Palstaprojekti Voittaja MARANOOKA

äänestys sattuneesta syystä tässä ketjussa.

jos aijaa tökkii niin kuvat löytyy täältä ja aamuäreen omput siellä isompina http://picasaweb.google.com/palstaprojekti/Viikko4Keinoherkku#


Nalkuttava Talonmies


NeitiPikkuInkkuli


tuutilulla


Taevahan Tosi


kookosta

maranooka



aamuäree
 
Huh, hitto koitin yli 10 minuttia päästä ketjuun äänestään kun yhtäkkiä muistin että nyt onkin äänestysaika, vähän tökkii koko internaatti meillä |O

Ja ne voileivät oli mun, mutta osallistuin muhvinsseilla :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Onnea Maranookalle voitosta :flower:

Maranooka 8
Nalkuttava talonmies 6
Aamuäree 4
Tuutilulla 2
Kookosta 1
Pikkuinkkuli 1
Taevahan Tosi 1

Menikö laskut oikein?
mä sain pikkuinkkulille 2 ja tuutilullalle 1 :D muuten samat...muoks. löysin tuutilullan toisenkin äänen=)

 
Maranookalle onnittelut :flower: :flower:


Ja oliskohan aamuäreellä kertoa kaavoja ompuille? Mun ainoa tekemäni omena on aika surkea (tai onhan se ompun näkönen ja kaikkee mutta aika raasu yksilö ) ja olis kiva tehdä lisää omppujakin pojille, esikoinen kun on innostunut kovasti leikkimään noilla herkuilla :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja polgara:
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Onnea Maranookalle voitosta :flower:

Maranooka 8
Nalkuttava talonmies 6
Aamuäree 4
Tuutilulla 2
Kookosta 1
Pikkuinkkuli 1
Taevahan Tosi 1

Menikö laskut oikein?
mä sain pikkuinkkulille 2 ja tuutilullalle 1 :D muuten samat...muoks. löysin tuutilullan toisenkin äänen=)
juu tajusin äsken iskeneeni harha lyönnin inkkulin kohdalle et oikeasti on 2 ääntä, sen tuonne jo korjasin ja Tuutilullalle mä saan edelleen kaks koska nalkuttava talonmies ja sovi on sitä äänestäneet ellen ihan väärin äsken katsonut :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Maranookalle onnittelut :flower: :flower:


Ja oliskohan aamuäreellä kertoa kaavoja ompuille? Mun ainoa tekemäni omena on aika surkea (tai onhan se ompun näkönen ja kaikkee mutta aika raasu yksilö ) ja olis kiva tehdä lisää omppujakin pojille, esikoinen kun on innostunut kovasti leikkimään noilla herkuilla :D
miä laitoin sulle yv:n yksistä kaavoista
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja maranooka:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja maranooka:
Onko projektissa tehty vielä kirjoja (kirjansidontaa tms.)?
aiheena on ollut kirja
Muitakin kuin se "tuunaa kirja"?
ei
mä muistelen että siinä oli mahdollisuus et halukkaat ois saanu vaikka romaanin kirjottaa ellen ihan väärin aihetta enää muista.
 

Yhteistyössä