Palstalaisten asiaankuulumttomat vastaukset ihmetyttää...

  • Viestiketjun aloittaja "Kenzo"
  • Ensimmäinen viesti
"Kenzo"
Ihmetyttää päivä päivält enemmän ja enemmän se, että olipa aloitus täällä millainen vaan niin suurin osa vastauksista on suorastaan pelkkää vittuilua.
Miks on niin vaikee pysyy aloituksen aihees tai olla muussa tapaukses kirjoittamatta mitään??? Meneekö palstalaisilla todella niin huonosti omassa elämässä että kaikenlainen muu lähestymistapa on poissuljettu, tänne tullaan vaan nikin kautta purkamaan sitä omaa paskaa???? Ilmeisesti.

Yrittäkääs vähän skarpata
 
Ei kai nyt kuitenkaan suurin osa. Mä olen itsekin tehnyt pari aloitusta, eikä niissä ole kukaan tullut vittuilemaan. Toki olen huomannut, että joidenkin tiettyjen henkilöiden aloituksissa vastaukset on aika asiattomia, mutta en nyt sanoisi, että kaikissa aloituksissa kuitenkaan.
 
"Kenzo"
Alkuperäinen kirjoittaja Señora;28170262:
Ei kai nyt kuitenkaan suurin osa. Mä olen itsekin tehnyt pari aloitusta, eikä niissä ole kukaan tullut vittuilemaan. Toki olen huomannut, että joidenkin tiettyjen henkilöiden aloituksissa vastaukset on aika asiattomia, mutta en nyt sanoisi, että kaikissa aloituksissa kuitenkaan.
Poikkeus vahvistaa säännön.
 
"susu"
Peesaan ap:ta. Liian usein täällä kirjoitetaan ihan pelkkää asiaankuulumatonta ilkeilyä. Taitaa olla tosi monen muunkin mielestä, siksi ei ole kommentteja tullut :) .
 
"Kenzo"
[QUOTE="vieras";28170341]Mihis sen paskan purkais, jos ei tänne? Perheeseensä?[/QUOTE]

Pitäiskö sille omalle huonolle ololle sit tehä jotai, jotai muuta ku purkaa tänne tai himas. Tosiasia kun vaan on se, et jokainen on vastuussa omasta hyvin,- tai huonovoinnistaan. Ei tää ole mikään kaatopaikka. Mun puolesta kaikki vittuilijat voi painua helvettiin täältä. Tai ainakin lopettaa tääl kirjoittelun.
 
"Kenzo"
[QUOTE="vieras";28170383]Ja tää aloitusko ei ole sävyltään sama kuin niiden vittuilijoiden viestit?[/QUOTE]

Tää onkin nimenomaan alotus ja jopa aiheesta, itse en todellakaan toisten aloituksille mene vittuilemaan tai kommentoimaan epäolennaisuuksia. Kerro jos olen väärässä.
 
"vieras"
[QUOTE="Kenzo";28170349]Pitäiskö sille omalle huonolle ololle sit tehä jotai, jotai muuta ku purkaa tänne tai himas. Tosiasia kun vaan on se, et jokainen on vastuussa omasta hyvin,- tai huonovoinnistaan. Ei tää ole mikään kaatopaikka. Mun puolesta kaikki vittuilijat voi painua helvettiin täältä. Tai ainakin lopettaa tääl kirjoittelun.[/QUOTE]

Tuota.. jokaisella on varmasti joskus huono olo ja tänne sen oksentaminen voi auttaa. Minä ainakin hokaan sen, enkä ota mitään henk.koht.
 
"Kenzo"
[QUOTE="vieras";28170384]Ja kuka vittua luulet olevasi? Mene muualle jos et viihdy.[/QUOTE]

Tässäpä elävä esimerkki ko palstailijasta, kiva että näyttäydyit, noin todistelumielessä.
 
"Kenzo"
Alkuperäinen kirjoittaja Näin;28170398:
Ap-älä ota kaikkea niin todesta.
Tämä on virtuaalimaailma. Täällä voi kuka vaan kirjoittaa valhetta mistä vaan.

Hyvin harva puhuu täyttä totta.


Erittäin harvoin teen omaa aloitusta, vaan lueskelen muiden ja kommentoin jos silt tuntuu. Tän hetkinen tilanne tääl on se, et em henkilöit tääl tuntuu olevan kokoajan enemmän. Kyse siis ei oo siit et uskoisin tääl ihmisten puhuvan totta, eiei.
 
Professional Griefer
Ai tähän tyyliin:
"Hei leipurit, miten saan parhaat kanelipullat?"
"Lol meillä ei mitään hiilarimössöö syödä, kanelipullat on paskaa. Sun lapset on varmaan lihavia"

Myös koska minäminäminäminä katsokaa minua ja minun tapojani, jotka ovat paremmat kuin sinun.
Kaikki siihen joskus vähän syyllistyy, toiset hieman useammin.
 
"Kenzo"
viel kuten lukea saattaa, tänneki pyrkii pari valopäätä aukomaa. kummallista et ihmiset on todella sitä mielt et nää palstat on vittuilua varten ja et se on ok kuittailla ja aukoa tääl muille. Mitä pahansuopaisimmin, sen parempi. Luulenpa et kuka vaa haluis ennemmi asiallisii vastauksii omalle aloitukselle, sorry jos oon vääräs. Ja tän aloituksen tein vaan siks, et herättäis teidät vähä miettimää omaa kirjoittelutyyliä. ja joo, osa kirjoittaa kyl asiallisest, ei siin mtn.
 
Kenzo itsekin
[QUOTE="Kenzo";28170394]Tää onkin nimenomaan alotus ja jopa aiheesta, itse en todellakaan toisten aloituksille mene vittuilemaan tai kommentoimaan epäolennaisuuksia. Kerro jos olen väärässä.[/QUOTE]

Ahaa eli vittuilu on sun mielestä vähän vähemmän typerää tai ilkeää jos siihen tekee ihan oman aloituksensa ja siinä aloituksessa sitten oksentaa sen kaiken pahanolonsa ja vihansa? Uudeksi käytännöksi ehdotat ilmeisesti että jokainen jonka tekee mieli vittuilla jossa ketjussa jollekin aloittaakin siitä oman ketjunsa ja vittuilee siellä?

Ja toi heitto, harmaalta, että itse palstailen näin kerro jos olen väärässä, on ainoastaan typerä. Ja tiedät kyllä miksi.
 
"minnipinni"
Mietin eilen just samaa ja meinasin tehdä aloituksen, mutta se sitten jäi..

Eilenkin joku kysyi esim. miten korostaa silmiä nätisti niin vastauksena oli, et kyllä ne nätisti korostuu, ku sua joku vetää turpiin ja saat mustan silmän! Siis anteeks mitä?! :O

Jotenkin musta on tuntunut jo pidempään, et tämän tyylisiä vastauksia on paljon ja musta tuntuu, et nää tulee nuorilta. Muualla just tollaset 18-20v. "vittuilevat" toisillee tähän tyyliin, muka hauskasti. Palstalla joku sukupolven vaihdos meneillään?
 
"Kenzo"
"vieras"
[QUOTE="Kenzo";28170421]Erittäin harvoin teen omaa aloitusta, vaan lueskelen muiden ja kommentoin jos silt tuntuu. Tän hetkinen tilanne tääl on se, et em henkilöit tääl tuntuu olevan kokoajan enemmän.[/QUOTE]

Montako vuotta olet palstaillut täällä kun olet huomannut tällaisen trendin? 5? 10? 15? Viikoittain saadaan nauttia tällaisista vitun turhista palsta on muuttunut, palstan ilmapiiri on muuttunut, palsta sitä ja tätä viesteistä.
 
Professional Griefer
[QUOTE="minnipinni";28170443]

Eilenkin joku kysyi esim. miten korostaa silmiä nätisti niin vastauksena oli, et kyllä ne nätisti korostuu, ku sua joku vetää turpiin ja saat mustan silmän! Siis anteeks mitä?! :O
[/QUOTE]

Toi on samaa sarjaa kuin ne "joo lisää maahanmuuttajia niin saatte kaikki yllätysrakastelua kadulla" jne. Ne tyypit tulee tuolta ylilaudalta, joka on 16+ vuotiaiden idioottipikkupoikien leikkikenttä. Luulevat olevansa hauskoja. Noita viestejä tulee yleensä iltaisin, sattumoisin samoihin aikoihin kyseiseltä sivulta löytyy yleens joku "nyt trollataan kaksplussaa!" -lanka. Huoh.
 
"vieras"
Ai tähän tyyliin:
"Hei leipurit, miten saan parhaat kanelipullat?"
"Lol meillä ei mitään hiilarimössöö syödä, kanelipullat on paskaa. Sun lapset on varmaan lihavia"

Myös koska minäminäminäminä katsokaa minua ja minun tapojani, jotka ovat paremmat kuin sinun.
Kaikki siihen joskus vähän syyllistyy, toiset hieman useammin.
No jaa, jos jätetään viimeinen lause pois niin millä tavoin tuo ei liity aiheeseen? Aloitukseen saa vastata vaan he jotka on samaa mieltä ap:n kanssa? Voihan tuollaiseen kommenttiin liittyä vaikka ruokaohjeen antaminen toisenlaisten pullien tekemisestä ja ap voi sitä kokeilla ja innostua kovasti. Tai sitten ap voi vastata "Haista sinä v*ttu, mitäs tuut mun aloituksee vittuilee, pidä sä pääs kii jos ei ole mitää järkevää sanottavaa, ite oot karppi-idari". Ja keskustelu jatkuukin sitten tolla linjalla. Jokainen voi vaikuttaa ainoastaan siihen omaan tapaan kommentoida, ja toki niitä todella ala-arvoisia kommentteja tulee välillä mutta ne voi jättää omaan arvoonsa. Vai menetkö aukomaan päätäsi kadullakin sille laitapuolenkulkijan näköiselle äijälle joka perääsi huutaa huoraa? Joskus huomiotajättäminen on hyvä vaihtoehto.

Ja jos ne muutamat kommentit kiristää sitä pipoa niin kovasti että palstailusta ei tahdo tulla mitään, niin kannattaisiko siinäkin tapauksessa katsoa sinne peiliin ja miettiä onko tämä palsta todellakin sen arvoinen.
 
Mä taas olen tässäkin asiassa vähän vastarannankiiski, mutta mun mielestä räkyttävät harmaat osuu hyvin usein oikeaan. Tai siis sieltä tulee semmoinen aika aito mielipide ja asioita joita ei kaikki mustat ilkeä ääneen sanoa vaikka ajattelisivatkin kenties samoin, vaikka ne joidenkin harmaiden mielipiteet tulee vähän tökeröllä tavalla. Toki, kyllä jotkut harmaat on semmoisia joilla on hyvin yksioikoinen ja yksipuolinen mielipide, + sitten joidenkin ketjujen harmaita vakiojankkaajia on, heille ei mene perille mikään mitä muut yrittää selittää.
 

Yhteistyössä