paljonko laihduttaisit?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
huih
se riippuu niin paljon ihmisestä. minä 163cm ja nyt paino 65, tarkoitus pudottaa ni et oisin 53-55kg, kuten ennen raskauttakin. silloin olin hoikka/normivartaloinen ja pömppömaha oli kans, et en tosiaan ollu mikään laiheliini, nyt olen tosi läskissä kunnossa kun liikunta vähissä. ja oikeesti on läskiä, en vain sano niin.

ystäväni taas on 15cm minua pitempi ja normipainoltaan 60kg ja on silloin sopusuhtainen, ei edes hoikka.. me ollaan kaikki niin erilaisia, luut painaa erilailla, jollain on enempi lihasta jne..
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Heleen:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
no hei, ei nyt ainakaan 46kg
:D en ainakaan minä :LOL:
Itse olen tyytyväinen itseeni alle 50kg ja olen 170cm pitkä..jos kysytään paljonko laihduttAISIN niin painoindeksini olisi sama tuolla painolla. Mutta kysehän on siitää missä painossa itseensä on tyytyväinen, onko semmosta olemassa vai onko aina tyytyväinen oli se paino sit 38kg tai 138kg.
 
Mii
Olen saman pituinen kuin ap. Painoin puoli vuotta sitten 50-51 kg. Tässä painossa olen ollut parikymmentä vuotta. Eli koko aikuisikäni. Mutta - siis suuri mutta. Olin myös tupakoitsija. Nyt olen ollut polttamatta lähes puoli vuotta. En käyttänyt korvauslääkkeitä, en syönyt ylimääräisiä, vaan vähensin syömisiä ja lisäsin liikuntaa, jotta en lihoisi, sillä olen entinen syömishäiriöinen. Tästä huolimatta lihoin. Aineenvaihdunta muuttui ja painan nyt jatkuvasti noin 57 - 59 kg. Kärsin tästä suunnattomasti. En mahdu vaatteisiini, en koe oloani miellyttäväksi, mutta en myöskään aio aloittaa tupakointia. Aion siis laihduttaa takaisin painoni, joista suuri on nestettä ja selluliittia - näen sen selvästi :( En siis viihdy tässä painossa. Viihdyin aiemmassa. Olin siinä ok. Syömisrajoitteista huolimatta.
 

Yhteistyössä