Paljonkos teiltä löytyy näitä kuuluisia Meandi-vaatteita, olettko niihin höyrähtäneitä?

  • Viestiketjun aloittaja "shihtzu"
  • Ensimmäinen viesti
"shihtzu"
Meiltä taitaa löytyä 2. Yksi paita kuopuksella, jonka käytettynä ostin kuosin takia ja oli sopivan halpa ja sitten itselläni medaljonkimekko, joka myös käytettynä ostettu, sellaisen näin yhdellä ihmisellä päällä kerran ja oli pakko saada se itsellekin :)
 
"vieras"
Tietääkseni ei yhtään, en tosin ole varma, jos vaikka lasten käytettynä saatujen vaatteiden joukossa joku olisikin, täytyykin varmaan katsella tuo pieneksimenneiden kasa läpi, jos siellä vaikka olisi joku, voisi pistää rahoiksi.
 
  • Tykkää
Reactions: tanjuska<3
Meillä on niitä kymmenittäin mutta en nyt voisi sanoa että olisin niihin höyrähtänyt. En osta niitä sen takia että ne on in ja muotia vaan sen takia että se on yks niitä harvoja merkkejä jotka tehdään euroopan rajojen sisäpuolella. Meillä ne on olleet ihan hyvälaatuisia, kymmenistä vaatteista kaksi on menny äkkiä huonoksi mutta kaiketi joka merkissä on joitakin maanantaipäivän tuotteita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;26345524:
Ei itseasiassa ole aavistustakaan. Niitä voi olla, tai sitten olla olematta, en ole koskaan harrastanut merkkiuskollisuutta vaan valkkaan vaatteet kivan ulkonäön perusteella.
'

Mä valkkaan tuotantomaan ja muiden vastaavien kriteereiden perusteella. En halua pukea lapselleni paitaa jonka on ommellut joku lapsi tai nuori 6 sentin tuntipalkalla huonosti ilmastoidussa hikipajassa.
 
Pojalla on kymmenisen t-paitaa, kolme pitkähihaista trikoopaitaa ja mulla on kahdet caprimalliset trikoohousut, yhdet pitkät collegehousut sekä pari t-paitaa. Niin ja yhdet leggingsit ja yksi mekko.
 
Viimeksi muokattu:
'

Mä valkkaan tuotantomaan ja muiden vastaavien kriteereiden perusteella. En halua pukea lapselleni paitaa jonka on ommellut joku lapsi tai nuori 6 sentin tuntipalkalla huonosti ilmastoidussa hikipajassa.
Parantaisiko hyvä ilmastointi asiaa? :D
Oli ihan pakko, älä pahastu :xmas:

Tottakai eettisyys on plussaa mutta meillä valtaosa sisävaatteista ostetaan käytettyinä, en tosiaankaan tutki mitä merkkiä olen ostamassa.
 
"vieras"
En edes tiedä miltä näyttävät.Tuskin on meillä, ellei noissa kirppareilta ostetuissa ole. En siis osaa rassukka edes katsoa kyräillen niitä, joilla mahdollisesti tämmöisiä vaatteita on...
 

Yhteistyössä