paras uutinen mitä päättäjät keksineet jos näytät alle 30 niin paperit...

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27833369]tiesin! siks ihme juttuja!:). Hei olen se vieras joka on täällä ollut vieraana vuodesta 2006. En koskaan harmaan vaan aina vieraana. En ole rekisteröitynyt koskaan kakplussaan.[/QUOTE]

joo joo, sama asia ja sama tyyppi. :flower:
 
"vieras"
No oma on mokas, jos et tuohon ikään mennes oo oppinu pitää huolta tavaroistas. Tuskinpa ne iha savuna ilmaan haihtuu, taitaa olla liian kosteeta sun elämäs ku henkkareitas hukkailet.
elä tee johto päätöksiä jos et tiedä totuutta.!!!!!Voitko oikeasti olla noin putki näkönen että ajattelet vaan mikä sinua lähinnä! Ja se ei kuulu miks, mihin tai miten...
 
"hmm"
[QUOTE="vieras";27833398]elä tee johto päätöksiä jos et tiedä totuutta.!!!!!Voitko oikeasti olla noin putki näkönen että ajattelet vaan mikä sinua lähinnä! Ja se ei kuulu miks, mihin tai miten...[/QUOTE]

ai sinua ryöstellään ihan säännöllisesti niin ei kannata hankkia niitä henkkareita?
 
"vieras"
[QUOTE="hmm";27833404]ai sinua ryöstellään ihan säännöllisesti niin ei kannata hankkia niitä henkkareita?[/QUOTE]

opiskelijalla sitä rahnaa riittää...ne tulee maksamaa 70 euroa(mukana passikuvat) plus matkat mistä käyn hakemassa! Ei riitä kuukauden budjetti siihen. Ne on ollut hankinnassa viime vuodesta. mutta ruoka, vaatteet(talvella kylmä) ja lapset on nyt mennyt henkkareiden edelle!
 
"hmm"
[QUOTE="vieras";27833449]opiskelijalla sitä rahnaa riittää...ne tulee maksamaa 70 euroa(mukana passikuvat) plus matkat mistä käyn hakemassa! Ei riitä kuukauden budjetti siihen. Ne on ollut hankinnassa viime vuodesta. mutta ruoka, vaatteet(talvella kylmä) ja lapset on nyt mennyt henkkareiden edelle![/QUOTE]

sossu auttaa henkkareissa.
 
"hmm"
[QUOTE="vieras";27833449]opiskelijalla sitä rahnaa riittää...ne tulee maksamaa 70 euroa(mukana passikuvat) plus matkat mistä käyn hakemassa! Ei riitä kuukauden budjetti siihen. Ne on ollut hankinnassa viime vuodesta. mutta ruoka, vaatteet(talvella kylmä) ja lapset on nyt mennyt henkkareiden edelle![/QUOTE]

ole vaikka hetken juomatta ja tupakoimatta (ei pitäisi olla vaikeaa jos ei ole henkkareita) ja olet säästänyt tiukasta opiskelijabudjetistasi rahat niihin. :) ja kun alkuun olet päässyt, voit jättää tupakoinnin muutenkin niin ei ole niin hirveän tiukkaa rahan kanssa.
 
[QUOTE="vieras";27833449]opiskelijalla sitä rahnaa riittää...ne tulee maksamaa 70 euroa(mukana passikuvat) plus matkat mistä käyn hakemassa! Ei riitä kuukauden budjetti siihen. Ne on ollut hankinnassa viime vuodesta. mutta ruoka, vaatteet(talvella kylmä) ja lapset on nyt mennyt henkkareiden edelle![/QUOTE]

Jos ei ole varaa henkkareihin, niin tuskin on varaa tupakkaan ja alkoholiinkaan. Simsalabim, ongelmasi on ratkaistu.
 
  • Tykkää
Reactions: Big Bang Theory
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27833533:
en osta epäilystä huolimatta :LOL:, mutta poliisit tykkää välillä kysellä ajokorttia..
niinhän ne tuppaa tekemään. Periaatteessa ihmisen pitäisi pystyä aina todistamaan henkilöllisyytensä sitä viranomaisten kysyessä, joten siksikin ihmettelen miten voi olla ilman virallista henkilötodistusta vuosi tolkulla.
 
"täti"
hyvät ihmiset! kaupan tädillä on pakko kysyä teiltä paperit joka ikinen kertaa vaikka tiedä ja tuntee sut koska seuraava asiakas jonossa voi valitta siitä tai sitten onkin oikeasti tarkastaja. jos kauppa jää kiinni alaikäselle alkoholin myynistä sitä voi seurata jopa väliaikanen alkoholin myyntikielto.
 
[QUOTE="täti";27833583]hyvät ihmiset! kaupan tädillä on pakko kysyä teiltä paperit joka ikinen kertaa vaikka tiedä ja tuntee sut koska seuraava asiakas jonossa voi valitta siitä tai sitten onkin oikeasti tarkastaja. jos kauppa jää kiinni alaikäselle alkoholin myynistä sitä voi seurata jopa väliaikanen alkoholin myyntikielto.[/QUOTE]

voit olla varma ettei tarvii minulta kysyä. :LOL:
 
Rollolainen
Ei sa alle 18-vuotiaat edes liköörikarkkeja. mun tytöltä oli kysytty paperit ku oli niitä ostanut. Kysyikin etä miksi paperit, nin anoi ett liköörikarkien takai, jätti ne sitten ostamatta kupaperit ei olleet tulleet mukaan. No hänne laikäienpoiakkaverinsa osti sitten en karkit ( siltä ei kysytty ees papaereita, luulivat sitä vanehmmaksi)
 
Ei sa alle 18-vuotiaat edes liköörikarkkeja. mun tytöltä oli kysytty paperit ku oli niitä ostanut. Kysyikin etä miksi paperit, nin anoi ett liköörikarkien takai, jätti ne sitten ostamatta kupaperit ei olleet tulleet mukaan. No hänne laikäienpoiakkaverinsa osti sitten en karkit ( siltä ei kysytty ees papaereita, luulivat sitä vanehmmaksi)
nyt kyllä repesin:LOL: Liköörikarkkien takia jos peperit minulta kysyy niin varmaan repeän kassalla totaalisesti :LOL: Tosin en niitä koskaan osta, mutta jos sellainen joskus tulisi eteen. Lapsia voit tehdä heti kun värkit toimii, mutta liköörikarkkeja on turha mennä ostamaan :LOL: voi luoja!!!!!
 
"vieras"
No hitto, täähän on suorastaan loistava määräys, jos alkaa hyviä puolia miettimään....

Pitääkin tässä ruveta joka ostosreissulla ostamaan olutta/siideriä, sillä voisin todistella itselleni ja koko maailmalle eli palstalaisille, että MINÄ OLEN IKÄISTÄNI PAAAAALJON NUOREMMAN NÄKÖINEN, sillä kaupan kassa kysyi paperit! Ostan tästä lähtien joka ikinen kerta olutta/siideriä ja tulen sitten noin 1500 ostosreissun jälkeen tänne läyhäämään, että MINÄ OLEN IKÄISTÄNI PAAAAALJON NUOREMMAN NÄKÖINEN, siwan (todennäköisesti puolisokea ja virkaintoinen) kassa kysyi paperit, vaikka olen jo 44-vuotias.

Ajatelkaa positiivisesti!
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
"vieras"
[QUOTE="vieras";27833766]No hitto, täähän on suorastaan loistava määräys, jos alkaa hyviä puolia miettimään....

Pitääkin tässä ruveta joka ostosreissulla ostamaan olutta/siideriä, sillä voisin todistella itselleni ja koko maailmalle eli palstalaisille, että MINÄ OLEN IKÄISTÄNI PAAAAALJON NUOREMMAN NÄKÖINEN, sillä kaupan kassa kysyi paperit! Ostan tästä lähtien joka ikinen kerta olutta/siideriä ja tulen sitten noin 1500 ostosreissun jälkeen tänne läyhäämään, että MINÄ OLEN IKÄISTÄNI PAAAAALJON NUOREMMAN NÄKÖINEN, siwan (todennäköisesti puolisokea ja virkaintoinen) kassa kysyi paperit, vaikka olen jo 44-vuotias.

Ajatelkaa positiivisesti![/QUOTE]

kiehahti! Minulta ois jäänyt tupakat osastamatta! Ja en koskaan punastele kassalla! Miks minä! Henkkareita näköjään tarvitaan rahan vaihdossa, postissa! missä viellä!!!! Miks minulle! ihme kuin ei p...skalla käynnissä yleisessä vessassa!
 

Yhteistyössä