Palstan farkkupeppuskaba. (toinen yritys)

Ei tässä nyt sitä päivämäärää oo ja ei siit tainnu aikasemminkaan olla puhetta, en oo kyllä hirveen tarkkaan jaksanu lueskella =)
No tässä tämä:

Jos ei kelpaa niin ei varmasti ihan heti uutta tuu, Tyttöystävä ottaa jo vähä lämpöä : /




Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29384585:
ja se lappu missä lukee rätti väsynyt päivämäärän kassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Rva Ilkeä Harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29384605:
Ei tässä nyt sitä päivämäärää oo ja ei siit tainnu aikasemminkaan olla puhetta, en oo kyllä hirveen tarkkaan jaksanu lueskella =)
No tässä tämä:

Jos ei kelpaa niin ei varmasti ihan heti uutta tuu, Tyttöystävä ottaa jo vähä lämpöä : /
tämä kelpaa kyllä, lakka kiusaamasta tyttöystävääs palstan jutuilla.
 
  • Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29384641:
Tulloo mieleen melekeen joku panttivankitilanne =)
Kyllä sua on ahdisteltukin tänä aamuna, oikein Ilkeä Harmaa kaksoisolentoineen vauhdissa, ja mitä asiaa vähän tutkailin, niin on sama kirjoittaja tietenkin.

Kouluista taas lomaa niin on aikaa tehtailla monta nikkiä ja "keskustella" täällä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29384661:
Kyllä sua on ahdisteltukin tänä aamuna, oikein Ilkeä Harmaa kaksoisolentoineen vauhdissa, ja mitä asiaa vähän tutkailin, niin on sama kirjoittaja tietenkin.

Kouluista taas lomaa niin on aikaa tehtailla monta nikkiä ja "keskustella" täällä :LOL:
useammassa nikissä on se vika ettei kaikkea negatiivista saa kerättyä yhteen henkilöön.
t. vittumainen ja ilkeä ihminen
 
Kyllä mie kestän =)
Antaa paukkua vaan, mutta siihen taloon en mene!
:D

Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29384661:
Kyllä sua on ahdisteltukin tänä aamuna, oikein Ilkeä Harmaa kaksoisolentoineen vauhdissa, ja mitä asiaa vähän tutkailin, niin on sama kirjoittaja tietenkin.

Kouluista taas lomaa niin on aikaa tehtailla monta nikkiä ja "keskustella" täällä :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: lasipää edellä
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29384715:
täytyy se olla kun itse täydellisyys on niin sanonu :LOL:
Hei, avaas nyt vähän tätä puolta...mä menin ihan hukkaan just ton kommentin kanssa, etten mittään taas tajua, ton loppukaneetin ansiosta siis... pitäis täst päästä irtautumaankin jo koneestakin joten valoa pimeyteen, kiitos! ??
 
Menee varmaan vielä hetki jos toinenkin että saahaan osallistujamäärä täyteen (laitan kyllä sitten vajaanaki jos ei muuten :p) : /
Sitten pitää viel tuo Tyttöystävän hanuriki kuvata uuvestaa (ja tietenki eri farkuissa : /) joo-o hankalaksi menee : /), mutta mennä näillä .että äänestystilanne on tasavertainen.

Joo, niin tuota se piti viel sanoo että laittakaahan kuvaa tulemaan.
Äänestyksessä ei sitten lue kenen persuus on kyseessä, tulloo niinku näin:
Anonyymi1
Anonyymi2
Anonyymi3
jne jne...

[QUOTE="Eee";29384689]No joko äänestys alkaa?[/QUOTE]
 
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29384732:
Hei, avaas nyt vähän tätä puolta...mä menin ihan hukkaan just ton kommentin kanssa, etten mittään taas tajua, ton loppukaneetin ansiosta siis... pitäis täst päästä irtautumaankin jo koneestakin joten valoa pimeyteen, kiitos! ??
koneelta ei kannata irtautua ollenkaan. :D
 
  • Tykkää
Reactions: lasipää edellä
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29384661:
Kyllä sua on ahdisteltukin tänä aamuna, oikein Ilkeä Harmaa kaksoisolentoineen vauhdissa, ja mitä asiaa vähän tutkailin, niin on sama kirjoittaja tietenkin.

Kouluista taas lomaa niin on aikaa tehtailla monta nikkiä ja "keskustella" täällä :LOL:
Miten niin sama kirjottaja?
 
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29384661:
Kyllä sua on ahdisteltukin tänä aamuna, oikein Ilkeä Harmaa kaksoisolentoineen vauhdissa, ja mitä asiaa vähän tutkailin, niin on sama kirjoittaja tietenkin.

Kouluista taas lomaa niin on aikaa tehtailla monta nikkiä ja "keskustella" täällä :LOL:
Taidat olla kohtuullisen kova Sherlock kun saat minusta useamman kirjoittajan, ja Rva on puolisoni, eli täällä ihan pesunkestävä palstapariskunta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29384945:
Miten niin sama kirjottaja?
No hyvä, kun tulit kertomaan.
Paaaaljon pahempi juttu, jos on kaksi ja molemmat vielä ilkeitä...mutta mä pilasin tämän ketjun edeltäjän jo, ei kiva jos pilaan jankkaamalla jo toisen farkkupeba äänestysketjun siis. Joten uskon että mun on parempi irrottaa noi zombiepiuhat otsalohkon molemmilta puolilta...ja irtautua koneesta.

voi olla että pääkin lakkaa vihdoin särkemästä.

*jos se olenkin muuten minä, tämän hourulan vainoharhaisin :D *:cool:
 
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29384967:
No hyvä, kun tulit kertomaan.
Paaaaljon pahempi juttu, jos on kaksi ja molemmat vielä ilkeitä...mutta mä pilasin tämän ketjun edeltäjän jo, ei kiva jos pilaan jankkaamalla jo toisen farkkupeba äänestysketjun siis. Joten uskon että mun on parempi irrottaa noi zombiepiuhat otsalohkon molemmilta puolilta...ja irtautua koneesta.

voi olla että pääkin lakkaa vihdoin särkemästä.

*jos se olenkin muuten minä, tämän hourulan vainoharhaisin :D *:cool:
Miten niin ilkeitä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä Harmaa;29384948:
Taidat olla kohtuullisen kova Sherlock kun saat minusta useamman kirjoittajan, ja Rva on puolisoni, eli täällä ihan pesunkestävä palstapariskunta :D
Turha tota nyt kuitenkaan yrittää, täällä jo tiedetäänkin, että Rva I.H. on avioitunut Äkäinen Hra Majurin kanssa.

Aika läpinäkyvää... :D
 

Yhteistyössä