Palstan farkkupeppuskaba. (toinen yritys)

Laittaa sen kuvan vaa siihe ja nimimerkkisä, sillä aattelin näin että menee vittuiluksi heti alkuusa jos kuvia laitetaan.

[QUOTE="Eee";29382675]Noniin Rätti, älä ole niin kurjan ilkeä harmaille. Miten voi osallistua muuten kuin yksärillä?[/QUOTE]
 
dfghg
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29382760:
Eiliseltä tuo edellinen, jospa hän vielä suostuu poseraamaan =)
No jospa. Odotetaan uusia kuvia. Epäilen että niitä kuvia ei tule tai on yhtä haalistuneita mitä aikaisempikin minkä kuvan äitistäs pistit tänne.
 
Jos mie sanon etta uusia kuvia tulee niin niitä sitten kans tulee.
Äitin persiistä tuskin tulen kuvia laittamaan, sitä ei siis kannata jäädä odottamaan.
Anopin kannikkat kyllä houkuttelevat mustissa sukkahousuissa :p :ashamed:



No jospa. Odotetaan uusia kuvia. Epäilen että niitä kuvia ei tule tai on yhtä haalistuneita mitä aikaisempikin minkä kuvan äitistäs pistit tänne.
 
ruulakepappi
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29381953:
No prskl, on mulla tyttöystävä, ei nyt löyvy todistusaineistoa enempää ku tuo kuva ja miks mä mitää sulle ees todistelen =)
Miks ei oo lehtiä tahi elokuvia aiheesta?
Miten se on noin laiha, vai syötkö kaikki sen ruuat?
 
[QUOTE="vieras.";29383119]Seuraavassa kuvassa tyttöystävä pitää lappua jossa on ap:n nikki, sillähän tämä ratkeaa. Samat farkut, sama paita ja samassa kohtaa otettu kuva.[/QUOTE]

ja lehmät lentää jälleen. :D
 
[QUOTE="vieras.";29383154]No muista ap:n mahdollisen tyttöystävän taidoista mulla ei ole tietoa, mutta lapun pitely onnistunee. Jos ei, niin voihan sen teipata siihen hanuriin kiinni.[/QUOTE]

meinasin että pyydetynlaista kuvaa ei tule koskaan.
 
"Lillukka"
Hei toivottavasti ei haittaa kun laitetaan yhteiskuva miusta ja miun kavereista? Ollaan kyllä joulun jälkeen vähän pulskassa kunnossa, mut toivottavasti piätte kuvasta... :)

 

Yhteistyössä