Paljonko jäi kiloja raskaudesta

Ekasta tuli 13 kg, joista jäi 3. Toisesta tuli 11 kiloa ja jäi 3. Ekasta sain kaikki pois noin puolessa vuodessa ahkeran kärryttelyn ansiosta, tokasta en kävelylle päässyt, joten meni noin vuosi puolitoista ennen kuin kilot lähtivät. Lapsilla ikäeroa 1,7 vuotta. Lähtöpaino oli molemmissa raskauksissa sama ja molempia imetin 8 kk.

Nyt kun kuopus on vajaa 2-vuotias, niin kilon olen saanut vielä lähtöpainostakin pudotettua. Jäljellä ois vielä sitkeät 4 kiloa, joita en ole onnistunut saamana pois ennen enkä jälkeen raskauksien. Huoh, en varmaan koskaan saakkaan...
 
Mulla tuli huimat 26 kiloa lisää raskauden aikana. Ajattelin etten koskaan niitä sais tiputettua, mutta pienellä ruokavalion vahtimisella ja reippaalla kävelyllä sekä pyöräilyllä olen saanut nyt niin tiputettua, että neljä kiloa enää jäljellä. Tuntuvatkin olevan ne vaikeimmat tiputettavat, on nimittäin junnannut paino tässä lukemassa jo päälle kuukauden. Mutta normaalipainon puolella ollaan :)
Eli siis 4 kiloa vielä, vauveli nyt 6 kk vanha.
 
vikan kerran ku kävin masukin kaa vaa´alla oli kiloja kerynyt n.21.kuitenki pikku herra oli aika pienikokonen, eli kiloja laitokselle ei jäänyt ku joku 5, eli 16kiloo jäi niiku ylimääräsii.. :ashamed: no mut nyt vuos ja 3kk myöhemmin toi jäljelle jääny 16kiloo on historiaa ja ja viel 5kiloo extraa on tippunu... :D mistä oon todella ylpee.. :saint: mitään sen ihmeempii en oo ees tehny...ja viel tyytyväisempi olisin jos sais viel muutaman kilon karistettuu
 
LinuLiisa
esikkoa ku ootin,tuli kiloja 10 jäi 2kg
toista ku ootin,tuli 6.5kg ei jääny mittää,tippu monta kiloa...
3:tta ku otin tuli 7.5kg ei jääny mittää
4:ttä ku ootin tuli 5.5kg ei jääny mittää...
nyt ootan viidettä,kiloja tullu jo 3,oon rv:lla 12,mutta mulla 20 viikon jälkeen rupee paino laskeen...(yleensä ainaki... =) )
 
8kg tuli raskauden aikana, sairaalasta lähtiessä oli niistä enää jäljellä 2kg ja nyt kun vauva vajaa 3kk ollaan lähtöpainoon nähden miinuksen puolella 4kg

Imettämällä kilot lähteny,yritän olla et en enempää laihtuis kovinkaa paljoa kun sit mennään painoindeksissä liian laihan puolelle. Itseäni huolettaa vähä kun imettää kuitenkin vielä tahtoisin. Onneksi kuitenkin vielä ollaan ihan normaaleissa lukemissa.
:ashamed: :ashamed:
 
Onpa jännä et tänne vastanneilla kaikilla paino laskenut suorastaan itsestään... :LOL:
Missä on ne vastaajat joita katukuvassa näkyy?Löllyvät ja höllyvät vaunuja työntelevät äiteet....Rehellisiä vastauksia naiset!Tai sit ne joilla sitä painoa on ei edes vaivaudu vastaamaan...
 
Mulle tuli 17kg :)
Synnärille jäi jo reilu 10kg ja nyt kun poju on 3,5kk niin on vielä
kilo ylimäärästä..
Mutta ei toivoakaan että vanhat housut menis jalkaan ilman ähinää, on nimittäin mukava toi löysä masu, joka roikkuu :D

Ja eikun treenaamaan!
 
haisulit3
esikoiselta tuli raskauskiloja 5 ja laitokselle ja 10 eli laihduin vähän.. kakksoselta laihduin raskausaikana 2kg ja tytön nyt ollessa 6kk olen kokonaista 18kiloa kevyempi kuin raskauden alussa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.07.2006 klo 13:08 Harmaa kirjoitti:
Onpa jännä et tänne vastanneilla kaikilla paino laskenut suorastaan itsestään... :LOL:
Missä on ne vastaajat joita katukuvassa näkyy?Löllyvät ja höllyvät vaunuja työntelevät äiteet....Rehellisiä vastauksia naiset!Tai sit ne joilla sitä painoa on ei edes vaivaudu vastaamaan...
normaalia elämää elämällä kilot lähti. Ensimmäiset pari kuukautta olin se katukuvaan kuuluva löllyvä ja höllyvä vastasynnyttänyt äiti. Ja todellakin kuuluin katukuvaan, koska autottomana ihmisenä kävelin vaunujen kanssa noin 10 kilsaa päivässä :D
 


normaalia elämää elämällä kilot lähti. Ensimmäiset pari kuukautta olin se katukuvaan kuuluva löllyvä ja höllyvä vastasynnyttänyt äiti. Ja todellakin kuuluin katukuvaan, koska autottomana ihmisenä kävelin vaunujen kanssa noin 10 kilsaa päivässä :D
[/quote]


:D Hyvin sanottu ja tätä voisin peesailla.
 
Heizu
vauva 7kk ja en oo kyl hetkeen käyny puntarilla,keväällä joskus tais olla 5kg vielä :ashamed: ja kaiken kaikkiaan kiloja tuli n.18 mut en oo jaksanu miettiä koko painoa,koska vanhat vaatteet mahtuu päälle ja olo tuntuu suunnilleen samalta ku ennen raskautta... :D
 
1. raskaudessa tuli 13 kg,kilot lähti vuoden sisällä synnytyksestä

2. raskaudessa tuli 10kg,sama juttu ;)

3. raskaudessa tuli 17kg,sama juttu edelleen :)

nykyään olen hoikempi kuin ennen lapsia,hassua...eli ylimääräisiä kiloja ei ole jäänyt.
 
1. raskaudessa tuli 13 kg,kilot lähti vuoden sisällä synnytyksestä

2. raskaudessa tuli 10kg,sama juttu ;)

3. raskaudessa tuli 17kg,sama juttu edelleen :)

nykyään olen hoikempi kuin ennen lapsia,hassua...eli ylimääräisiä kiloja ei ole jäänyt.
 
painoa tuli lisää vain 1,5kg, johtuukohan sitä että valmiix oli hiukan ylipainoo ja jälkitarkastuksessa neuvolassa paino oli tippunut 14kg. nyt on tullu muutama kilo lisää johtuen uudesta raskaudesta, esikoinen täyttää ensikuussa vuoden =)
 

Yhteistyössä