Panostaisitteko taloon, vai tonttiin?

  • Viestiketjun aloittaja Nnnella
  • Ensimmäinen viesti
"Pirde"
[QUOTE="vieras";28367038]Katkera? Me tullaan perimään metsää. Paljon. Ei vaan huvita koko metsä. Ollaan kaupunkilaisia, asutaan 800km päässä siitä perintömetsästä, jota ei haluta ottaa vastaan edes. Sitä ei kuulemma saa myydä.

Mies on vastaan koko ajatusta myös. Katsos kun ei vaan nappaa.[/QUOTE]

Miksei saa myydää? Myykää ne puut pois edes. Metsä on arvokasta omaisuutta. Tosin provo taidat olla.
 
mannerheimintie
[QUOTE="vieras";28367038]Katkera? Me tullaan perimään metsää. Paljon. Ei vaan huvita koko metsä. Ollaan kaupunkilaisia, asutaan 800km päässä siitä perintömetsästä, jota ei haluta ottaa vastaan edes. Sitä ei kuulemma saa myydä.

Mies on vastaan koko ajatusta myös. Katsos kun ei vaan nappaa.[/QUOTE]

Joku tulee pian sanomaan, että kaupunkilaiset ovat tyhmiä. Mä asun HKI:n ydinkeskustassa, mutta en ole näin tyhmä.
 
"vieras"
[QUOTE="Pirde";28367056]Miksei saa myydää? Myykää ne puut pois edes. Metsä on arvokasta omaisuutta. Tosin provo taidat olla.[/QUOTE]

Koska miehen vanhemmat toivovat, että metsä pysyy suvulla. Mies on tehnyt koko lapsuuden ja nuoruuden metsätöitä niin pajon, että se tursuaa jo korvista. Ei halua sitä saatanan metsää edes nähdä.

En jaksa vääntää näin naurettavasta asiasta. Kiitos ja kuulemiin.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28367038]Katkera? Me tullaan perimään metsää. Paljon. Ei vaan huvita koko metsä. Ollaan kaupunkilaisia, asutaan 800km päässä siitä perintömetsästä, jota ei haluta ottaa vastaan edes. Sitä ei kuulemma saa myydä.

Mies on vastaan koko ajatusta myös. Katsos kun ei vaan nappaa.[/QUOTE]

Joo niiQ ymmärrän sua. Muakaan ei nappaa omaisuus tai raha. Tarjottiin just kattohuoneistoa New Yorkista ja milliä päälle, mut en niiq haluu. Ei nappaa.
Te ette varmaan ole koskaan lotonnutkaan, koska varallisuus ei teitä nappaa.

Nooh, kukin tyylillään.
 
"anonyymi"
[QUOTE="vieras";28367063]Koska miehen vanhemmat toivovat, että metsä pysyy suvulla. Mies on tehnyt koko lapsuuden ja nuoruuden metsätöitä niin pajon, että se tursuaa jo korvista. Ei halua sitä saatanan metsää edes nähdä.

En jaksa vääntää näin naurettavasta asiasta. Kiitos ja kuulemiin.[/QUOTE]

Nyt paistaa Kateus tänne rapakon taakse asti. Voi voi. Kamalaa elää varmasti noin kateellisena.
 
"Ninjago"
[QUOTE="vieras";28367063]Koska miehen vanhemmat toivovat, että metsä pysyy suvulla. Mies on tehnyt koko lapsuuden ja nuoruuden metsätöitä niin pajon, että se tursuaa jo korvista. Ei halua sitä saatanan metsää edes nähdä.

En jaksa vääntää näin naurettavasta asiasta. Kiitos ja kuulemiin.[/QUOTE]

Perustilanne. Jonkun kaveri on perinyt metsää ja nyt joku on niin kateellinen siitä ja haluaa omaa oloaan helpottaa näin.
Muakin kyllä vituttaa olla köyhä (tosin olen vielä nuori ja opiskelija) ja olen kateellinen jos joku omistaa jotakin tai on enemmän rahaa kuin mulla. Tapani purkaa asia on silti vähän erilainen.
 
Yksinhuoltaja kolmelle
[QUOTE="vieras";28366930]No sitte se pienempi. Mua vituttas omistaa jotain metsää. Mitä ihmettä sillä tekisin. Ainahan voi ajatella, että teen sen, mikä on järkevintä tai viisainta. Mutta ei aina jaksa olla viisas, jos ei halua.

Eli jos en halua metsää, en hanki sitä, vaikka voisin hankkia.[/QUOTE]

Mäkin olen persaukinen. Saisinpa mäkin metsää. Voisin myydä puut tai metsän. Tai ainakin jäisi tytöille jotakin perintöä. Mutta en mä silti kadehdi ketään. Hienoa, että joillakin omaisuutta. Mulla ei ole, eikä tule olemaan.
 
Puistokemisti
Tottakai tonttiin. Pitemmällä tähtäimellä tuo 8000 neliön maa-alue on monin kerroin arvokkaampi, kuin joku hieno talo, joka ei kuitenkaan ole 10v päästä enää hieno.
 

Yhteistyössä