Paljon rahaa ruokaan kuukaudessa ?

  • Viestiketjun aloittaja pihi
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen sinkku ja käytän ruokaan n. 80-90 €/kk. Syön puoli kiloa tuoreita kasviksia joka päivä, siitä en tingi vaikka mikä olisi. Lisäksi paljon täysjyvää ja palkokasveja, vähän lihaa/kanaa/kalaa, maidot ja juustot hyvistä tarjouksista... Yksinkertaista mutta maukasta perusruokaa. Uskallan väittää, että syön tällä budjetilla paljon terveellisemmin kuin keskivertosuomalainen.
 
vierailija
Minulla meni tässä kuussa ruokaan n. 115e josta noin 40 euroa oli herkkuja esim. suklaata, pullaa, limua.. Yleensä syön viikonloppuisin vain herkkuja. Eli yllättävän vähälläkin pärjäisin. Olen yksinasuva sinkkumies.
 
vierailija
Meillä kaksi aikuista ja viisi alle kouluikäistä lasta, joista 3 vaipoissa.

Kauppaan menee kuukaudessa n. 900€. Siinä on vaipat, ruuat, pesuaineet, wc-paperit ym päivittäistavarat. Seuraan tarjouksia ja usein hamstraan -30% päiväystuotteita pakasteeseen asti.
 
vierailija
Olen sinkku ja käytän ruokaan n. 80-90 €/kk. Syön puoli kiloa tuoreita kasviksia joka päivä, siitä en tingi vaikka mikä olisi. Lisäksi paljon täysjyvää ja palkokasveja, vähän lihaa/kanaa/kalaa, maidot ja juustot hyvistä tarjouksista... Yksinkertaista mutta maukasta perusruokaa. Uskallan väittää, että syön tällä budjetilla paljon terveellisemmin kuin keskivertosuomalainen.
Voisitko todentaa kauppakuittien mukaan.. Yksin kala jo maksaa ihan sikana. Muutaman kilon lohesta saa pulittaa monta kymppiä eikä se riitä koko kuukaudeksi.
 

Yhteistyössä