Paljonko olet pahimmillasi painanut

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
.::::
siis todellakin lihaville ihmisille huomautellaan!! eilen viimeks kun muksun kanssa lähdin puistosta, pari nuorta naista istui siinä penkillä ja mun selän takaa sit kuulu " Kato! hyiiii, mikä perse"
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja .:::::
siis todellakin lihaville ihmisille huomautellaan!! eilen viimeks kun muksun kanssa lähdin puistosta, pari nuorta naista istui siinä penkillä ja mun selän takaa sit kuulu " Kato! hyiiii, mikä perse"
siis et aikuiset ihmiset kehtoo!!!!
 
Pikkarainen
156cm ja viimesillään esikoisesta painoin 78kg-80kg. Tälläselle persjalkaselle meinas olla yhtäkkiä liikaa ja selkä oli juuri antamassa sopimusta irti ennen synnytystä.
 
Annu
Ihmiset ovat vaan kateellisia laihoille/hoikille. Kun sanotaan laihaksi, niin se on käytännössä ihailua. Ei siis osata ajatella, että "syö sinäkin jotain"-kommentit voivat jotaki loukata, jolle laihuus oikeasti on ongelma.

Minä olen itse hoikka ja teen töitä sen eteen, että pysyn hoikkana. Jos tulee kilo lisää, niin syön vähemmän, jotta pääsen takaisin mittoihini. Silti saan kuulla kommenttia jatkuvasti, että hyvähän mun on syödä, ku en liho. Kyllähän suurin osa ihmisistä kuitenkin lihoo, jos syö enemmän kuin kuluttaa. Jokseenkin huvittavaa.

Itse olen painanut enimmillään raskausaikan 83kg. Nyt BMI 20.
 
vieras
painoni korkeimmillaan oli 83,9 (ei raskaana), pituus 164. Painonvartijoissa laski 67kg:n ja nyt 75 kieppeillä. Pitäisi laskea uudelleen. 66-67 niin olisin tyytyväinen itse.
 

Yhteistyössä