Pakko laittaa -69 lle oma pino

Syyskuussa syntynyt kuuden lapsen äiti, kotona 5 :-94,-95,-01 syntyneet tytöt ja -00ja-07syntyneet pojat ja maailmalla -90 syntynyt tyttö. Seitsemännen toivotaan näkevän päivän valo 9.3.09, isänsä syntymäpäivänä.
 
Kävimme eilen muskarissa ekan kerran ja hyvin meni, jipii !! =) Siellä oli jo vuoden olleita 4 tyttöä ja 2 poikaa, nyt meidän tyttömme lisäksi tuli naapurin poikakin eli on kiva 8:n porukka, jotain 3-4-vuotiaita ! Mukava katsoa miten tosissaan lapset kuuntelevat ja tottelevat mitä musaopettaja sanoo ja tekevät mielellään kaikkia uusia juttuja ! Vielä toisen kerran voimme me uusien oppilaiden äidit olla mukana seuraamassa viikon päästä. Kestää 45 min, mutta tosi nopeasti meni se aika !
 
Taitaa olla nää 69 syntyneet todellakin erityisen kerkiäväistä porukkaa.
Meilläkin noita lapsia on seitsemän ja tunnen muutaman ikäisemme ihan irl kun on 5-6 lasta myös.
Ootteko te kellä enemmän lapsia isoista sisarusparvista itse lähteneet?
Minulla on iso sisar ja puolisisarten katras olemassa. Joten on semmoseen jotenkin kasvanut, että on menoa ja meininkiä aina ympärillä. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja viivin:
Onkos kellään kokemusta ennenaikasesta menopaussista :eek: . Mulla hormonit kyllä tekee nyt temppujaan... tytön synymästä tulee kohta 10 kk
Ei sen ihmeempää kokemusta, mitä ammattikokemus. Suosittelen menemään lääkärin vastaanotolle. Toisaalta, voi olla vielä synnytyksen jälkeistäkin hormonisekoilua. Etenkin jos olet imettänyt pitkään tai imetät edelleen.
 

Yhteistyössä