Paljonko maksatte autolainaa kuussa?

en leuhki
Autolainaa ei ole, mutta auto 2006 vuosimallia, hinta yli 30 te. Asuntolainaa n. 20 000, kk lyhennys 400e. Rahaa jää väkisinkin säästöön, siiten taas vaihdetaan 3 vuoden päästä uuteen.. Paitsi jos innostumme "sijoittamaan" valtaisaan asuntolainaan..
 
hoh hoh
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.12.2005 klo 13:36 en leuhki kirjoitti:
Autolainaa ei ole, mutta auto 2006 vuosimallia, hinta yli 30 te. Asuntolainaa n. 20 000, kk lyhennys 400e. Rahaa jää väkisinkin säästöön, siiten taas vaihdetaan 3 vuoden päästä uuteen.. Paitsi jos innostumme "sijoittamaan" valtaisaan asuntolainaan..
eiköhä tosiaan oisi viisainta sijoittaa kaikki liikenevä asuntolainaan, tuolla 400eculla kattaa just lainan korot yms. kulkut
 
Tällä hetkellä ei onnex yhtään, mutta vajaa vuosi sitten oli n.300e/kk. Oli pakko maksaa auto pois, että sai asuntolainan pankista. Nyt sitten ollaankin suurvelallisia ja autoa ei voida vaihtaa moneen, moneen vuoteen (-99 vuoden farkku käytössä). Että näin meillä.
 
mustanaamio
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2006 klo 17:34 supadiesel kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.10.2005 klo 23:16 mustanaamio kirjoitti:
Me ei autolainaa oteta!!!Ja silti on 2001 vuoden farkku! =)

2001?? eli jo 5 vuotta vanha... onko lada vai peräti wv??? :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
5 vuotta vanha auto tosiaan on! Ja se on nuori auto vielä. Auto ei ole lada tai Wv niin kuin varmaan sinulla on (jos nyt oot sattunut autolainaa saamaan, katkera kuin kuulostat olevan) vaan ihan bemari.

Toiset ne ajelee tuliterällä pankinautolla, toiset pari vuotta vanhemmilla. Mutta mulle pääasia on, että se on OMA JA MAKSETTU!!!!!
 
OHO
Voi luoja! On nämä autokeskustelut sitten jänniä, kun näissä tulee aina esiin se suomalaisten pahin luonnevika: kateus. Minkä h***etin takia teitä haittaa, jos jollakin on velaton auto, varsinkin bemari? Jos joku pystyy ostamaan 2001-mallin auton käteisellä niin se on ihan kunnioitettava asia, eikä sen pitäisi olla keneltäkään pois. Suomi on kyllä takuuvarmasti ainoa maa, jossa kulkuvälineeksi ostetaan halvin mahdollinen toyota corolla siitä syystä, että naapuri ei tulisi kateelliseksi. :LOL: Tiedän, typerää, mutta valitettavasti totta.

Kieltämättä Mustanaamio esitti asiansa alun perin hieman provosoivaan sävyyn eli ei sillä velattomalla autolla kannata kuitenkaan leuhkimaan alkaa.
 
mustanaamio
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2006 klo 20:57 supadiesel kirjoitti:
Mutta mulle pääasia on, että se on OMA JA MAKSETTU!!!!!

nii..i samapa maksaako sen pappa tai yht.kunta, kuhan on oma bemari... :whistle:
Voi voi, sinua katkeraa ja kateellista. Taidat itse olla yhteiskunnan elätti, kun kuvittelet että se oikein autonkin jollekin maksaisi. Kyllä vaan meidän perheen verorahoilla elätetään niin monia ihmisiä, että oikein hirvittää!!!

Kyllä on bemari maksettu ihan omista tienesteistä ja sijoituksista, ja olen oikeinkin ylpeä siitä!
 
En senttiäkään. Omistan mersuni viimeistä pölykapselia myöten. Tosin se ei olekaan mikään uudenkarhea egonjatke vaan vähän vanhempi menopeli.

Jokainen käyttäköön rahansa niinkuin haluaa. Mua vaan ei sais mikään mahti maailmassa laittamaan rahaa autoon 750 ? / kk, niinkuin joku tuossa kirjoitti.
 
Olipahan melkoinen ketju tämäkin..Onko ihmiset oikeasti näin kateellisia/leuhkoja kun on autoista kyse? :LOL:
Mulle on ihan sama millasella autolla kukin ajaa ja onko auto maksettu omilla,pankin vai vanhempien rahoilla.
 
Jos ajatte 80 000 km vuodessa autoa, pohjosen olosuhteissa, ajatteko mieluummin uudella,hyvällä ja vakaalla autolla, kuin vanhalla,epävarmalla ja joka kuluttaa paljon?Jotkut todella ostavat auton, jolla on turvallista ja edullista ajaa!Eikä se todellakaan tarkoita että auto olisi egon jatke ;)
 
Vieras myös
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2006 klo 13:50 vieras kirjoitti:
Jos ajatte 80 000 km vuodessa autoa, pohjosen olosuhteissa, ajatteko mieluummin uudella,hyvällä ja vakaalla autolla, kuin vanhalla,epävarmalla ja joka kuluttaa paljon?Jotkut todella ostavat auton, jolla on turvallista ja edullista ajaa!Eikä se todellakaan tarkoita että auto olisi egon jatke ;)
Jos ajaa noinkin paljon niin varmasti on väliä millä ajaa.Kaikki ei kuitenkaan aja muuta kuin suurinpiirtein käy kaupassa...silloin ei varmaan kannata ostaa sitä kalleinta mahdollisinta autoa!
Naurettavaa tämä arvuuttelu kuka maksaa mitä ja kenenkin rahoilla?!Eiköhän jokainen ole vastuussa omien raha-asioiden hoidosta eli olkaa huoleti..Kyllä pankki huolehtii jos joku ei maksakkaan velkojaan!
Ja jollakulla voi olla vaikka omaisuutta kertynyt,metsää,menestyvä yritys,perintöä...sou..
 
kukka68
5 lasta voikkari 2002 autona lainaa 21000e kuukausi lyhennys 400e ja kuudelle vuodelle. mutta auto myydään pois sitä ennen kun osa lapsista kasvaa pois pesästä.ja toisena autona 84 corolla. kumpikin käy töissä pakko olla kaksi autoa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2006 klo 13:58 pinja kirjoitti:
ja mä oon aina luullu et miehet pröystäilee autoilla ja on naapureille kateellisia....mutta naiset taitaakin olla niitä pahimpia.... :ashamed:
Niinpä!Ja täällä naiset leuhkivat ukkonsa autoilla/tuloilla ja ties millä!Monikaan nainen ei varmasti maksa auton käytöstä juuri mitään..on vakuutusmaksua ja vaikka sun mitä huoltojen/katsastuksen ja polttoainekulujen lisäksi!Leuhkikaa sitten kun maksatte itse autonne ja siitä aiheutuvat kulut! :LOL:
 

Yhteistyössä