Paljon teillä paino noussu? :)

Mulla nyt rv 28+3 Painoa tullut 15 kg HUPSIS! Aika paljon tullut, koska BMI 26 Ei kauheesti sais tulla! mutta minkäs teet kun ruoka on niin pirun hyvää! Mutta olen päättänyt etten ota kiloista mitään stressiä, se tulee mitä tulee! Eiköhän ne saa sitten poiskin :D
 
rv 13+ neuvolassa oli +3 kg:a lähtöpainoon: /
No, esikoisesta tuli 25, kuopuksesta järkyttävät 30kg:a!!! Nyt on varaa vielä niihin lukemiin 25kG:n verran suurinpiirtein...
No, mulle painoa aina tulee, ei voi mitään. Vuodessa sitten aina se reilu 30kg:a kyl häipynytkin... en jaksa panikoida, neuvolan tätit ne vaan aina panikoi: /
Eivät tajua etten voi sille mitään:headwall::headwall::headwall:

T.neiti rv 14+0
 
Kun puhutte lähtöpainosta, onko se ekalla neuvolakerralla mitattu paino vaiko paino ennen raskautta? Mulla niissä eroa 4kg, en tiedä kummasta pitäisi "virallinen" painonnousu laskea?? (lihoin alkuraskaudessa monta kiloa kun oli pakko syödä koko ajan etten oksentaisi)
 
Ekassa tuli reilusti, osasyynä toki oli raskausmyrkytys joka aiheutti kovat turvotukset, lopussa tuli n.1kg/pvä. Mutta siis, sillon tuli yhteensä 25kg. Paino tippui ekan n. 2 viikon sisään 16kg, ja loput jäi.
Tokassa pääsin rv 39+2 asti ja 13kg tuli painoa. N. kaksi viikkoa synnytyksestä oli lähtenyt 15kg.
Nyt viimeisessä raskaudessa pääsin rv 35+1 asti, jolloin painoa oli tullut 2 kg. Ja taaskin n. 2 viikon aikana paino tippui 9kg. :)
 
Otokka
rv 40+3 ja n. 11kg, joista lähes kaikki tullut raskauden puolenvälin jälkeen, etenkin viimeisellä kolmanneksella. Niin ja lähtöpainoa oli ihan tarpeeksi omasta takaa...
 
Viimeksi muokattu:
En ole uskaltanut vaa-alle :D
Ekassa neuvolassa oli jo pari kiloa noussut, ja päätin että raskaana ollessa punnitkoon siellä, kotona en ala ressaamaan. Silloinen painonnousu oli varmaan pitkälti turvotusta, en usko että tuota paria kiloa enempää on tullut vieläkään lisää. Viikkoja nyt 13+3 ja tuolloin neuvolassa oli jotain viikkoja noin 8. Seuraava neuvola on ensi viikolla, toivottavasti ei tule järkkyjä ylläreitä :D
 
Jotkut laihtuu ja toiset lihooo,täällä lihotaan. Ensimmäistä odotellaan ja juu +20kg on saavutettu. Viikoilla 39+4 mennään. ps. kyl mäkin yhellä neuvolakäynnillä olin laihtunut,mut se otettiin seuraaval viikol takas :D
 
nyt 33+1 ja kiloja tullut 12..lähtöpaino oli 48 ja bmi tais olla 20 luokkaa! aijemmissa raskauksissa tullut ekasta 22kg ja tokasta 15.5kg..lähteneet paris kuukaudessa kyllä pois ja lähtenyt ehkä vähän liikaakin=/
 
rv 34+ ja kiloja ensimmäisestä raskaudesta tullu 19. Kaikki vähäkin ylimääräinen tuntuu tarttuvan lanteille ja keho ottaa kaiken käyttöön tehokkaasti. :whistle:

Ennen raskautta sain elämäntapamuutoksella kropan käynnistymään ja siten kiloja tippumaan. Nyt on sama projekti edessä, mutta tiedänpähän että se on mahdollista! :)
 
Lähtö BMI ollut kaikissa kolmessa raskaudessa n.24. Kahdessa ekassa painoa tuli n.20kg. Nyt kolmas menossa viikoilla 19+ ja painoa tullut n.10kg.

En jaksa stressata. Ne on ennenki lähteneet muutamassa kuukaudessa, viis viimestä kiloa joutui laihduttamaan pois :)
 

Yhteistyössä