Palstaprojekti: KEVÄT (uudet osallistujat lämpimästi tervetulleita!)

Hra Majuri
Törmäsin metsäisellä päiväretkelläni tänään pahkaan, ja pakkohan se oli ikuistaa. Osallistun kyseisellä otoksella tämänviikkoiseen projektiin.

Tuskinpa monikaan teistä palstamammoista on pahkaa edes ikinä nähnytkään luonnossa, joten tämmönen se on:




Tuo on vielä pieni pahka
 
Tämän kesäkassin myötä jätän tämän palstaprojektin nostamisen muiden innokkaiden :D harteille!


Tämä oli ihan hauska viikkoprojekti, mutta ei se ole kivaa ellei mukana ole riittävästi muita innokkaita. Kiitos ja kumarrus, 1.5 vuotta meni yhdessä hujauksessa!
 
Tämä ei ole ihan alkuperäinen suunnitelma. Menin vahingossa kysymään lasten mielipiteitä.
No, tämä on nyt sitten vanhasta lehdestä aukeama ja muutama kannustava puhekupla.

Vihko edestä:


Ja takaa:
 
Viimeksi muokattu:
Enhän mä tietty voi pysyä erossa palstaprojektista...


Etu ja takapuoli neuvolakortin suojukselle. Meillä kun vielä ei ole koulukirjat ihan ajankohtaisia. Mutta tälläiset kangaskuoret ovat sinänsä monikäyttöisiä, että ne voi siirtää seuraaviin kirjoihin ja esim monisteet tai vihot saa talteen taskun sisäpuolelle.
 
Tässä:

Tytön englanninkirjan mukana tuli cd, jolle tein kannet...tai siis otin vanhasta DVD-levystä kannet ja lättäsin niihin muutaman kuvan :) Witch-teemalla tietenkin, koska se on tytön lemppari :)



 
Ensi viikon aihe olkoot sitten Valaistuminen Saa itse päättää onko henkistä vai fyysistä :D

Sitten se toivomuslista - lisäilin noi uudet ehdotukset tänne ja sanokaa jos joku oli jo

Isoäidinneliöt -> tää oli
Hiekkalinna
Jäätelötikku
Turhake
kananmunakenno -> tääkin taisi olla?
marja/hedelmä
maustepurkki
Puu -> Koivu oli jo, tän voisi yliviivata
Naru
Tyyny
Juliste
Ystävänpäivä
Joku väri (keltainen ja vihreä olivat viime vuonna esimerkiksi)
Nukenvaate
Erikoinen ruoka
 
Tittidii!

Tässä kierrätyskankaasta ja vanusta (ei löytynyt sopivaa uutta kangasta) tehty pöllötyyny. Kuopuksen mielestä se tosin on pöllityyny (ja tällä hetkellä tyyny on tiukasti nukkuvan lapsen kainalossa), mutta what ever :D



On sillä häntäkin tai siis ne pyrstöslat), muttei se tästä kuvasta nyt kyllä näy.
 
  • Tykkää
Reactions: *tundra*
Ensimmäistä kertaa osallistun. En tiiä käykö nämä, mutta kokeillaan. Eli tyynynpäällisiin tein tollaset. Nää meni siskon hoitolapsen vanhemmille lahjaksi :)





Tuolla pilkottaa alta malli, ei ihan vapaalla kädellä uskaltanu lähtee maalailee. Tosin mallin oon tehny itte :D

Nii tuohon tuli vielä lapsen jalan ja käden kuvat, mutta niistä en kerenny saamaan kuvaa...
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on ongelma meidän perheen kenkien (ja vaatteiden) kanssa. En saa niitä mahtuman mihinkään. Joten mä ajattelin tälle viikolle aihetta, joka mahdollisesti auttaa mua eteenpäin ongelmani kanssa. Aiheena on:

SÄILYTYSJÄRJESTELMÄ

Jotta ei muuta kuin suunnittelemaan ja touetuttamaan jonkinlaista säilytysjärjestelmää jollekulle asialle. Todennäköisesti melko monessa kodissa on jokin juttu, jolle pitäisi löytää järkevä paikka...nyt on viikko aikaa toimia :D
 

Yhteistyössä