PAS tammi-helmikuussa



NIMI*********** HOITO *********PAS -pvm******pp
[/align]

Poloinen................1.PAS/1.IVF..............10.2.09...........pp 19
Nippe81.................1.PAS/1.IVF..............20.2................pp 9
Tao74 (TAYS)..........2.PAS/2.IVF................23.2.............pp 6
Hipkukka (TYKS)......3.PAS/2.ICSI.............24.2..............pp 5
Merilintu..................2.PAS/1.IVF................24.2............pp 5
Junnu (TAYS)..........1.PAS/3.ICSI(+)........25.2...............pp 4
Nea-Milla................1.PAS/1.IVF ................25.2............pp 4
Pikku-Tintti.............1.PAS/1.ICSI(+)..........26.2.............pp3
Janniina (P-KKS).....1.PAS/2.ICSI...............4.3...............
Aliisa08...................3.PAS/1.IVF...............???..................
Retuli82..................1.PAS/2.IVF................???...................
Pohtijatar...............1.PAS/1.IVF................???....................
Sani-Sani................1.PAS/1.IVF................???...................
Vanha.....................2.PAS/1.IVF................???..................

[align=center]
[/align]
[align=center]
[/align]

Anksu2008 (Oys).............1.PAS/1.IVF (keskenmeno rv6+4 :'( )
Lion32 (TAYS)...................1.PAS/1.IVF(+) :flower: :flower: :flower:
Ellastiina (TAYS)..............1.PAS/1.IVF :flower: :flower: :flower:
Pupuvaimo......................1.PAS/1.IVF :flower: :flower: :flower:

[align=center]
[/align]

Myöhemmin onnistuvat :hug:
Soleil76 (Väest.liit/Tre).....1.PAS/1.IVF :hug:
Nea-Milla ........................1.PAS/1.IVF :hug:
Tao74 (TAYS)...................1.PAS/2.IVF :hug:
Merilintu..........................1.PAS/1.IVF :hug:
PeePee77 (TAYS).............1.PAS/2.IVF :hug:
Kipsu (TAYS).....................1.PAS/3.IVF(+) :hug:
Wilsson (KSKS).................1.PAS/1.IVF(+) :hug:
Sitrus79 (Väest.liit./Tre)...1.PAS/1.IVF (haamuilu) :hug:
Kainni (Väest.liit.).............1.PAS/1.IVF (haamuilu) :hug:
Milliäinen (Väest.liit./Tre)..1.PAS/1.IVF :hug:
Firefox(OYS).....................1.PAS/2.IVF :hug:
Viinirypäle........................1.PAS :hug:
Kukka-75...............3.PAS/2.IVF-ICSI :hug:
kolmisin (OYS).......1.PAS....:hug:

[align=center]
[/align]


Alkio(t) ei selvinnyt sulatuksesta :'(

Tahoma.........................1.PAS/1.IVF :'(

Himpunpimpula.................1.PAS/1.ICSI :'(

Janski71 (Felicitas/HKI).....1.PAS/2.IVF :'(














 
Ihanaa sunnuntaita kaikille täältäkin! :wave:

Oireita odotellaan myös tänne innolla. Itselläkin kaikista plussista oireet ovat tulleet eri voimakkuuksilla ja eri tahtiin, joten ei yhtään tiedä mitä tuleman pitää vai tuleeko mitään.

Jotenkin tuntuu vaan että on aivan mahdotonta että tämä onnistuisi, on nimittäin meidän viimeinen hoito kaikkinensa kunnallisella puolella. Ja olen kaiken lisäksi raskautunut kaikista tuoresiirroista (tosin vain yksi päättyi äärettömän onnellisesti) joten senkin puolesta tuntuu ajatus onnistumisesta nyt enää mahdottomalta.

Kivaa kun on muita piinailijoita samassa tilanteessa ja tilastollisesti meidän kaikkien pitäisi nyt plussata kun tuo meidän lista on niin lyhyt plussien puolella =)

Tsemppiä piinailuun!
 
Kiva kuulla tunnelmia piinatoverit. Mie oon edelleen ärsyyntynyt: pp4 ja ihan selvää vuotoa (aamupäivällä, päivällä vähemmän). Miksei noi Luget pidä sitä pois piruvie?!? Eihän tässä taaskaan ehdi edes jännittämään :|
 
Voimia piinailuun!!! Kyllähän tuo Nea-Millan vuoto ainakin mun logiikalla kuulostaisi enemmän kiinnistysvuodolle kuin millekään muulle. Mulla menkkamainen kipuilu alkoi jo siirto viikolla, joten se voi olla ihan positiivinen merkki sekin.

Plussankin jälkeen piinailu jatkuu ainakin siihen ensimmäiseen ultraan. (Ja varmaan sen jälkeenkin.) Vuotoa on edelleen ollut vähäsen. Keskiviikkona oli oikea tulva. Hcg oli kuitenkin noussut reippaisiin lukemiin ja huonoa oloa ollut. Ensi torstaina on ultra ja siihen asti pitää jännittää, mitä kohdusta paljastuu. (Onneksi aikaistivat ultraa 5 pvllä!) Hieman on kohdun ulkoinenkin raskaus alkanut pelottaa, kun paineen tunnetta on tänään ollut selkeesti vasemmalla puolella. Ei kuitenkaan kipuja. Semmoista iloa ja riemua en ole kamalasti kokenut, mitä ajattelin plussasta seuraavan. Pikemminkin elämä on edelleen ollut epävarmuutta. Nyt lienee viikkoja noin 6+5.

Plussatuulia!!! :flower: :wave:
 
Jaa-a, olikohan tämä nyt sitten täsä..? pp9 näyttäs olevan Taon laskelmien mukkaan ja äsken vessasa käyesä valakovuoto (?) näytti olevan rusehtavaa.. Ite olen ollu melekosta hyvin stressaamatta siirron onnistumisesta, alun muutamaa päivää mukkaan laskematta. Enkä siis ole mietiskelly ollenkaan monesko pp on millonki menosa. Aikasemmin mulla on kerran tai kaks alakanu vuoto pp10 tienoila, mutta sillon ei ole ollu lugeja käytösä ollenkaan. Elikkästä lugejen pitäs piettää mulla vuoto kokonaan pois. Ylleensä ku mulla menkat alakaa niin ne alakaa suoraan vuotamisela, sen kummemmin ennakkovarotuksia lähettelemättä. Joten mitä tämä on? Housuun asti ei ole mittään tullu, mutta pyyhkiesä jäi paperiin vaal.rusehtavaa väriä..

Oireitakkaan ei ole kummosemmin ollu piinailun aikana. Rinnat o ukon mukkaan vähä turvoksisa, mutta ei ole kipiät taikka mitenkään aratkaan, ylleensä ovat olleet. Huimannu on ja pahasti onki, mutta se johtuu lugeista ku otan ne suun kautta. Eilen oli kyllä niin uskomattoman paha olo illala, että oksennus menias tulla, mutta seki oli vain ja ainoastaan eilen. Pahaoloki voi olla lääkkeitten seurausta. Kovvaa väsymystäki on vaihtelevala menestykselä ollu, mutta seki on toennäkösesti lääkkeistä johtuvvaa..

Mietityttää, mietityttää.. Ennään ei puhettakkaan stressittömyyen tilasta..
 
Ellastiina Niinhän se näköjään on, et ei ne piinailut lopu siihen plussatestiin. Olenkin käyny lueskelemassa teidän plussanneiden kuulumisia odotuspuolella. Tsemppiä kovasti odotukseen! =)

Nea-Milla Sitä vartenhan me täällä ollaan, et tsempataan toisiamme. Samassa veneessä kun ollaan niin ymmärretään kyllä miltä tuntuu. Tänne on helppo purkaa mieltänsä. :)

Nippe81 Jostakin muistaisin lukeneeni, et luget paksuntaa kohdun limakalvoa reippaasti eli ruskeaa vuotoa saattais tulla sen takia. Toivotaan siis kovasti, et kunnon vuoto pysyy poissa.

 
Nuista vuodoista ei välttämättä kauheen huolissaan kannata olla....mulla oli esikosta sellasta rusehtavaa vuotoa ennen testipäivää ja sen jälkeenkin vielä hetki. Joten tsemppiä vaan kanssasisarpiinailijat , älkäähän luovuttako vielä!!!

Olen sitä mieltä että haluan mielummin testiin negan kuin saman ruljanssin mitä 2 kertaa olen käynyt läpi. Eli sitä pahinta piinaa on justiinsa testin plussaamisen ja ekan eltran välinen aika. Isoin pudotus on se jos se eka ultra ei näytäkään hyvältä....Sitä kun on luullut muutamia viikkoja olevansa raskaana ja ehtinyt jo suunnittelemaan kaikkea mahdollista (niin sitä vaan tekee vaikka kuinka yrittäisi pysyä maltillisena) ja sitten se pommi jysäytetään. Se on ollut mulle kummallakin kerralla tosi rankka paikka. Ellastiinalle iso hali ja tsemppiä ultraan! Pidetään kaikki varpaat ja peukut pystyssä että pikkusydän sykkii siellä! :heart:
Tulethan kertomaan ultrakuulumiset!!

Miten aika mateleekaan! |O
 
Ellastiina meillä on näköjään sama ultrapäivä. Itse en oikein tiedä mitä sieltä odottaa... Olen yrittänyt myös valmistautua pahimpaan... En oikein tiedä onko tämä jokapäiväinen vuotaminen ihan normaalia?!? Pahaa oloa kuitenkin on ajoittain ja sunnuntai taitaa olla mun oksennuspäivä, koska jälleen eilen oksensin niinkuin edellis sunnuntainakin. Mutta torstaina ollaan viisaampia, kunhan sinne asti hermot kestäs...

 


NIMI*********** HOITO *********PAS -pvm******pp
[/align]

Poloinen................1.PAS/1.IVF..............10.2.09...........pp 20
Nippe81.................1.PAS/1.IVF..............20.2................pp 10
Tao74 (TAYS)..........2.PAS/2.IVF................23.2.............pp 7
Hipkukka (TYKS)......3.PAS/2.ICSI.............24.2..............pp 6
Merilintu..................2.PAS/1.IVF................24.2............pp 6
Junnu (TAYS)..........1.PAS/3.ICSI(+)........25.2...............pp 5
Nea-Milla................1.PAS/1.IVF ................25.2............pp 5
Pikku-Tintti.............1.PAS/1.ICSI(+)..........26.2.............pp 4
Janniina (P-KKS).....1.PAS/2.ICSI...............4.3...............
Aliisa08...................3.PAS/1.IVF...............???..................
Retuli82..................1.PAS/2.IVF................???...................
Pohtijatar...............1.PAS/1.IVF................???....................
Sani-Sani................1.PAS/1.IVF................???...................
Vanha.....................2.PAS/1.IVF................???..................

[align=center]
[/align]
[align=center]
[/align]

Anksu2008 (Oys).............1.PAS/1.IVF (keskenmeno rv6+4 :'( )
Lion32 (TAYS)...................1.PAS/1.IVF(+) :flower: :flower: :flower:
Ellastiina (TAYS)..............1.PAS/1.IVF :flower: :flower: :flower:
Pupuvaimo......................1.PAS/1.IVF :flower: :flower: :flower:

[align=center]
[/align]

Myöhemmin onnistuvat :hug:
Soleil76 (Väest.liit/Tre).....1.PAS/1.IVF :hug:
Nea-Milla ........................1.PAS/1.IVF :hug:
Tao74 (TAYS)...................1.PAS/2.IVF :hug:
Merilintu..........................1.PAS/1.IVF :hug:
PeePee77 (TAYS).............1.PAS/2.IVF :hug:
Kipsu (TAYS).....................1.PAS/3.IVF(+) :hug:
Wilsson (KSKS).................1.PAS/1.IVF(+) :hug:
Sitrus79 (Väest.liit./Tre)...1.PAS/1.IVF (haamuilu) :hug:
Kainni (Väest.liit.).............1.PAS/1.IVF (haamuilu) :hug:
Milliäinen (Väest.liit./Tre)..1.PAS/1.IVF :hug:
Firefox(OYS).....................1.PAS/2.IVF :hug:
Viinirypäle........................1.PAS :hug:
Kukka-75...............3.PAS/2.IVF-ICSI :hug:
kolmisin (OYS).......1.PAS....:hug:

[align=center]
[/align]


Alkio(t) ei selvinnyt sulatuksesta :'(

Tahoma.........................1.PAS/1.IVF :'(

Himpunpimpula.................1.PAS/1.ICSI :'(

Janski71 (Felicitas/HKI).....1.PAS/2.IVF :'(
















 
Hei kaikille!

Toivon kovasti, että Nippe ja Nea-Milla teidän vuodot eivät tarkoita mitään ikävää vaan ovat vain paljon puhuttuja alkuraskauden vuotoja tai kiinnittymisvuotoja.

Mä en ole oikein antanut lupaa itselleni ryhtyä toiveikkaaksi. Mulla taisi olla kyllä viimeksikin tässä viikon paikkeilla samanlainen olo (ei kai vaan PMS vedä mieltä matalaksi?), mutta sillä erolla, että olin jo ekan viikon aikana ollut hurrrjan innoissani ja toiveikas, kun eka PAS oli kyseessä. Nyt tässä siirrossa jo lääkärin kommentti oli, että tämähän on VASTA kolmas siirto...niin sitä on sitten realistina/pessimistinä ajatellut, että just, nyt sitten kestää ikuisuus näillä siirroillakin ennen kuin onnistuu - toivottavasti joskus. Mä en jaksa nyt yksinkertaisesti odottaa liikoja. Se limakalvon paksuuskin vieläkin hiukan kummittelee taustalla.

Tuntemuksista: joitain hyvin laimeita juilintoja oli parina päivänä heti siirron jälkeen, muuten ei mitään ihmeellistä. Väsyttää. Mutta olen aika väsynyt työhöni (töitä on paljon!) ja tähän koko ruljanssiin, joten se ei taida olla mikään kovin kummoinen "raskausoire".

Ei mulla toisaalta ole varsinaisesti masentunutkaan olo, vähän tyhjä tai turta ennemminkin. En oikeastaan haluaisi ajatella koko asiaa (ja silti ajattelen, tietäähän sen). Hyvä kaveri yrittää päästä eroon tupakasta. Nähtiin lauantaina ja hän sanoi, ettei ole siinä jutellessamme ajatellut tupakkaa peräti pariin tuntiin. Mullekin on voitto, jos saan tämän asian muutamaksi tunniksi pois mielestä...kunnes taas joku asia saa sen pinnalle. Oletteko huomannu, että telkkarissakin on joka hiton ohjelmassa ja mainoksessa raskaana olevia tai vauvoja tai lapsettomuusaihe yms? Eihän sitä voi edes luontodokumenttia katsoa, kun sielläkin on eläinvauvoja, höh. Ja tuolla ulkonahan ne hyökkää joka puolella kimppuun, ei eläimet vaan raskaana olevat, vauvat jne. :LOL: Sanomalehdissä on tutkimustuloksia, naistenlehdissä "iloista odotusta" jne....YRITÄ SITTEN OLLA AJATTELEMATTA asiaa.

Mutta ei auta kuin porskuttaa. Kiva kun olette siellä jossakin mutta samassa junassa. Viikko vielä. En kyllä millään viitsisi odottaa testauksen kanssa niin kauan. Voisiko sitä päästää itsensä piinasta jo pp10 tai 11? Onko sillä testauksen kannalta merkitystä, että nyt siirrettiin 8-soluinen, viimeksi 4-soluinen?

Oikein paljon TSEMPPIÄ ja VOIMIA kaikille! Varsinkin Junnu toivon kovasti, että teitä onnistaa, kun on viimeinen hoito kyseessä. :heart: Ihana toisaalta kuulla, että täällä on osaa jo onnistanutkin ja lapsi on hoidoilla (tai ilman) saatu.
Tsemppiä myös Ellastiinalle ja Lionille ultranodotuspiinaan!
 
On tää kyllä mielenkiintoista hommaa, kun sitä on siirron jälkeen aina onnensa kukkuloilla, mut tässä vaiheessa alkaa se epätoivo hiipiä mieleen. Välillä ajattelen, et pakkohan tän nyt on onnistua, mutta sitten yrittää taas palauttaa itteensä maan pinnalle. Yhtäänhän ei tiedä mikä on hoidon lopputulos!
Oon yleensä testannu pp 12 tienoilla, kun en oo pystyny odottaan pidempään.

Junnulle piti sanoa, et sulla on ainakin hyvä mahdollisuus raskautua kun sait niin mainiot blastot matkaan. Mä mietin itteni kohdalla ainakin, et toiveita olis paremmin kun sain kaks kyytiin. Toivotaan näin! =)

).( Edelleen menkkamaista kipuilua pitkin päivää ja rinnat turvonneet ja kipeät. Jotenkin sitä taas uskoo, et nää on nyt niitä oikeita oireita... Tässä on kohta kyllä kaikki mahdolliset oireet jo käyty läpi, et ei luottamista näihin!

Kaikille positiivisiä ajatuksia! :wave:
 
Mie edellisen hoidon kohdalla keksin yhden keinon, jolla laimentaa hiukan noiden lasten ja raskaana olevien näkemisen aiheuttamaa mielipahaa. Aloin ajattelemaan, että tilastollisesti joka kuudes pariskunta hakeutuu hoitoihin. Joka viidennellä on kuitenkin jotain ongelmia (kaikki eivät tutkimuksiin hakeudu).
Olin sillä hetkellä kaupan kassajonossa ja äkkiä laskin, että ympärillä oli 10 lapsiperhettä. Sitten aloin ajatusleikin, että ketkä niistä olivat joutuneet hoitoihin mahdollisesti turvautumaan. Ehkäpä juuri se jonka lapsi huusi ja kiukkusi eniten, vai sen herttaisen pienen tytön vanhemmat.

Miun piinailut on suunnilleen puolessa välissä. En kauheasti ole kiinnittänyt huomiota mahdollisiin oireisiin. Kuvotusta ja vilunväreitä, kun aiheuttaa myös tämä tukilääkitys. Ekassa PAS-siirrossa minulla oli todella kuvottava olo ja rinnat arat, silloin raskaus alkoi, mutta keskeytyi. Edellisessä PASissa oli kaikki menkkamaiset tuntemukset ja tuhruvuotoa, siitä raskaudesta syntyi poika. Muissakin siirroissa on vaihtelevasti ollut menkka- ja valeraskausoireita. Mie olen omalla kohdallani todennut, että tukilääkitys häiritsee raskausoireiden tunnistamista, joten en tarkkaile niitä erityisesti. Yritän vain elää tavallista elämää. Ensi viikolla kuitenkin vasta selviää mitä seuraavaksi tapahtuu. (Kuulostampa minä tyyneltä :whistle: )
 
Tsemppiä kovasti Lionille ja Ellastiinalle ultraan! :heart:

(.) Tässä koitin pari ekaa päivää todistella itselleni, että enhän mä tätä nyt niin kovasti jännitä eikä ole kyytiläinen koko ajan mielessä, mutta on se nyt kuitenkin myönnettävä että eihän tässä paljon muuta osaa ajatella...

Mä koitan kanssa olla miettimättä noita oireita, tosin niin aikaisilla päivillä mennään, ettei ne ainakaan vielä raskaudesta johtuisi. Mutta kuitenkin. Kyllä sen taas muistaa miksi nämä on piinapäiviä... Ja loppua kohti ei ainakaan helpotu.
 
Kiitoksia kommenteista / tsempityksestä Tao, Junnu ja merilintu

Onneksi missään vaiheesa ei vielä ole verta näkyny vaan väri on pysyny vaal. ruskiana. Ja näilä näkymin se vähänen vuotelu loppu jo samana iltana ja pysy hyvin minimaalisena sen mitä vuosi. Toivon vain kovasti, ettei vuoto tule takasin veren kans eikä ilimankaan.. Mutta on tämä touhu teheny tästä piinailusta nyt toelaki piinailemista! Tämän takia olen nyt ensimmäistä kertaa ajatellu tekeväni testin ennen virallista testipäivää, mutta mies oli vakaasti sitä mieltä, että ootellaan ja katellaan mitä tapahtuu ja jos vuoto ei ala uuestaan veren kans ennen testipäivää niin sitten vasta testaillaan. Vielä olis siis muutama päivä oottelemista..

Oikein palion tsemppiä muilekki piinailijoile oireitten ja oireettomuuksien kans! =)
 
Nippe81, kiva kuulla ettei vuotoa ole enää ollut, ei mullakaan enää eilen eikä tänään. Toivotaan, toivotaan...

merilintu, mun mielestä testauspäivä on melkein aina se 14vrk, vaikka mullakin on kyydissä blasto eli luulis että 'näkyis jo aikasemmin'. Pitää kai sit yrittää malttaa mielensä. Tiiän että miulle se on kyllä vaikeeta. Jos ees ens viikonlopun yli malttais.

Hipkukka, puhut kyllä viisaasti ettei kantis liikaan kuunnella tuntemuksiaan kun on nuo tukilääkkeet. Mulla on vielä flunssa ja mahatauti eli en todellakaan tunne kroppaani niin, että osaisin sanoa mikä paha olo ja mikä nippailu VOIS olla merkki raskaudesta. Mut toisaalta piinapäivien suola on se, että saa kuulostella ja kuvitella olevansa raskaana, eikös?

Tsemppiä tsemppiä kaikille!!!
 


NIMI*********** HOITO *********PAS -pvm******pp
[/align]

Nippe81.................1.PAS/1.IVF..............20.2................pp 11
Tao74 (TAYS)..........2.PAS/2.IVF................23.2.............pp 8
Hipkukka (TYKS)......3.PAS/2.ICSI.............24.2..............pp 7
Merilintu..................2.PAS/1.IVF................24.2............pp 7
Junnu (TAYS)..........1.PAS/3.ICSI(+)........25.2...............pp 6
Nea-Milla................1.PAS/1.IVF ................25.2............pp 6
Pikku-Tintti.............1.PAS/1.ICSI(+)..........26.2.............pp 3
Janniina (P-KKS).....1.PAS/2.ICSI...............4.3...............
Aliisa08...................3.PAS/1.IVF...............???..................
Retuli82..................1.PAS/2.IVF................???...................
Pohtijatar...............1.PAS/1.IVF................???....................
Sani-Sani................1.PAS/1.IVF................???...................
Vanha.....................2.PAS/1.IVF................???..................

[align=center]
[/align]
[align=center]
[/align]

Anksu2008 (Oys).............1.PAS/1.IVF (keskenmeno rv6+4 :'( )
Lion32 (TAYS)...................1.PAS/1.IVF(+) :flower: :flower: :flower:
Ellastiina (TAYS)..............1.PAS/1.IVF :flower: :flower: :flower:
Pupuvaimo......................1.PAS/1.IVF :flower: :flower: :flower:

[align=center]
[/align]

Myöhemmin onnistuvat :hug:
Soleil76 (Väest.liit/Tre).....1.PAS/1.IVF :hug:
Nea-Milla ........................1.PAS/1.IVF :hug:
Tao74 (TAYS)...................1.PAS/2.IVF :hug:
Merilintu..........................1.PAS/1.IVF :hug:
PeePee77 (TAYS).............1.PAS/2.IVF :hug:
Kipsu (TAYS).....................1.PAS/3.IVF(+) :hug:
Wilsson (KSKS).................1.PAS/1.IVF(+) :hug:
Sitrus79 (Väest.liit./Tre)...1.PAS/1.IVF (haamuilu) :hug:
Kainni (Väest.liit.).............1.PAS/1.IVF (haamuilu) :hug:
Milliäinen (Väest.liit./Tre)..1.PAS/1.IVF :hug:
Firefox(OYS).....................1.PAS/2.IVF :hug:
Viinirypäle........................1.PAS :hug:
Kukka-75...............3.PAS/2.IVF-ICSI :hug:
kolmisin (OYS).......1.PAS....:hug:
Poloinen................1.PAS/1.IVF :hug:

[align=center]
[/align]


Alkio(t) ei selvinnyt sulatuksesta :'(

Tahoma.........................1.PAS/1.IVF :'(

Himpunpimpula.................1.PAS/1.ICSI :'(

Janski71 (Felicitas/HKI).....1.PAS/2.IVF :'(


















 
Janniina Onnea huomiseen siirtoon!

[/b]Nippe Sulla alkaa testipäivä olla jo kohta käsillä!

).( On nää piinapäivät kyllä nimensä veroiset. Vaikka kuinka yrittää olla ajattelematta asiaa niin huomaa silti miettivänsä, et jos sittenkin tällä kertaa... Mulla on nyt kaapissa kaksi testiä odottamassa ja tekis mieli testata jo lauantaina. Mieskin jo kyselee, et tuntuuko miltään? Mistä helkutista mä tietäisin miltä tuntuu, jos on raskaana kun en oo koskaan ollu. Ja kai ne oireet on kaikilla erilaiset tai sitten niitä ei ole ollenkaan! Lääkeoireista nyt puhumattakaan!
Tämmöstä vatvontaa siis täällä tänään.. :wave:

..ja taas tummennokset päin persuksia... :headwall:
 
Tervehdys!Olin tuossa länsinaapurissa työkeikalla reilun viikon ja siksi tulee nyt tää surullinen ilmotus TAAS KERRAN:Eli vuoto alko tasan testipäivänä,kuten tuoresiirrossakin! :'( Oli aikas hankalaa olla tuolla reissunpäällä juur sillon,mut toisaalta oli myös kädet täynnä töitä eikä ehtiny pelkkää omaa napaa pohtimaan.Koville tää nyt ottaa!!!En ole sit edes käyny testissä kotiin palattuani,kun vuoto oli aikas selkeetä vaikka kestikin normaalia vähemmän aikaa.Tissit vaan on edelleen oudon "kipeet".Kun tuossa eilen toista PAS aikaa suunnittelin Ivf-hoitajan kanssa,hän sanoi et keltarauhashormoni voi tehä tepposia viel jonkunaikaa lääkityksen lopettamisestakin...kiva!!!Mut kai sitä tarttee taasen kerätä ittensä kohti seuraavaa kertaa...joka odottelee tuossa reilun kolmen viikon päästä.

Tsemppiä ja halit kaikille!!!!
 
Poloinen :hug:

Tao74: kiitos :)

ON: minä taidan edelleen pysyä tässä ketjussa vaikka siirto menikin maaliskuun puolelle.. huomenna tosiaan olisi se siirto, jos siihen nyt päästään. pakkasessahan on kaksi alkiota, ja lääkäri kovasti varoitteli, että siirtoon ei välttämättä päästä. nyt on alkanu jännittää kamalasti, tuleeko huomenna soitto lääkäriltä, että älkää tulkokaan.. toivottavasti ei tule soittoa! ihan hermorauniona olen ja muuta en pystykään miettimään kuin tätä asiaa..

me päätettiin, että pidetään sitten taukoa hoidoista, jos nyt tää ei onnistu.. pakko lepuuttaa hermoja ja elää "normaalia" elämää jonkin aikaa ilman piikityksiä ja lääkkeiden napsimista..

jaksamista kaikille!
 
Moi kaikille!

Toivottavasti Janniina sait tänään kyytiläisen matkaan...
Poloiselle pahoittelut negasta. Kyllä tämä vaan pitkää pinnaa vaatii...

Täällä ei mitään uutta. Samanlainen olo on kuin aina ennenkin tässä vaiheessa kiertoa
(eli kettuuntunut ja yhä pahenee). Viimeksi jaksoin odottaa testipäivään asti, mutta mulla on nyt hiukan samanlaiset fiilikset kuin Taolla. Tekisi mieli testata aikaisemmin...Siinä on vaan se tylsää, että negatesti tehtynä liian aikaisin ei helpota oloa yhtään, koska kuitenkaan ei voi olla aivan varma. Sitten loppuaika testipäivää odotellessa menee spekuloidessa, että jospa kuitenkin. Mutta toisaalta joka tapauksessa sitä spekuloi, teki testin tai ei.

Mulla ei tule tukilääkityksestäkään juuri mitään sivuoireita. Pregnylistä on aina tullut vahvasti kipeät rinnat, mutta nyt siirroissa ei ole mitään tosta lugemäärästä (200/vrk).

Olisipa ihanaa, kun tulisi jotain toivoa herättäviä oireita ennen testipäivää. Nyt ei vaan millään jaksa uskoa mihinkään :(

Hipkukalle piti vielä sanoa: kiitos vinkistä. Pitää ruveta katsomaan kaupungilla pyöriviä lapsiperheitä uusin silmin. ;)
 

Yhteistyössä