Palstaprojekti: KEVÄT (uudet osallistujat lämpimästi tervetulleita!)

Tämä ketju menee aina niin kamalalla vauhdilla, että osallistumiseni taitaa jäädä tällaiseksi tähdenlennoksi. Oli silti kivaa. En vain pysy mukana tässä vauhdissa, että milloin työt esitellään, milloin äänestetään, koska on uusi aihe ja katsoa kuuluuko se itse keksiä vai ei ja missä eri ketjuissa nämä kaikki tapahtuvat.:xmas: Meneehän näihin mielestäni melko paljon aikaakin.

Hyvää jatkoa silti teille. Äänestelen teitä jatkossa ilman omaa osallistumista.=)
 
Tämä ketju menee aina niin kamalalla vauhdilla, että osallistumiseni taitaa jäädä tällaiseksi tähdenlennoksi. Oli silti kivaa. En vain pysy mukana tässä vauhdissa, että milloin työt esitellään, milloin äänestetään, koska on uusi aihe ja katsoa kuuluuko se itse keksiä vai ei ja missä eri ketjuissa nämä kaikki tapahtuvat.:xmas: Meneehän näihin mielestäni melko paljon aikaakin.

Hyvää jatkoa silti teille. Äänestelen teitä jatkossa ilman omaa osallistumista.=)
No, älä siitä pelästy. Tule mukaan kun kerkiät.

Yhteisesti sovitut ajat:

SU 1945 mennessä esitykset tähän ketjuun
SU 2000-2100 äänestys ja voittajan julistus
MA 1000 mennessä voittaja saa sanoa aiheen tai sitten se kollektiivisesti päätetään, jotta olisi riittävästi aikaa seuraavaan työhön. Mielellään kuitenkin SU illalla jo. Aiheen voittaja saa ihan itse keksiä, lunttia voi tässä ketjussa olleita ideoita, mutta ei se ole pakko. Moni valitsee jotain, mikä sopii johonkin projektiin mitä itse on ajatellut tehdä joka tapauksessa.

Työt esitellään tässä ketjussa ja joku kiltti vapaaehtoinen tekee sunnuntaina erillisen äänestysketjun. Siihen joskus aina muistetaan linkittää tästäkin ketjusta tai sitten etsitään vaan parilta ekalta sivulta äänestys aikaan.
 
  • Tykkää
Reactions: SininenSatutar
Tämä ketju menee aina niin kamalalla vauhdilla, että osallistumiseni taitaa jäädä tällaiseksi tähdenlennoksi. Oli silti kivaa. En vain pysy mukana tässä vauhdissa, että milloin työt esitellään, milloin äänestetään, koska on uusi aihe ja katsoa kuuluuko se itse keksiä vai ei ja missä eri ketjuissa nämä kaikki tapahtuvat.:xmas: Meneehän näihin mielestäni melko paljon aikaakin.

Hyvää jatkoa silti teille. Äänestelen teitä jatkossa ilman omaa osallistumista.=)
Eli lyhykäisyydessään äänesty on sunnuntaisin, äänestykselle tehdään oma ketju, kuka sen ikinä ehtiikään tehdä, äänestys aika on 20-21, ja se joka voittaa äänestyksen saa antaa seuraavan viikon aiheen. Seuraavan viikon aihe pitää ilmoittaa viimeistään maanantaina klo 10 mennessä. Ja työtä on viikko aikaa tehdä.
 

Yhteistyössä