Palkkapäivä..

  • Viestiketjun aloittaja "mievaan"
  • Ensimmäinen viesti
mä...
Laskut maksoin jo. Seuraavaksi auton ruokkiminen. Kuivakaapit ja pakastin ovat suht täysiä, joten niihin ei mene juurikaan rahaa. Jaa-a, eipä tässä suurempia kuluja taida enää ollakaan tälle tilille :)
 
"Whisky Peat"
Laskuja maksetaan, niin kuin aina tilipäivänä. Molemmilla tilipäivä samana päivänä, niin tahtovat laskut olla maksussa silloin. Autoa tankataan ja ruokaa ostetaan silloin kun on tarvis, ei siihen tilipäivä tartte olla :)
 
mä...
[QUOTE="vieras";27539831]Onko porukka niin persaukista et pitää odottaa palkkapäivää voidakseen maksaa laskuja ostaa bensss?[/QUOTE]

Tai sitten meistä joistakin on kiva maksaa kaikki kuukauden laskut kerralla pois. Sinulta voisi samalla tyylillä kysyä, että onko sulla niin huono tilanne, että joudut ripotellen makselemaan laskut ja tankkaamaan auton? Ei koskaan varaa maksaa kaikkea kerralla pois?
 
"mamma mia"
Laskut maksetaan eräpäivänä pois , oli tilipäivä tai EI , pakatin täynnä elintarvikkeita samoin kuin kuiva aine kaapit. Ja autojen tankit ovat täynnä , ei siihen tankkaamiseen tilipäiviä tarvita.

Miksi ihmisillä ei ole yhtä palkkaa jemmassa tilillä , niin ei tarttis tilipäiviä ootella?
 
"vieras"
Maksan myös kaikki laskut pois palkkapäivänä oli eräpäivä tai ei. En tykkää jättää niitä roikkumaan, koska unohtaisin sitten kumminkin maksaa myöhemmin.

usein lähden törsäämään kun laskut maksettu :D
 
Mulla ei ole tänään palkkapäivä. Ei ole 15 eikä viimenen vaan meillä on ihan erilasiet päivät.

palkkapäviänä toki ostan ruokaa ja tankkaan tankin täyteen (riittää viikoks) ja maksan laskut. Muuhun sitä ei sitten jääkkään.
 
Palkkapäivä oli toissapäivänä ja voin kyllä tunnustaa että ennen sitä tili oli tyhjä ulkomaan(työ)reissun takia. Maksoin laskut (myös ne joissa ei ollut vielä eräpäivä) ja huomenna voisi vähän shopata. Musta se on kiva tunne, kun kaikki on maksettu kerralla ja sitten loput rahat on ns. ylimääräistä.
 
"vieras"
Meillä on aina tilillä rahaa Laskut maksetaan silloin kun on eräpäivä. Ruokaa ostetaan kerran viikossa ja auton tankki täytetään silloin kun se on tyhjä. En mä edes aina muista milloin tilipäivä on.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja mä...;27539872:
Tai sitten meistä joistakin on kiva maksaa kaikki kuukauden laskut kerralla pois. Sinulta voisi samalla tyylillä kysyä, että onko sulla niin huono tilanne, että joudut ripotellen makselemaan laskut ja tankkaamaan auton? Ei koskaan varaa maksaa kaikkea kerralla pois?
Mä naputtelen laskut sitä mukaa koneelle kun niitä tulee ja auton tankkaan silloin tarvitsen lisää bensaa, koska tilillä on koko ajan riittävästi rahaa.
 
Professional Griefer
Eilen oli. Maksoin lainanlyhennyksen, joulukuun yhtiövastikkee, laskut ja laitoin säästöön. Aion myös ostaa tästä palkasta uudet nahkakäsineet ja talvisaappaat. Lopuilla syödään, kirppistellään ja ehkä vähän rillutellaan. Kuitenkik ensin hoidetaan asuminen ja laskut ja sittenmietitään muita juttuja.
 
Mulla kanssa tapana maksaa laskut tilipäivänä pois. Joittenkin eräpäivä on jo ollut ja joittenkin on tulossa. Auton kans aamulla tankkasin, muuten ei sen kummempia suunnitelmia mihin tää tili menee, siinä se menee normaaleihin ruokaostoksiin ja joululahjoihin pikkuhiljaa.
 
"Kiraki"
Ettekai te oikeesti maksa laskuja silloin ku niissä on eräpäivä...jokaisessahan lähes eri päivä? 10 laskua= 10 eri kertaa tilillä ravaamista..
Määkin oon sen kannalla että 1-2 krt/kk maksetaan kertyneet laskut, helpompaa..mun mielestä mutta saahan kaikki tehdä niinku lystää :D
 
"mievaa"
Mä laitan oikeasti aina laskun maksuun kun se tulee, ja tilillä ravaamista tulee usein. Yleensä laitan eräpäivälle, ja näen erääntyvät maksut/käyttövara. Omasta mielestä ihan tarpeeksi yksinkertaista ja kätevää.
 

Yhteistyössä