paras uutinen mitä päättäjät keksineet jos näytät alle 30 niin paperit...

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";27833814]kiehahti! Minulta ois jäänyt tupakat osastamatta! Ja en koskaan punastele kassalla! Miks minä! Henkkareita näköjään tarvitaan rahan vaihdossa, postissa! missä viellä!!!! Miks minulle! ihme kuin ei p...skalla käynnissä yleisessä vessassa![/QUOTE]

Heeeei, älä kuule mulle ala!

(Tuossa taas yks keskiäkäinen emäntä höyryää menkkapäissään ja nälissään kun on 5 päivää sinnitellut laihdutuskuurilla ilman herkkuja...)
 
Neiti kassaneiti
Ennen ei kehdannut kysyä papereita ja nykyään ei kehtaa olla kysymättä. :D

Kyllä noi teinit nykyään saa itsensä näyttämään kolmekymppisiltä. Kolmekymppiset kun näyttävät suunnilleen samalta sen pakkelikerroksen kanssa kun haluaisivat näyttää teiniltä. Kyllä toi tavallaan helpottaa kassojen työtä kun ei tarvii enää keikkua sen 23 rajan kanssa. Uskokaa tai älkää, on tosi vaikeeta arvioida ikää jos ei nyt ihan 15v teini ole.

Ps. Ihan kauheen monelta "täysi-ikäiseltä" on just jäänyt ne henkkarit autoon tai ovat kovin ihmeissään kuinka HEILTÄ kehdataan kysyä papereita. Jos et kehtaa/viitsi/ jaksa sitä plussakortin viereistä henkilöllisyystodistusta vilauttaa niin oletus on että olet alaikäinen tai tyhmä.
 
"vieras"
Ennen ei kehdannut kysyä papereita ja nykyään ei kehtaa olla kysymättä. :D

Kyllä noi teinit nykyään saa itsensä näyttämään kolmekymppisiltä. Kolmekymppiset kun näyttävät suunnilleen samalta sen pakkelikerroksen kanssa kun haluaisivat näyttää teiniltä. Kyllä toi tavallaan helpottaa kassojen työtä kun ei tarvii enää keikkua sen 23 rajan kanssa. Uskokaa tai älkää, on tosi vaikeeta arvioida ikää jos ei nyt ihan 15v teini ole.

Ps. Ihan kauheen monelta "täysi-ikäiseltä" on just jäänyt ne henkkarit autoon tai ovat kovin ihmeissään kuinka HEILTÄ kehdataan kysyä papereita. Jos et kehtaa/viitsi/ jaksa sitä plussakortin viereistä henkilöllisyystodistusta vilauttaa niin oletus on että olet alaikäinen tai tyhmä.
vaan henkkariton 35 ja pidän hupparia! Kato pärstää tarkemminn niin näät ne iän tuomat rypyt!
 
Neiti kassaneiti
[QUOTE="vieras";27834006]vaan henkkariton 35 ja pidän hupparia! Kato pärstää tarkemminn niin näät ne iän tuomat rypyt![/QUOTE]

No en mä kaikilta kysy. Vaan niiltä ketkä näyttää alle 30v. Voi tosiaan olla että pääsisit vilkasulla läpi.
 
"vieras"
[QUOTE="30v";27834290]Sellasta mietin tässä, että pitäiskö nyt joka kerta loukkantua jos ei kysytä?[/QUOTE]

niin suutut..jos ois paperit... oisin vaan kohauttanut olkaa...mutta kun ketutti!:)
 

Yhteistyössä