Paljonko jäi kiloja raskaudesta

mixu31
Masentaa nämä itsekehut! Onko äideillä jokin kilpailu menossa, kuka on laihtunut nopeimmin lähtöpainoonsa? Ja lihavat kyykkyyn!

Jokaisesta lapsesta on jäänyt ylipainoa ja kaikki vaatteet ovat menneet uusiksi moneen kertaan. Vyötäröä ei ole, reidet ovat täynnä suonikohjuja, läskit roikkuvat raskausarpien koristamalla mahalla ja istuvat vaatteet puristavat joka paikasta.

Istuvia housuja ja shortseja ei löydy kaupoista, puserot kiristävät, bikinejä ei voi käyttää ihmisten ilmoilla läskien ja raskausarpien takia, farkuista vain uneksin. 42-44 kokoiselle läskille löytyy vaatekaupoista vain kumilankavyötäröisiä mummohousuja, tyylittömiä hameita ja kammottavia telttapaitoja.

Olen ihan kateellinen teille normaalipainoon päässeille äideille! Menkää te laihat äidit itseenne ja miettikää maailmaa läskin silmin. Laihduttaminen ei ole meille kaikille niin helppoa, kuin annatte täällä ymmärtää!


En usko että täällä kukaan "kehuskelee" kysymys kuului että paljon tuli kiloja ja kuinka lähtenyt,nämä mainitsemasi ihmiset sen asian ilmoitti,ei varmaankaan ollu sulle hen.koht.#&%?$!* vaikka niin tunnuit sen ottavan.Mitä niistä muutamista yli kiloista,eikö se lapsi olen sen arvoista,itselläni jäi raskauskilot laitokselle mutta sitä lähtöpainoa mulla oli omastakin takaa jo melkein kolminumeroinen luku,enkä sitä täällä itke.
 
Esikoisesta tuli 12 kiloa, kaikki hävis synnärillä, tai kilo mulle jäi mutta se lähti sitten samantien pois.
Nyt sitten tätä kakkosta odottaes painoa tullu nyt jo se 10 kiloa - viel olis kuitenki 14 viikkoa laskettuun.. saas nähdä kuin käy.
 
äippä -84
Kiloja kertyi 14 kg ja laitokselle jäi n. 8 kg. 2 viikon päästä jo kaikki 14 kg oli hävinnyt ja lopulta kahden kuukauden jälkeen synnytyksestä - 5 kg lisää lähti pois. =)
 
Tuli 11 kg, nyt -4kg, poika 7kk3vk :) Saas nähä miten tämän toisen kanssa käy :) Itellä esikosta tuo imettäminen toimi super tehokkaana laihdutus keinona, sillä 3 vk synnytyksestä olin lähtöpainossani. Siitä se sitten vielä on tasasesti tippunu vielä sen 4 kg.Lähtö paino oli jus normaalin rajoissa esikosta, joten hyvä vaan ku tippu, nyt ollaan sitten hoikassa kunnossa :)
 
ensimmäistä odottaessa(lähtöpaino 53kg) tuli 18kg :whistle: :ashamed: tippu kaikki imetysaikana, aikaa myötä tuli sellaset 6-7kg lisää..

Toista odottaessa(lähtöpaino58kg) tuli sellaset 10kg, kaikki lähti heti pois ja vähän enemmänki, kunnes taas "kasvatus"kuurille...

Kolmatta odottaessa(lähtöpaino 59kg) tuli 8kg, nyt poju 7,5kk painan 58kg...ja kasvatus kuuri päällänsä... =)
 
Raskausaikana kiloja tuli noin 25kg, josta 15kg jäi heti synnärille. Muutama tippui vielä ensimmäisten kuukausien aikana ja loput sitten oatkin päättänyt jäädä minulle :/ Eli nyt vielä raskauskiloja tallessa noin 6kg ja vauva reilut 8kk. Mutta kyllä ne siitä ;)
 
Esikoisesta tuli kiloja 20 ja toisesta 25kg josta jäänyt ne pahat 10 viimeistä.. Ja mun "vauva" täyttää ensviikolla vuoden!!

Tosin mä olen nyt painotaulukon mukaan ihannepainoinen, ainoa vaan, et ne 10kg on roikkuvaa nahkaa :x :x
 
Lenstu
Mulla kaks poikaa esikoinen syntynyt 12/03, josta jäi 2-4 kg,
toinen syntynyt 08/05 ja siitä jäi noin 7 kg. Nyt pitäis sit tiputtaa se 7-10kg!!! Eipä vaan tunnu onnistuvan =(
 
pinja79
eli minulle painoa tuli 24kg laitokselle ei jäänyt mitään ;) poika syntyi sektiolla ja minut pumpattiin täyteen nestettä! 2 viikon päästä oli tippunut 10kg kun nesteet oli poistunut! nyt poika 4kk ja jäljellä on 3kg ja iso roikkuva maha! :LOL: olen ainoastaan imettänyt, ja maitoo tulee luovutukseen asti! nyt ollaan sit hiukan ulkoiltu kun olen voinut paremmin, ensin oli haava kipee n.2kk et ei voinut työntää mäkiä ja asun mäen päällä eli ei voinut mennä mihinkään...

kyllä se tästä! mulla on 2kk aikaa puottaa tuo 3kg niin sit mä saan boonus loman sen kunniaksi (perheen kanssa! mieheni lupas heikona hetkenä et jos saan 6kk:ssa painon normaaliksi! :p )

nyt on sit menny se 6kk ja paino on tippunut jo 2kg alemmaksi kuin ennen vaavia ja en ole tehny muutakun imettänyt... ja sen kyl huomaa kun roikkuu maha ja persaua... nyt pitäs ruveta käymään salilla!<br><br>
 
Suzie
Hohhoijaa tytöt. Mul tuli 30 kg painoa.Laitoxel jäi 6kg, Poika 10 kk ja 6 kg on menny pois et pylly hyllyy ja ei mee millään kilot pois, olen jumpannu ja kävelly pitkii lenkkejä.Kiloja enää 17 jäljellä, uovuin jo toivosta, vaatekaappi uusix vaan... Imetinkin vaan 1 kk, kun maito loppu kesken. Että näin. Eipähän jääny pahemmin raskausarpia... :)
 
Painoa tuli tyttöä odottaessa n. 16kg ja tuo sama kilomäärä oli kadonnut tytön ollessa n. 5kk. Mahamakkara tosin on vielä ennallaan ja tuntuukin, ettei se katoa lainkaan :headwall: \|O :headwall: \|O
 
Kiloja tuli noin 16kg, laitokselle jäi 4 ja 12 on jäljellä. Lapsi 1v 2kk. Rehkinyt olen ja säännöstellyt syömisiä, mikään herkkusuu ja lihava en ole koskaan ollut. Kilot on vaan jääneet pysyäkseen. Imetin 2 tunnin välein ympäri vuorokauden, eikä sekään auttanut lainkaan painonpudotukseen. Laihduttaminen on ollut tähän asti helppoa hommaa mutta näköjään sekin synnytyksen jälkeen muuttui, niinkuin kaikki muukin. Mutta hyvin olen jaksanut kiloni kantaa eikä muut muka huomaakkaan että olisin 12 kg läskimpi kuin ennen synnytystä :)
 

Yhteistyössä