Palstaprojekti: KEVÄT (uudet osallistujat lämpimästi tervetulleita!)

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24658189:
Ihana aihe!
Mä osallistun sillä samalla pellettipussin säilytystelineellä ku tälläkin viikolla (piti).

Miten yhteen viestiin laitetaan kaksi kuvaa? Vai saanko mä laittaa ne eri viesteinä?
Saat laittaa ihan miten helpoimmaksi sen koet :)
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24658189:
Ihana aihe!
Mä osallistun sillä samalla pellettipussin säilytystelineellä ku tälläkin viikolla (piti).

Miten yhteen viestiin laitetaan kaksi kuvaa? Vai saanko mä laittaa ne eri viesteinä?
Yhteen viestiin laitetaan kaksi kuvaa samalla tavalla kuin yksikin, mutta se kuvakoodi laitetaan kahteen kertaan.

http://www.nettisivu.com/kuva1.jpg[ /img] (väli pois ennen /-merkkiä)
[img]http://www.nettisivu.com/kuva2.jpg[ /img]
 
Tähänkö ketjuun siis laitetaan ne kuvat?
Juu, tähän :)

Ne sitten siirretään tästä äänestysketjuun (ketjun avaaja siirtää, sun ei tartte tehdä mitän) kun on äänestyksen aika :)

Mä olen jo puolitiessä...ennen kuvat on otettu ja hommaa on siis vähän jo puuhattu. Valmistunee kuitenkin vasta sunnuntaina, kun mulla on vähän taipumusta tehdä aina kaikki viimetinkaan :D
 
ticotico harmailee
Pitääkö sen olla muuten tällä viikolla tehty vai käykö esim kk sitten värkätty uudistus :D

Mun kaikki energia tällä viikolla on mennyt aivan muualle kun ennen ja jälkeen projektiin :(
 
Pitääkö sen olla muuten tällä viikolla tehty vai käykö esim kk sitten värkätty uudistus :D

Mun kaikki energia tällä viikolla on mennyt aivan muualle kun ennen ja jälkeen projektiin :(
Lähtökohtaisesti idea on ollut tehdä sillä kuluvalla viikolla, mutta kyllä mun mielestäni vanhemmatkin työt hyväksytään, kunhan ne on tosiaan tehty viikossa. Näin jo siitä syystä, että saataisiin edes ne vähät osallistujat pidettyä mukana :)
 
Tässäpä olis pieni lipasto, mikä on saanut uuden värityksen :)

Ruskea väri ei niinkään ollut hyvä



Joten maalasin sen näin :)


Mulla olis ollu pari muutakin rojektia mitkä tein samoihin aikoihin ku ton. Siinä säilytysjärjestelmäkuvassa näky molemmat. Taulut, jotka väsäsin valkosista ylijääneistä peitelistoista (mustia nyt) ja kalenterin kuvista :D, sekä se punainen seinä, johon hiersin tunto karhea pinnan, jonka sitten maalasin sillä punaisella värillä :). Joten aattelin nyt näillä kuvilla osallistua, ku sen kuvan kaikki jo näki ;)
 
ticotico harmailee
Mitä sä ticotico teit tolle pinnalle ennen maalausta, ei varmaankaan oo maalattu ihan suoraan päälle? Oliko siinä lähtötilanteessa lakka vai joku muu pinta?
nimim. miettii yhden senkin käsittelyä...
Siinä oli ruskea maali, jonka hioin hyvin ja maalasin pohjiin tartuntapohjamaalilla ja sitten kaksi kertaa pintamaali :). Olisin varmaan päässy kertamaaluksella ton pintamaalin kanssa, mutta ei löytyny, ku aivan valkoista maalia autotallista (ei mitään sävyä mukana), nii peittävyys oli vähän huono. Mulla on nyt autotallissa yksi lasten jatkettava sänky, jolle teen saman käsittelyn. Mutta nyt hommaan pintamaaliksi valkoisen maalin mitä on vähän sävytetty :)
 
ticotico harmailee
Siinä oli ruskea maali, jonka hioin hyvin ja maalasin pohjiin tartuntapohjamaalilla ja sitten kaksi kertaa pintamaali :). Olisin varmaan päässy kertamaaluksella ton pintamaalin kanssa, mutta ei löytyny, ku aivan valkoista maalia autotallista (ei mitään sävyä mukana), nii peittävyys oli vähän huono. Mulla on nyt autotallissa yksi lasten jatkettava sänky, jolle teen saman käsittelyn. Mutta nyt hommaan pintamaaliksi valkoisen maalin mitä on vähän sävytetty :)
Piti vielä lisätä, että oli ensin tarkotuksena poistaa vanha maali kokonaan, joko maalinpoistoaineella tai kuumailmapuhaltimella, mutta pinta oli sen verran hyvässä kunnossa että pelkkä hiominen riitti vallan mainiosti. Maalina käytin vesiohenteisia maaleja...
 

Yhteistyössä