Palstaprojekti Voittaja MARANOOKA

Alkuperäinen kirjoittaja maranooka:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Minä olen kaks kirjaa tehnyt, mutta niiden tekoon on mennyt yhteensä 1,5 vuotta, että eivät taida kelvata nyt. ;) Vai kirja... mulla ei ole kyllä mitään käsitystä mitä alan vääntään... tai saanko mitään tästä aikaan. :ashamed:
No ehkä 1,5 vuotta on vähän pitkä aika palstaprojektille. ;) Kirjansidonta on ihan hauskaa puuhaa jos paperi materiaalina ei tunnu vieraalta...
eihän ole pakko olla paperista :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja maranooka:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Minä olen kaks kirjaa tehnyt, mutta niiden tekoon on mennyt yhteensä 1,5 vuotta, että eivät taida kelvata nyt. ;) Vai kirja... mulla ei ole kyllä mitään käsitystä mitä alan vääntään... tai saanko mitään tästä aikaan. :ashamed:
No ehkä 1,5 vuotta on vähän pitkä aika palstaprojektille. ;) Kirjansidonta on ihan hauskaa puuhaa jos paperi materiaalina ei tunnu vieraalta...
eihän ole pakko olla paperista :saint:
No ei tietenkään. Tee vaikka puusta ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja maranooka:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja maranooka:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Minä olen kaks kirjaa tehnyt, mutta niiden tekoon on mennyt yhteensä 1,5 vuotta, että eivät taida kelvata nyt. ;) Vai kirja... mulla ei ole kyllä mitään käsitystä mitä alan vääntään... tai saanko mitään tästä aikaan. :ashamed:
No ehkä 1,5 vuotta on vähän pitkä aika palstaprojektille. ;) Kirjansidonta on ihan hauskaa puuhaa jos paperi materiaalina ei tunnu vieraalta...
eihän ole pakko olla paperista :saint:
No ei tietenkään. Tee vaikka puusta ;)
:whistle: ukko kiikuttais minut hourulaan kun tohon keittiöön taas jonkun pölkyn raahasin muka kirjaa varten:LOL: tällä viikolla oli jo näkemisen arvoinen ilme kun yritin kakkua paksusta pölkystä sahata. Läht ioikein mielellään illaksi töihin :LOL:
 
Jos teenkin syötävän kirjan... hmmm... nyt tää aihe alkoi vähän jo niin ku elää :D :D :D

Katsotaan saanko vaikka viel jotain kasaan. Vai meniskö sittenkin ompelukonehommiksi :wave:

Jaaha, mutta joo... hyvää loppu iltaa. Minä vetäydyn tuonne naamakirjaan viel hetkeks ennen maate menoa :wave:
 
Aaaah, täytyy siis koettaa kaivella muinaisia linkkejä jos pääsisi vihdoin toteuttamaan tämä-pitäisi-joskus-tehdä-asioita :LOL:

Tai hitsi, ideoita vaan tulee, voisi myös toteuttaa kauan mielessä muhineen kirjan lapsille, en tosin tiedä saisinko sitä ikinä valmiiksi viikossa....
 
Hienoa, että muillekin alkaa tämä idea saada elämää! Odotan innolla millaisia hienoja luomuksia syntyy. =) Minä aion omistaa projektin tuotoksen anopille synttärilahjaksi.. Pitää vain enää miettiä, millä tekniikalla tuo kirja syntyy.
 

Yhteistyössä