Paljon kuluu WC-paperia?

HS:n kuluttaja-sivuilla oli WC-paperiarvostelu/testi jossa kiinnitin huomiota siihen kun testaajat kommentoivat papereita, että jotain kuluu useampi pala pyyhkiessä. Olenkohan käyttänyt paperia tuhlaavaisesti kun 3 palaa käytän kerralla =) Pienemmän hädän jälkeen siis.

Paljon teillä menee kerralla? Ja mitä merkkiä?

Mulla siis 3 palaa ja paperi on Daily
 
Aloin miettimään että tulisiko sittenkin halvemmaksi ostaa kallista paperia, jota riittää 2 palaa kuin halvempaa jota tarvii sen 3... Pulmat ne on mullakin, mutta sentissä on miljoonan alku =) :eek:
 
Riippuu hädän laadusta ja wc-paperin merkistä,
pienempään laadukasta noin 2 arkkia ja isompaan menee vähintää tuplat ellei enemmän.

Olin muuten sinkkuystäväni kanssa kaupassa ja ostin 16-rullan paketin niin hän totesi että toihan riittää vuodeksi :eek:
 
Meillä väheni veskipaperin menekki, kun aloin ostamaan hylsyttömiä ballbig paperia. Itse käytän aina vain sen 2 paperia kerralla ja isonkin hädän pyyhkimiseen yleensä riittää 4 paperia. Mutta mies ja pojat tuntuvat kelaavan ihan kivasti. Nämä hylsyttömät vain on ohuempia, joten rullassa on arkkeja paljon enemmän, joten paperia kuluu vähemmän ;) :D
 
Enpä oo laskenut mut reilusti menee,meil tyttö ei viel käytä(on vaipoissa),mies käy kerran,korkeintaan kaks kertaa päivässä isolla hädällä ja käyttää sillon,mä käytän sit yksinäni koko loppu rullan :D
Päivittäin saan vaihtaa rullan,joskus voi kestää hiukan kauemmin ja merkki on embo.
Mut mä juoksenkin vessassa pissillä vähintään kerran tunnissa,kahvin juonnin jälkeen puolen tunnin välein monta kertaa peräjälkeen.
 
Salama McQueen
Ehkä 3-4 arkkia kerralla, isommalla hädällä vaihtelee tarpeen mukaan. :D

Mutta mies käyttää varmaan puoli rullaa käydessään isommalla, poika on kanssa alkanut "tuhlaamaan" kun käy nyt pelkästään pöntöllä ja joka pikkupisuun pitää käyttää 1-2 arkkia... :LOL:

Mistä tulikin mieleeni, että kuuluuko poikien pyyhkiä pissan jälkeen??? :D
 
oonakamu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 14:35 Salama McQueen kirjoitti:
Ehkä 3-4 arkkia kerralla, isommalla hädällä vaihtelee tarpeen mukaan. :D

Mutta mies käyttää varmaan puoli rullaa käydessään isommalla, poika on kanssa alkanut "tuhlaamaan" kun käy nyt pelkästään pöntöllä ja joka pikkupisuun pitää käyttää 1-2 arkkia... :LOL:

Mistä tulikin mieleeni, että kuuluuko poikien pyyhkiä pissan jälkeen??? :D
Niin noh... mä olen opettanu poikani kuivaamaan pippelin päähän jäävän tipan. Mies ei yleensä pyyhi. Miehet kai "ravistaa" sen värkkinsä kuivaks. Mun mielestä ihan hyvä kuivata poikienkin.
 
Ei meidän pojat pyyhi pissan jälkeen muuta kun kädellään \|O Mielummin kyllä voisivat pyyhkäistä paperipalaan...

Taidanpa ostaa kaupasta kokeilumielellä jotain laadukkaampaa paperia, jos se 2 palaa riittäisi. Sitä Ballbiggiä ei täältä enää saa :(
 
No joo ei meillä lasketa.. Säästän ehkä jossain muussa kuin vessapaperin käytössä.
Mut mun siskolla menee ihan hullusti paperia ja sano sitä itsekkin. Se käy 3 kertaa tunnissa vessassa ja rulla menee päivässä. Ihan älytöntä sen pissatouhut :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 14:46 tolnaato kirjoitti:
No joo ei meillä lasketa.. Säästän ehkä jossain muussa kuin vessapaperin käytössä.
Mut mun siskolla menee ihan hullusti paperia ja sano sitä itsekkin. Se käy 3 kertaa tunnissa vessassa ja rulla menee päivässä. Ihan älytöntä sen pissatouhut :D
No mulla ihan sama kun siskollaski,kaupaan lähtiessäki joudun miettiin että joko kirjasto ym.auki mis voi matkal käydä pissalla,on aika tressaavaakin välil.
Ei mul ennen tällästä oo ollu,tytön syntymän jälkeen vasta alko,jotkut sanoo et mun aineenvaihdunta olis kiihtynyt mut tiedä häntä,tiedätkö onko siskos asian johdosta lääkäris käynyt,itse olen miettinyt mut en ole saanut aikaseksi..mä juoksen ihan yhtenään vessas,kuin sitä nestettä voi ollakkin niin paljon,eli mä en lirauttele pieniä kerralla vaan joka kerta tulee ihan reilusti.Ja jos ennen ulos lähtöä olen käynyt vessassa ja puen sen jälkeen ni jo pukiessa tulee uudestaan veskihätä... :eek: Nolo vaiva...
 
meillon emboa ja mulla menee pienellä hädällä 2-3 arkkia, isomalla en laske. mutta mies käyttää ilmeisesti enempi kuin minä ja lapset yhteensä. normi arkena meille saa laittaa vessaan yhden rullan päivässä. jos mies on työmatkalla, niin meillä kestää yks rulla viikon. :whistle: niin ja eihän se mies siis edes käytä pikkuhädällä paperia.. kyllä se vaan aina istuuki "täysistunnoissaan"... :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 14:55 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 14:46 tolnaato kirjoitti:
No joo ei meillä lasketa.. Säästän ehkä jossain muussa kuin vessapaperin käytössä.
Mut mun siskolla menee ihan hullusti paperia ja sano sitä itsekkin. Se käy 3 kertaa tunnissa vessassa ja rulla menee päivässä. Ihan älytöntä sen pissatouhut :D
No mulla ihan sama kun siskollaski,kaupaan lähtiessäki joudun miettiin että joko kirjasto ym.auki mis voi matkal käydä pissalla,on aika tressaavaakin välil.
Ei mul ennen tällästä oo ollu,tytön syntymän jälkeen vasta alko,jotkut sanoo et mun aineenvaihdunta olis kiihtynyt mut tiedä häntä,tiedätkö onko siskos asian johdosta lääkäris käynyt,itse olen miettinyt mut en ole saanut aikaseksi..mä juoksen ihan yhtenään vessas,kuin sitä nestettä voi ollakkin niin paljon,eli mä en lirauttele pieniä kerralla vaan joka kerta tulee ihan reilusti.Ja jos ennen ulos lähtöä olen käynyt vessassa ja puen sen jälkeen ni jo pukiessa tulee uudestaan veskihätä... :eek: Nolo vaiva...
Mun siskolla ei edes ole lapsia. Sillä on kyllä munasarjoissa kysta, et voikohan se vaikuttaa asiaan.. Yleensä on aika huvittavaa lähteä johonkin siskon kanssa, kun pitää reissut suunnitella niin, et on aina vessoja lähistöllä :D
 

Yhteistyössä