PAS huhtikuussa

Kiitos onnen toivotuksista Pullasorsa. Niitä mä tarviinkin. En olekaan ihan vauhko, kun muillakin on ollut samanlaisia ajatuksia. Tai huomaan kuitenkin olevani omieni joukossa.. :D Onnea piinailuun ja tavoittakoon riston aloittama plussa-aalto myös sinut ja kaikki muutkin piinailijat!

EnniV: Mulla tehdään PAS luomukiertoon ja luget (2 x 200mg) aloitin lauantaina ja siirto siis tänään tiistaina. Ja kierron suhteen mulla ihan sama homma. Venähti vähän pitkäksi. Normikierto mulla 26 pv ja nyt pongasin oviksen kp 20. Täällä on peukut pystyssä sulle! Mutta eiköhän sovita, että hyvin tämä menee.
 



:flower: Huhtikuu :flower:

Taivaansilpoja
1.IVF 02/08--> nega, 1.PAS (luomu) siirto onnistui ma 7.4, nega
Saana79 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu)siirto 24.4
Puppeli 1.IVF 11/07 --> ku, 1.PAS (lääkkeellinen)siirto ei onnistunut
Toiveikas 1.ICSI 02/08 --> nega, 1.PAS (lääkkellinen) siirto ei onnistunut
Pullasorsa 1.IFV 11/05 -->lapsukainen 1. PAS 02/08 --> nega, 2. PAS (luomu) siirto onnistui 14.4
Finttu 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu) siirto ei onnistunut
Tyyne73 6.ICSI -->tm , 1.PAS (luomu) vko 17-18
Casa 2.IVF --> nega, 1.PAS lääkkeellinen, siirto 23.4
Ciana 1.ICSI--> nega, 1.PAS seuraavaan kiertoon?
Anna76 luomu PAS, vko 17
Kamilla 1.ICSI/IVF--> nega, 1.PAS (lääkkeellinen), ei siirrettävää
Marli, 2.PAS, siirto onnistui 15.4
Aiaifi, luomu PAS, 2 alkion siirto onnistui 8.4
PeePee77, lääkkeellinen PAS, siirto onnistui 11.4
Risto, PAS siirto onnistui 7.4
Angela77 lääkkeellinen PAS siirto 23.4
Kurreliini lääkkeellinen PAS
Mithril 1.IVF:n 2.PAS
Kipatsu 1.IVF:n 1.PAS luomu, siirto onnistui 22.4
Saranna 3.ICSI:n lääkkeellinen PAS, siirto 28.4
Bantsku 1.ICSI:n 2.PAS, luomu, siirto onnistui 14.4
EnniV luomu PAS

Plussanneet :heart:

Risto 22.4


 
EnniV, Mulla luget käytössä 2 per päivä; aamuin illoin ja tosiaan siirron jälkeisenä päivänä aina aloitan.
Ostin tänään jo testipakkauksen kaappiin, kamalasti jo polttelisi.....nyt pitää malttaa ja melkein viikko vielä!
/Bantsku
 
Siirto onnistui!

Kiitokset kaikille, jotka toivottivat onnea siirtoon ja uskoivat sen onnistumiseen, kun minulla ei oma usko riittänyt!

Kaksi alkiota sulatettiin, kun olivat samassa oljessa ja molemman virkosivat henkiin. (minusta se on aivan käsittämätöntä :eek: ) Toinen oli lähtenyt hienosti jakautumaan, mutta toinen vähän hitaanlaisesti. Oli kuitenkin aamusta vielä jatkanut jakautumistaan. Lääkärin mielestä hyviä ovat molemmat ja molemmat siirrettiin. Jospa nyt jompi kumpi tarrais kiinni ja pysyis sen 9kk kohdussa. Molemmat olisivat kuitenkin tervetulleita meille. Oliskohan liimatippa alkion kupeessa auttanut asiaa??

Elämää voipi kuulemma jatkaa ihan normaalisti. Luulenpa, että elämä on kaikkea muuta kuin normaalia. Ensiksi menee viikko ihmetellessä, että alkiot selvisivät ja sitten viikko pelätessä, että koska se erittäin ei-toivottu täti ilmestyy. Ja koko ajan on pieni kauhu vaanimassa. Koko ajan tarkkailee itseänsä ja muutoksia kehossa. Ihmettelee rintoja, että onko ne nyt pingottuneet vai ihan pehmeät. Kuuntelee jokaista nippailua ja pörpötystä alavatsan alueella. Eihän sitä haluaisi tarkkailla, mutta minkäs teet. Ei halua stressata ja siitähän tulee stressi. Ja sekö on sitä normaalia elämää?
 
Onnea Kipatsulle hienosti menneesstä siirrosta ja pikkuisille paljon liimaa matkaan!! :flower:

Onko teillä Zumenonin käyttäjillä ollut lääkkestä millaisia oireita? Mulla on ollut huonovointisuutta, voimattomuutta ja sitten tuntuu, että joka paikka on ihan turvonnut... :/ No kaiken kestää kyllä, jos vaan siirtoon päästään ja sitten jännäämään mahdollista kiinnittymistä. :)
 
Kiitos kaikille onnitteluista.Työpäivä meni siivillä ja olo oli kuin hangon keksillä =) .

Miulla on takana 2 inseminaatiota ja ivf hoidoissa ei päästy tuoresiirtoon,kun tuli hyperi.Nyt siis eka pas ja heti tärppäsi.Pas tehtiin hormoonikiertoon.

Oireina siirron jälkeen oli kaikki menkka oireet.Eka viikolla ei mitään oireita ja sitten tuli rinnat kipeiksi ja vatsassa alkoi juilia.Olin varma että tätihän sieltä on tulossa,mutta onneksi olin väärässä.Siirron jälkeen muutaman päivän löhöilin ja sitten alkoikin työt ja ihan normaalisti olen elellyt.Vain joitain syömisiä ja juomisia olen välttänyt.
Nyt kaikki plussailemaan!

Kipatsulle tsemppiä piinailuun!
 



:flower: Huhtikuu :flower:

Taivaansilpoja
1.IVF 02/08--> nega, 1.PAS (luomu) siirto onnistui ma 7.4, negatiivinen
Saana79 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu)siirto 24.4
Puppeli 1.IVF 11/07 --> ku, 1.PAS (lääkkeellinen)siirto ei onnistunut
Toiveikas 1.ICSI 02/08 --> nega, 1.PAS (lääkkellinen) siirto ei onnistunut
Pullasorsa 1.IFV 11/05 -->lapsukainen 1. PAS 02/08 --> nega, 2. PAS (luomu) siirto onnistui 14.4
Finttu 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu) siirto ei onnistunut
Tyyne73 6.ICSI -->tm , 1.PAS (luomu) vko 17-18
Casa 2.IVF --> nega, 1.PAS lääkkeellinen, siirto 23.4
Ciana 1.ICSI--> nega, 1.PAS seuraavaan kiertoon?
Anna76 luomu PAS, vko 17
Kamilla 1.ICSI/IVF--> nega, 1.PAS (lääkkeellinen), ei siirrettävää
Marli, 2.PAS, siirto onnistui 15.4
Aiaifi, luomu PAS, 2 alkion siirto onnistui 8.4
PeePee77, lääkkeellinen PAS, siirto onnistui 11.4
Risto, PAS siirto onnistui 7.4
Angela77 lääkkeellinen PAS siirto 23.4
Kurreliini lääkkeellinen PAS
Mithril 1.IVF:n 2.PAS
Kipatsu 1.IVF:n 1.PAS luomu, siirto onnistui 22.4
Saranna 3.ICSI:n lääkkeellinen PAS, siirto 28.4
Bantsku 1.ICSI:n 2.PAS, luomu, siirto onnistui 14.4
EnniV luomu PAS

Plussanneet :heart:

Risto 22.4
Aiaifi 22.4



 
PeePee77 ja Saana79 Jaah, enemmän mulla on lugeista johtuvia oireita kuin raskaudesta (rinnat ja maha turvoksissa) mutta raskauteen liittyvät oireet ovat hajuaistin terästäytyminen, lievä kuvotus ajoittain ja lämmöt ovat edelleen ylhäällä. Nyt se todellinen piina vasta alkoi kunnes pääsen varhaisultraan 15.05.


Kipatsu Täällä pidellään peukkuja pystyssä jotta tarrasukat olisivat matkassa mukana =)
 

Yhteistyössä