Panacodista

Panacod tekee mulle sellaisen olon, kuin oisin pikkasen jurrissa. sellanen epätodellin fiilis. Mutta jos sulla sydämen hakkaamis oireita niin kysypä terveyskeskuksesta käykö lääke sinulle. Flagylistä ei mulla ole kokemusta:)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Ok, kiitos. Enpä siis ota enää, tyhmänä kyllä aamusti vielä otin ISOIHIN KIPUIHIN. Ne se vie suht tehokkaasti kyllä pois, mutta just nyt siis just tollanen epätodellinen fiilis..
Jos käyttäisi pidemmän aikaa, niin noi oireet luultavasti vähenis.
 
Vieras
Ei vaikuta minulle noin. Ummetusta aiheuttaa ja hankalaa sellaista, mutta olen krooninen kipupotilas, joten on tuttu lääke. En muista tuollaista tulleen alussakaan silti.
 
Kerran otin selkäkipuun kaksi panacodia ja lähdettiin cittariin. Ihmiset varmaan luuli että mä olen jossain kamoissa kun silmät oli vaimon mukaan pelkkää sinistä kun pupilli oli supistunut olemattomiin.
Olo oli erittäin ahdistava ja sekava.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ei vaikuta minulle noin. Ummetusta aiheuttaa ja hankalaa sellaista, mutta olen krooninen kipupotilas, joten on tuttu lääke. En muista tuollaista tulleen alussakaan silti.
Ummetusta taitaa muuten myös olla, joka varmasti lisää noita mun vatsakipuja :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Kerran otin selkäkipuun kaksi panacodia ja lähdettiin cittariin. Ihmiset varmaan luuli että mä olen jossain kamoissa kun silmät oli vaimon mukaan pelkkää sinistä kun pupilli oli supistunut olemattomiin.
Olo oli erittäin ahdistava ja sekava.
Juu ja mun pitäisi tuo ukkeli hakea tänään töistä, toivottavasti olo siihen mennessä helpottuu
 
Tuikku
Alkuperäinen kirjoittaja ***:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Autolla ei muuten saa ajaa sen oton jälkeen mutta hyvä migreenilääke se on!
Totta helvetissä saa ajaa.
"Ajaminen ja koneiden käyttö
Reaktiokyky voi heiketä Panacod-hoidon yhteydessä. Tämä tulee huomioida tarkkuutta vaativissa tehtävissä, esim. autoa ajettaessa."

Näin lukee tuoteselosteessa. Vaikutus lienee yksilöllinen, joten jos ei ole aiemmin syönyt ko. lääkettä, ei kannata ehkä ekan pillerin jälkeen lähteä rattiin.
 
aobnv
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Panacod voi äkkisestään aiheuttaa tuollaisia oireita. Siksi ei suositella kuin tosipaikan tullen ottamaan jollei burana auta.
Ei ne lääkärit turhaan varmaankaan niitä reseptejä kirjoita:)
Ei todellakaan.

Nykyjään tuntuu, että saa kokoajan olla pudottelemassa reseptiä postilaatikkoon, kun kirjoittavat vain sata kerrallaan. Aiemmin sai reseptin tekstillä "vuoden tarve"
 
vieras
Tiesin mitä vastasin koska olen alalla. Ei annakkaan mutta niissä silti on sivuvaikutuksia!
Ja kahta panacodia ei suositella ottamaan kerralla vaikka kuinka aikuinen kyseessä tai kovat kivut. Burana+panacod yhdistelmä rinnakkain on yleensä toimiva!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ***:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Autolla ei muuten saa ajaa sen oton jälkeen mutta hyvä migreenilääke se on!
Totta helvetissä saa ajaa.
No itse lääkkeen ottaminen ei autolla ajoa estä mutta jos lääke heikentää ajokykyä merkittävästi niin sitten ei saa.

Itse tykkäsin selkäkipuihin enemmän Dolanista kun sillä ei ole huumaavaa vaikutusta. Rentouttaa ja poistaa kipua melkein yhtä hyvin kuin Panacod. Unettavan vaikutuksen takia iltalääkkeenä hyvä. Myös kolmiokamaa eli autoilua ei suositella.
 
Mulle ei tuu Panacodista mitään ja vetelen joskus ihan maksimimääriä (lekurin ohjeen mukaan).
Flagyl-lääkkeestä löysin tämmöisen: http://www.crohnjacolitis.fi/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1223465403 Onkohan tuosta yhtään apua
 
vieras
Panacodi sisältää kodeiinia, joka saattaa aiheuttaa tuollaista...esim. vanhuksilla hyvin usein sekavuutta siksi ei heille määrätä. Itselleni tulee kanssa sellainen pönttöpää olo, mutta vie kivun pois...en lähtisi auton rattiin :/. Lääkkeiden vaikutus on hyvin yksilöllistä, jos on laiha ja pieni varmaan vaikuttaa vahvemmin ym.
 
Jep. Narkkaritkin kuulema käyttää ko. lääkettä paremman puutteessa. Itselle ei ole aiheuttanut sivuoireita kun vaan jos olen ottanut kaksi kerrallaan. Silloin tulee joskus vähän väsynyt olo.
 

Yhteistyössä