Paskan tekivät!

  • Viestiketjun aloittaja Herra Majuri
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";21915760]Maksetaanko sulle tästä peesailusta?!??[/QUOTE]

Ei, mulle ei maksella peesailusta. :D Uskon kuitenkin ylläpidon tekniikkahemmoihin, kun sanovat vanhan palstan olleen rikki. Ja näinhän minä sen ihan itsekin kaikkine vikoineen.
 
Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;21915873:
Ei, mulle ei maksella peesailusta. :D Uskon kuitenkin ylläpidon tekniikkahemmoihin, kun sanovat vanhan palstan olleen rikki. Ja näinhän minä sen ihan itsekin kaikkine vikoineen.
Vanha palsta olisi varmasti toiminut jos sieltä olisi poistettu turhat ylimääräiset viestiketjut. esim. sellaiset, joihin ei oltu vastattu vuoteen.
 
Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;21916386:
Veikkaan, että kokonaan uutta samanlaista alustaa ei ole saatavilla. Ja Majuri: Vanhat viestit ovat niin jännä juttu, että ne(kin) pitävät Kaksplus.fi:tä Google-osumien kärkipäässä. Kilpailuahan sekin, googlepaikasta. :)
Tulihan se sieltä, mainostus ja raha on motiivina palstallakin. Vítut siis käytettävyydestä, pääasia on vain olla kärkisijoilla googlessa, jolloin mainostus on varmaa.
 
Tulihan se sieltä, mainostus ja raha on motiivina palstallakin. Vítut siis käytettävyydestä, pääasia on vain olla kärkisijoilla googlessa, jolloin mainostus on varmaa.
Höpsistä. :D Kyllähän täällä vielä on korjattavaa varmasti paljonkin, mutta eikö kukaan teistä valittajista huomaa sitä, että ylläpito kuitenkin kuuntelee ja yrittää tehdä muutoksia juuri teidän palautteen mukaisesti? Kuitenkin tosiasia on, että vanhaa rikkinäistä palstaa ei enää tule, vaan tästä muokataan mahdollisimman hyvä käyttää. :)
 
[QUOTE="mä";21916490]Jätkä: Onko sulla tietoa, onko kukaan ylläpidosta kommentoinut tuota "tykkää"-nappulaa, joka sai roimasti sontaa niskaansa?[/QUOTE]

Mun mielestä Pee-ex nettituottaja puhui siitä jossakin ketjussa,, ihan varma en ole. Sehän on tietysti vapaaehtoinen ja jos ei halua 'koko kansan' tietävän palstailustaan niin silloinhan sitä ei kannata yhdistää Facebookiin.
 
"mä"
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;21916566:
Mun mielestä Pee-ex nettituottaja puhui siitä jossakin ketjussa,, ihan varma en ole. Sehän on tietysti vapaaehtoinen ja jos ei halua 'koko kansan' tietävän palstailustaan niin silloinhan sitä ei kannata yhdistää Facebookiin.
Lähinnä vaan sitä, että eikös tuollaiset ylimääräiset jutut, joita porukka ei todellakaan tänne halua, kuormita palstaa ihan turhaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;21916453:
....ylläpito kuitenkin kuuntelee ja yrittää tehdä muutoksia juuri teidän palautteen mukaisesti...mahdollisimman hyvä käyttää. :)
Kävisiköhän mitenkään päinsä sellainenkin muutos, kuten avauksistakin tulee näkyvin pikkuiikunaan sisältöä, niin vastaavanlaisesti tuolla oikealla viimeisen postaajan nimmarin kohdalta avautuisi myös sen viimeisen viestin sisältöä.
 
Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja Näin on!;21917957:
On se sitten kummallista, että tämän impon maailma meni sekaisin yhdestä pienestä muutoksesta. Vinkumista riittää päiväkaupalla. Otappa nyt vaihteeksi nyrkkikyllikki käyttöön ja vähän ranneliikkeitä avuksi. Loppuupahan vinkumiset vähäksi aikaa.
:vampire:
 
"Joo"
[QUOTE="mä";21916612]Lähinnä vaan sitä, että eikös tuollaiset ylimääräiset jutut, joita porukka ei todellakaan tänne halua, kuormita palstaa ihan turhaan?[/QUOTE]

Näin luulisi. Vai maksaako FB siitä että noita nappuloita pidetään täällä?
 
..
Mua häiritsee eniten tässä se, että kun muokkaat omaa viestiäsi, et voi samalla lukea avoinna olevaa ketjua niin kuin ennen. JA toinen mikä häiritsee, niin kaikki linkit aukeaa nykyisin vanhan sivun päälle eikä uuteen välilehteen niin kuin ennen!
 

Yhteistyössä