Palstasta on tullut tylsä kun kaikki hyvät tyypit on lähtenyt tai bannissa!

Joo-o, en minäkään seuraile kenenkään palstahahmon elämää, enkä todellakaan nosta mihinkään arvoon noita bannattuja ja muita ylväitä elämänsä esittelijöitä. Arostan NIIN paljon enemmän rehellisiä mielipiteitä, enä todellakaan kaipaa näitä besserwissereitä ja itsensä kehujia :rolleyes:
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27984883:
JA sitten tuutte tänne lällättelemään sillä? :D:saint:

Meilläpäs on suurempi hiekkalaatikko! Se on just maalattu ja siellä on ihan varmasti enemmän kissankakkaakin kuin täällä teijän hiekkalaatikossa!
Sitä ei käy kiistäminen, ja paaaljon enemmän kissankusta.
 
[QUOTE="vieras";27984889]Anatolia, tule takaisin tänne. Täällä tarvitaan fiksuja vastauksia typeriin kysymyksiin ja järkevää pohdintaa älyttömiin aiheisiin.[/QUOTE]

En pysty tuottamaan tommosii, oon nykyään kotiäiti.

Kyllä mä täällä aika ajoin käyn, mutta tääl on tylsää, harvemmin jaksan minuuttia pidempään olla.
 
"vieras"
Joo-o, en minäkään seuraile kenenkään palstahahmon elämää, enkä todellakaan nosta mihinkään arvoon noita bannattuja ja muita ylväitä elämänsä esittelijöitä. Arostan NIIN paljon enemmän rehellisiä mielipiteitä, enä todellakaan kaipaa näitä besserwissereitä ja itsensä kehujia :rolleyes:
Ja sama suomeksi: vituttaahan se vähän, kun kukaan ei edes huomaa, että minäkin olen täällä.
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";27984887]Hommafoorumilta. Alkoi kyllästyttämään liika sinisilmäisyys ja yllätysrakastelijoiden paapominen.[/QUOTE]

Anatolian, Mummeliisan ja Venakon poisjahtaaminen avasi paikan Hommaforumille?
GREAT! Tänne ei siis kannata enää koskaan palata.
 

Yhteistyössä