tarpeellinen. Mulla ois 20.5 lääkärintarkistus, mutta käyn varmaan yksityisellä kun tarvisin sellasen lentämistodistuksen.
Onko kukaan muu lentänyt 30+ raskausviikoilla? Kuinka meni ja oliko teillä todistuksia?
Oon lähdössä kaverin kanssa Espanjaan ja todistuksen tarvisin sen takia et pääsen sitten pois sieltä, etteivät luule et synnytän koneeseen :)

Mansikkatee ja Hippuli 24+5
 
EMTiistaina katsovat taas miten päin on tuolla mahassa, epäilen ettei ne vielä sillon koita kääntää, kun eivät oo käskeny olemaan syömättä tai mitään, mutta varmaan sitä seuraavalla viikolla jo koittavat kääntää jos on vielä väärinpäin.

JemppiEt oo mikään huijari :LOL: Mukaan vaan!!!
 
Mansikkatee Mun onkin pitänyt kysyä sulta et mitä tykkäsit rasvasta, mä oon niin koukussa siihen etten voi enää olla ilman. =) Itse asiassa, voisin kysellä töistä jos tehtäis tilaus vaikka ens viikolla niin ne ehtis tulla silleen et voisin ottaa tuonne syöminkeihin mukaan! Otatko vaan sen rasvan vai haluatko muutakin? Tai jos jotain muutakin kiinnostaa dermosilit niin mulle voi laittaa vaikka yksäriä. Ja mähän en tästä siis mitään rahaa saa, eli ei ole tarkoitus kaupitella mitään, toimitan vaan tilauksen eteenpäin =)

Jemppi Tottakai olet ihan yhtä lailla osa porukkaa kuin kaikki muutkin! Musta on hienoa et täällä on niin paljon eri tilanteessa olevia ihmisiä, saa tosi hyvin tukea kun jokaisella on aina kokemusta jostain! :heart:

 
SUNNUNTAI 19.4.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


Jemppi...............kp 23/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
wannabemama.kp 42/31-39.........yk5......1.haaveissa......Lahti
Hilipatuinen.......kp 43/31.............yk11.....2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 47/31-34......yk5.......1.haaveissa.....Asikkala
Julietta..............kp 59/32.............yk7......1.haaveissa.......
bellaa................kp 66/25-35...................1. haaveissa.......



EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy.......kp 15/27.......................ei haaveita


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
krokohopss
hali87
[color]

PLUSSANNEET[color]


kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009
Johis,Lahti, 1.tulossa,la7.10.2009




SYNTYNEET


jennuli, Lahti, tyttö, 10.2.09 klo 14.15, 3200g, 49,5cm
mirka1, Nastola, tyttö, 26.2.09 klo 3.45, 1660g, 42cm
[color]
 
Heipsan!

Halille tervetuloa joukkoon! =)

Jeppis ei kiva juttu ollenkaan :hug: toivotaan et täti olis vaan jääny pois kokonaan ja nyt olis uus kierros menossa. tsemppiä! =)

Mä kävin myös perjantaina verikokeissa, ja negaa tuli kans.. tällä viikolla pitäis soitella neuvolaan ja kysellä että kuin kauan tässä nyt odotellaan, ennenkö tehään asialle jotain. Silloin elokuussa kun pillerit lopetin, niin kierto kesti sen 139 päivää, että eihän tää vielä oo mitään :D nojoo, suoraan sanottuna ihan pyllystä tää :/ :kieh:
 
MAANANTAI 20.4.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


Jemppi...............kp 24/28-32.........tjot.....1.haaveissa.....Lahti
wannabemama.kp 43/31-39.........yk5......1.haaveissa......Lahti
Hilipatuinen.......kp 44/31.............yk11.....2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 48/31-34......yk5.......1.haaveissa.....Asikkala
Julietta..............kp 60/32.............yk7......1.haaveissa.......
bellaa................kp 67/25-35...................1. haaveissa.......



EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy.......kp 16/27.......................ei haaveita


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
krokohopss
hali87
[color]

PLUSSANNEET[color]


kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009
Johis,Lahti, 1.tulossa,la7.10.2009




SYNTYNEET


jennuli, Lahti, tyttö, 10.2.09 klo 14.15, 3200g, 49,5cm
mirka1, Nastola, tyttö, 26.2.09 klo 3.45, 1660g, 42cm
[color]
 
laiskana kopioimassa vaan pikaseen omia tekstejä....

huomenta!
en kerkiä nyt kommentoida yhtään mitään, kohta mäkkärin kautta äitipolille, kontrolliultra pitäs vaan olla mut silti jännittää, huomasin meinaan että mulla on naama ihan turvoksissa, jää kivat kuopat kun painaa sormella, joten toivotaan että kaikki hyvin. viikon verran on päätä särkenyt ja oksennellut oon taas muutaman päivänä :x toivotaan kuitenniin ettei mitään hätää..
tuun sit myöhemmin paremmalla ajalla :wave:

umayya + siiri 32 POKS!
 

Yhteistyössä