Paljonko jäi kiloja raskaudesta

hese
Mulle tuli kiloja 13. Synnytyksessa lähti 11kg. Yksi kuukausi meni niin mahduin jo vanhoihin farkkuihini. Nyt poika 4kk ja minä hoikempi kuin ennen raskautta.. imetys kuluttaa kaloreja.
 
neiti 06
painoa tuli raskauden aikana se rapiat 12, synnärillä reilusti enemmän mutta olivat turvotusta kun oli toksemia. Laitokselta lähtiessä kiloja oli jäljellä 4 ja ne on vieläkin, tarttis saada pois ja maha kiinteytettyä mutta sektio haava kiristää vatsalihaksia reenatessa... tavoite on et ens kesänä ollaan bikini kunnossa joten tästä painosta 10 kiloa pois... Neiti on nyt kolme kuukautta. B)
 
Mulle tuli vain se 13kg ja melkeen heti lähti 3-4viikossa kakki ja vähän ylikin.Imetys ja syömättömyys kulutti kaikki veks.Ei vain maistunu ruoka...Ja tuo 13 oli niinku se vauvan paino+ylimääräinen..Ennen ootusta painoin muistaakseni 48kg.Nyt vauva 10kk:tta ja painan VAIN 45kg!!Aaaapuuva.. :(
 
Tarska
Ensimmäisestä raskaudesta tuli n.15kg ja kaikki lähti. Toisesta tuli 16kg ja jäi pari kiloa. Kolmannesta tuli 20kg, poika nyt kohta kuusi kuukautta ja vielä 6kg lähtemättä. Nyt alottanut punttiksen, lenkkeilyn ym. Toivottavasti pian norm. painossa. Tsemppiä kaikille kilojen kans taistelijoille, tiedän ettei se ole helppoa, mut kyl me onnistutaan. :)
 
ekassa raskaudessa(kaksoset) kiloja kertyi n.+18kg ja paino 3viikkoa sektiosta oli paino pudonnut lähtölukemiin :D

tässä toisessa raskaudessa kiloja kertyi tuo sama n.+18kg ja vieläkin jäljellä +8kg \|O poika nyt reilu 3kk.....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2006 klo 16:48 Lihavat kyykkyyn kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.07.2006 klo 21:43 amelie kirjoitti:
1. raskaudessa tuli 13 kg,kilot lähti vuoden sisällä synnytyksestä

2. raskaudessa tuli 10kg,sama juttu ;)

3. raskaudessa tuli 17kg,sama juttu edelleen :)

nykyään olen hoikempi kuin ennen lapsia,hassua...eli ylimääräisiä kiloja ei ole jäänyt.
Masentaa nämä itsekehut! Onko äideillä jokin kilpailu menossa, kuka on laihtunut nopeimmin lähtöpainoonsa? Ja lihavat kyykkyyn!

Jokaisesta lapsesta on jäänyt ylipainoa ja kaikki vaatteet ovat menneet uusiksi moneen kertaan. Vyötäröä ei ole, reidet ovat täynnä suonikohjuja, läskit roikkuvat raskausarpien koristamalla mahalla ja istuvat vaatteet puristavat joka paikasta.

Istuvia housuja ja shortseja ei löydy kaupoista, puserot kiristävät, bikinejä ei voi käyttää ihmisten ilmoilla läskien ja raskausarpien takia, farkuista vain uneksin. 42-44 kokoiselle läskille löytyy vaatekaupoista vain kumilankavyötäröisiä mummohousuja, tyylittömiä hameita ja kammottavia telttapaitoja.

Olen ihan kateellinen teille normaalipainoon päässeille äideille! Menkää te laihat äidit itseenne ja miettikää maailmaa läskin silmin. Laihduttaminen ei ole meille kaikille niin helppoa, kuin annatte täällä ymmärtää!
Ei se laihtuminenkaan välttämättä kivaa ole. Itselläni painoa tuli raskauden aikana vajaa 10 kiloa, 7 kk lapsen syntymän jälkeen paino oli pudonnut reilut 30 kiloa siitä mitä olin ennen raskautta, eli luut paistoi joka paikasta läpi ja vaatteet näytti siltä niinkuin ois hengarissa roikkuneet ja tämän myötä ainanainen palelu ja väsymys myös päällä. Hiukset väheni sen myötä myös. Siinä vaiheessä oisin ilomielin ottanut niitä lisäkiloja.. Nyt kylläkin onneksi paino alkanut normalisoitumaan kun neiti on jo 1 v 7 kk:) Kyllä minulle ainakin se terveys ja pirteys ois ollu paljon tärkeämpää kuin se ettei ylimääräisiä kiloja ole...
 
mitämitä
[/quote]Ei se laihtuminenkaan välttämättä kivaa ole. Itselläni painoa tuli raskauden aikana vajaa 10 kiloa, 7 kk lapsen syntymän jälkeen paino oli pudonnut reilut 30 kiloa siitä mitä olin ennen raskautta, eli luut paistoi joka paikasta läpi ja vaatteet näytti siltä niinkuin ois hengarissa roikkuneet ja tämän myötä ainanainen palelu ja väsymys myös päällä. Hiukset väheni sen myötä myös. Siinä vaiheessä oisin ilomielin ottanut niitä lisäkiloja.. Nyt kylläkin onneksi paino alkanut normalisoitumaan kun neiti on jo 1 v 7 kk:) Kyllä minulle ainakin se terveys ja pirteys ois ollu paljon tärkeämpää kuin se ettei ylimääräisiä kiloja ole...
[/quote]


mulle ainakin terveys ja pirteys on kaikki kaikessa.mut ei oo kauheen tervettäkään olla ylipainoinen..ei sillonkaan jaksa.mä en sen kummosempii oo tehny et raskauskilot hävis ja oisin onnellinen jos viel muutaman tippuis...olin jo vähä normaalin painon ylärajoil ku aloin odottelee et siihe ku lisää ne n.20kg mitä raskauden aikana tuli ni sitä ollaan jo aika isoja.ois se ollukki kivaa jos 7kuukaudessa ois multaki lähteny toi 30kg..
 
\Ei se laihtuminenkaan välttämättä kivaa ole. Itselläni painoa tuli raskauden aikana vajaa 10 kiloa, 7 kk lapsen syntymän jälkeen paino oli pudonnut reilut 30 kiloa siitä mitä olin ennen raskautta, eli luut paistoi joka paikasta läpi ja vaatteet näytti siltä niinkuin ois hengarissa roikkuneet ja tämän myötä ainanainen palelu ja väsymys myös päällä. Hiukset väheni sen myötä myös. Siinä vaiheessä oisin ilomielin ottanut niitä lisäkiloja.. Nyt kylläkin onneksi paino alkanut normalisoitumaan kun neiti on jo 1 v 7 kk:) Kyllä minulle ainakin se terveys ja pirteys ois ollu paljon tärkeämpää kuin se ettei ylimääräisiä kiloja ole...
[/quote]


mulle ainakin terveys ja pirteys on kaikki kaikessa.mut ei oo kauheen tervettäkään olla ylipainoinen..ei sillonkaan jaksa.mä en sen kummosempii oo tehny et raskauskilot hävis ja oisin onnellinen jos viel muutaman tippuis...olin jo vähä normaalin painon ylärajoil ku aloin odottelee et siihe ku lisää ne n.20kg mitä raskauden aikana tuli ni sitä ollaan jo aika isoja.ois se ollukki kivaa jos 7kuukaudessa ois multaki lähteny toi 30kg..

[/quote]

Juu oli se mustaki alkuun ihan kivaa olla hoikemmassa kunnossa ku koskaan, mut sit ku alkaa olla luuranko niin ei se niin kivaa oo sekään. Nyt onneks tilanne hyvä, tässä ku vielä pystys pysymään niin ois hieno juttu. Pointti olikin vain se että ei se laihuuskaan aina oo niin hyvä juttu, mieluummin vähän pömppämahaa ja terveys ku luuranko ja ainanen huono olo :hug: Mut jaksamista laihoille ja pullukoille tasapuolisesti!!:)
 
ensinmäisestä muksusta tuli 20kg lisää,laitokselle jäi 4kg. Meni 3 vuotta ja sain pudotettua 12kg pois. Kaksosista minulle tuli 16kg lisää,laitokselle jäi 7kg ja loput lähti itsestään. Painan nyt vähemmän mitä ennen kun aloin odottamaan kaksos poikia :D
 

kummastakaan lapsesta ei jäänyt yhtään kiloja. ensimmäisen lapsen kohalla oksentelin koko
raskauden aikana, ei mikään pysynyt sisällä!!! :(
toisella oli pientä oksentelua mut se oli alku vaiheessa, mut silti ei tullut
kiloja. :(
 
Ekasta tuli 20kg, jäi (toisen odotusaikaan mennessä) 3kiloo, tyttö nyt 6½vee.

Toisesta tuli 25kg, vielä jäljellä 4kg, tyttö pikkasen yli 1-vee

:heart: :heart:

Eli yhteensä 7kg olen nyt painavampi kun aloin esikkoa odottamaan. Ja painoindeksi ihan normaali, et ei sinänsä hätää.. Kun vähän edes kiinteytyis :whistle:
 
Tuli 10kg (viimeset 2kg lopussa viikon aikana), sairaalaan jäi 6kg ja kotona hävis muutamassa päivässä 4kg (hikoilin ne päivät ihan possuna!). Tällä viikolla on ekstraa hävinny 1kg. 2vkoa synnytyksestä ja nyt mahtuu vanhat vaatteet päälle kun on mahakin vetäytynyt sen verran, vähän tavallista pehmeämpi se vielä on :heart:
 
miukkis
vauva nyt 6,5kk, kiloja kolme vähemmän ku ennen raskautta. raskauden aikana tuli 7kg. raskaus alkoi niin pian edellisen raskauden jälkeen, et oli entisiä ihravarastoja vielä 3kg jäljellä, joten siksi ehkä nousi paino noin "vähän" ja siksi se on nyt jo vähemmän ku ennen viimeisintä raskautta. =) <br><br>
 
heh, jäi mitä kiloja? :LOL: mä laihduin raskauden alussa 5kg ja se sama tuli takas synnytykseen mennessä. kaikkein mukavinta oli että synnytyksessä lähti yhteensä 8kg eli olen synnytyksen jäljiltä hoikempi kuin kolmeen vuoteen :D :D
 

Yhteistyössä