pakko tehdä oma idols-aloitus, sorppa!

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Mutta siis tuo Anna. Se on vaan mun mielestä niin mieletön. Joka ainoa viikko se on saanut mun ihon kananlihalle ja silmät kyyneliin. Tänään tuli jo poru. Eka veto ei ollut hyvä, mutta toka oli napakymppi.

Se on kyllä ehdottomasti ansainnut kakkospaikan. Ei ykköstä, sillä se on liian hyvä ja persoonallinen Idoliksi.

Ja mä oon muuten kärppänä levykaupassa kun sinne ilmestyy Annan levy :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mutta siis tuo Anna. Se on vaan mun mielestä niin mieletön. Joka ainoa viikko se on saanut mun ihon kananlihalle ja silmät kyyneliin. Tänään tuli jo poru. Eka veto ei ollut hyvä, mutta toka oli napakymppi.
Se on kyllä ehdottomasti ansainnut kakkospaikan. Ei ykköstä, sillä se on liian hyvä ja persoonallinen Idoliksi.

Ja mä oon muuten kärppänä levykaupassa kun sinne ilmestyy Annan levy :heart: :heart:
Peesaan. Ihana kappale!!
 
Kyllä täytyy sanoa, että tykkään Annasta paljon, vaikka se onkin niin erilainen. Musamaku ei aina ihan yhteen kolahda, mutta ei se silti saa minua häntä inhoamaan. Ja tuo viimeinen biisi oli ihana, kauniisti laulettu ja herkisti kyllä. :heart:
 
Turkilmas
Mä kyllä tykkään noista kaikista tosi paljon. Koop on NIIN symppis ja tulee takuulla laulamaan vielä naisia lakoon. Anna on vaan niin ihana. Ja Pete ilmiselvä idoli. Hirmu taitava ja just semmoinen josta lähes kaikki tykkää.

Taitaa Pete viedä potin, mutta varmaan ekaa kertaa ever noi kaikki kolme on kyllä loistavia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mutta siis tuo Anna. Se on vaan mun mielestä niin mieletön. Joka ainoa viikko se on saanut mun ihon kananlihalle ja silmät kyyneliin. Tänään tuli jo poru. Eka veto ei ollut hyvä, mutta toka oli napakymppi.
Se on kyllä ehdottomasti ansainnut kakkospaikan. Ei ykköstä, sillä se on liian hyvä ja persoonallinen Idoliksi.

Ja mä oon muuten kärppänä levykaupassa kun sinne ilmestyy Annan levy :heart: :heart:
Peesaan. Ihana kappale!!
Minä kans. Huipputyyppi vihdoin Idolsissa. :heart:
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja LurpsLurps:
En nyt tiedä ihana, mutta nätti on kyllä ollut aina.
Mun yks kaveri on IHAN samannäköinen Annan kanssa :). Just tänään taas katselin ja ihmettelin yhdennäköisyyttä. Tosin kaveri on semmoinen muoti- ja merkkitietoinen ja sangen tyylikäs ja naisellinen. Kun taas Anna on semmoinen keijukaismainen ja persoonallinen.

Mutta silti :)
 
vieras
Mun suosikkibiisi ja veti sen! Ihan kylmät väreet meni. Annalle sopii just tällainen herkkyys, mutta toisaalta se poppiveto, jungle drum, oli myös todella hyvä!
Pete oli minusta vaisu, en digannut sitä Lennyn biisiä, olis vetänyt jonkun menevämmän, vaikka Are you gonna go my way ja revitellyt. Toinen meni jo paremmin. Pete on vaan karismaattinen ja hyvä ollut koko ajan, tän viikon vedot ei vaan olleet ihan niin komeita.
Koopilla on komee ääni, mutta karisma sillä ei ihan riitä, tai esiintymisvarmuus noihin karkeloihin. Sinänsä harmi, kun on aivan todella ihanan oloinen tyyppi.
 
korjaus
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun suosikkibiisi ja veti sen! Ihan kylmät väreet meni. Annalle sopii just tällainen herkkyys, mutta toisaalta se poppiveto, jungle drum, oli myös todella hyvä!
-siis se Jungle Drum minkä veti aiemmin, ei tänään.. En muista edes mikä se toinen kappale tänään oli.
 

Yhteistyössä