Palstaprojekti 2 TUUNAAJAT Kaikille avoin

BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:


Tässä vielä yksi neulemekko, josta tuli liian lyhyt :'( Ajattelin, että jos neuloisin vielä pätkän tuota helman pitsikuviota ja lisäisin sen tuonne alle. Näyttäisköhän ihan tyhmältä?
kiva :D en usko, että näyttis tyhmälle...tai voithan laittaa niitä vaikka kolme kerrosta kaikkiaan....sitten se on vähän niinkuin kaarrokeneuleen ja salsahameen yhdistelmä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:


Tässä vielä yksi neulemekko, josta tuli liian lyhyt :'( Ajattelin, että jos neuloisin vielä pätkän tuota helman pitsikuviota ja lisäisin sen tuonne alle. Näyttäisköhän ihan tyhmältä?
kiva :D en usko, että näyttis tyhmälle...tai voithan laittaa niitä vaikka kolme kerrosta kaikkiaan....sitten se on vähän niinkuin kaarrokeneuleen ja salsahameen yhdistelmä.

Niin, jos laittais kolme yhteensä ja sitten vaikka eri värisiä..hmmm. Ihan hauska idea. Täytyy miettiä
=)
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:
Tää on ihana!! :heart: Ja sopis tosi hyvin mun baijerilaisen mekon kaveriksi. Voi kun itse osaisin tehdä noin hienon
tuo ei ollut kyllä mikään kovin vaikea tehdä. Ainut minkä olisin voinut tehdä tuohon niin kovikkeet tuonne saumoihin.
 
UHU
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:





No nyt sain viimeinkin sen joulukalenterin valmiiksi, jonka aloitin silloin pari viikkoa sitten kun palstaprojektin aiheena oli. Eli en ihan ehtiny valmiiksi viikossa... Enkä olisi varmaan saanut ollenkaan valmiiksi, jos ei mies olisi auttanut. Oon aika tumpelo kaikessa askarteluun liittyvässä, mutta nyt on joulutoukka seinällä ja lapset oli ihan innoissaan kun näki sen :xmas:

Siitä puuttuu vielä nro 24, kun se on tuo pää, enkä osaa päättää miten sen siihen laittaisin.. ideoita? ja sitten pitää vielä laittaa noihin luukkuihin jotkut lärpäkkeet mistä ne saa auki.

Noi pallot on siis pieniä ilmapalloja, jotka sanomalehtisilpulla ja liisterillä kovetin ja leikkasin luukut. Kaikista vaikein homma oli saada tuo toukka järjestettyä tuohon oksalle, tässä osassa miehestä oli suurensuuri apu :) Aika tyytyväinen olen lopputulokseen ja tämän on nyt sitten kestettävä ainaki pari joulua, kun vei niin paljon aikaa ja hermoja!! |O
VAU MIKÄ IDEA! HIENO!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:


Tässä vielä yksi neulemekko, josta tuli liian lyhyt :'( Ajattelin, että jos neuloisin vielä pätkän tuota helman pitsikuviota ja lisäisin sen tuonne alle. Näyttäisköhän ihan tyhmältä?
Aivan ihana!!! :flower: Voi ku ois itekki noin taitava..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:





No nyt sain viimeinkin sen joulukalenterin valmiiksi, jonka aloitin silloin pari viikkoa sitten kun palstaprojektin aiheena oli. Eli en ihan ehtiny valmiiksi viikossa... Enkä olisi varmaan saanut ollenkaan valmiiksi, jos ei mies olisi auttanut. Oon aika tumpelo kaikessa askarteluun liittyvässä, mutta nyt on joulutoukka seinällä ja lapset oli ihan innoissaan kun näki sen :xmas:

Siitä puuttuu vielä nro 24, kun se on tuo pää, enkä osaa päättää miten sen siihen laittaisin.. ideoita? ja sitten pitää vielä laittaa noihin luukkuihin jotkut lärpäkkeet mistä ne saa auki.

Noi pallot on siis pieniä ilmapalloja, jotka sanomalehtisilpulla ja liisterillä kovetin ja leikkasin luukut. Kaikista vaikein homma oli saada tuo toukka järjestettyä tuohon oksalle, tässä osassa miehestä oli suurensuuri apu :) Aika tyytyväinen olen lopputulokseen ja tämän on nyt sitten kestettävä ainaki pari joulua, kun vei niin paljon aikaa ja hermoja!! |O
Siis aivan kertakaikkisen mielettömän ihana!!!!! Mahtava!!!
 
BoogyBoo
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:
Alkuperäinen kirjoittaja BoogyBoo:
Mun tekele
http://turhaaturinaa.vuodatus.net/blog/2267016/pojan-neule/
Hieno!
Mun pitäis kans pojalle tehdä neulepusero, mutta en oikein osaa päättää minkälainen.
Tuo jäbänderi on niin iso, et päättää itse millaisen haluaa. Nyt hän totes, et tarvii lämpimän, isokauluksisen, joustavan paidan. Ja kotoa löytyi nyt vain ruskeaa mutta kelpasi sekin väri :D
 
UHU
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
oletko testannut, että nuo heijastimet näkyy? Mistä olet tuon heijastinnauhan tai kankaan hankkinut?
Kankaan olen ostanut Rukan tehtaanmyymälästä, joten pitäisi kyllä näkyä kun Rukkakin sitä käyttää.
Tosin omissa testailuissa se harmaa kangas on kyllä parempi, mutta vaan niin ikävän värinen tämmöisiin kokeiluihin.
 
Boogy
Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Kankaan olen ostanut Rukan tehtaanmyymälästä, joten pitäisi kyllä näkyä kun Rukkakin sitä käyttää.
Tosin omissa testailuissa se harmaa kangas on kyllä parempi, mutta vaan niin ikävän värinen tämmöisiin kokeiluihin.
ok...pitää kokeilla niitä. Kävi nimittäin tosi ohrasesti mulle aikoinaan kun ostin myös leveätä heijastinnauhaa...ei toiminut kuin ihan lähietäisyydeltä, eikä siis ollut turvallinen.
 
Tämä ei ole aivan tuore tuunaus sillä tein tämän äidilleni joululahjaksi 29 vuotta sitten. Mutsi ihmetteli että mitä ihmettä se poika siellä oikein toimittaa kun huoneeseen oli aivan ehdoton pääsykielto.
No, tällainen siitä sitten tuli. Se on siis possu joskin hieman hoikanpuoleinen.


 

Yhteistyössä