Palstaprojekti 2 TUUNAAJAT Kaikille avoin

Booty
En pääse kirjautumaan joten harmaana laitan taas linkin....nuo ei nyt ole ihan nyt tehtyjä mutta mun aikaan saannoksia kuitenkin :D Ja mies päätti, että neulon hänen isälleen ensi jouluksi hienon neuleen....
http://turhaaturinaa.vuodatus.net/blog/2260101/pojille/
 
UHU
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:
Voi että te Booty ja BUBO ootte mahtavia ......auttaiskohan mun laiskapaska vaiheeseen jos vaihtaisin nimeni Bikkuinkkuliksi :D
Kokeile, ehkä se auttaa :D Sitäpäitsi siivousta mä vaan pakoilen noilla ompeluksilla :eek: :D

Kohta on pakko alkaa siivoamaan :headwall: :headwall:
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:
Voi että te Booty ja BUBO ootte mahtavia ......auttaiskohan mun laiskapaska vaiheeseen jos vaihtaisin nimeni Bikkuinkkuliksi :D
meit on hei kaksi....mä en oo ommellu enää ja neuleetkin vaan seisoo...mut oon mä sentään leiponu :D
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu:
Booty Peppi, ihanko käsipelillä neulot noita ihania paitoja tai onko sulla kenties kone? Aivan mahtavia!
käsipelillä vaan....mut olen vihjassu mun miehelle, et haluisin kyllä koneenkin niin vois sellaisia perusjuttuja sais tehtyä nopeesti liukuhihnalla.
 





No nyt sain viimeinkin sen joulukalenterin valmiiksi, jonka aloitin silloin pari viikkoa sitten kun palstaprojektin aiheena oli. Eli en ihan ehtiny valmiiksi viikossa... Enkä olisi varmaan saanut ollenkaan valmiiksi, jos ei mies olisi auttanut. Oon aika tumpelo kaikessa askarteluun liittyvässä, mutta nyt on joulutoukka seinällä ja lapset oli ihan innoissaan kun näki sen :xmas:

Siitä puuttuu vielä nro 24, kun se on tuo pää, enkä osaa päättää miten sen siihen laittaisin.. ideoita? ja sitten pitää vielä laittaa noihin luukkuihin jotkut lärpäkkeet mistä ne saa auki.

Noi pallot on siis pieniä ilmapalloja, jotka sanomalehtisilpulla ja liisterillä kovetin ja leikkasin luukut. Kaikista vaikein homma oli saada tuo toukka järjestettyä tuohon oksalle, tässä osassa miehestä oli suurensuuri apu :) Aika tyytyväinen olen lopputulokseen ja tämän on nyt sitten kestettävä ainaki pari joulua, kun vei niin paljon aikaa ja hermoja!! |O
 

Yhteistyössä