Paskan tekivät!

  • Viestiketjun aloittaja Herra Majuri
  • Ensimmäinen viesti
"joo"
[QUOTE="Elena";21901531]Onko ne haalentanut näitä värejä, kun näyttää sekavammalta kuin eilen? Eikös se ollut keltaisempi, oranssimpi jotenkin?[/QUOTE]

eilen oli 7 eri väriä AINAKIN ilman "taustakuvan" laskemista mukaan, eli joo, värejä ON poistettu!

Ole kaveripiirisi ensimmäinen, joka tykkää tästä.
 
Mä tykkään uudistuksesta. Tosin täällä on sellaisia toimintoja lisätty joita mä en tule käyttämään, mutta eipä nuo haittaakkaan. Vauhtia palstaan varmaan tulee viimeistään siinä vaiheessa kun Beta häipyy tuolta ylhäältä =)
 
"kuula"
Mä oon kyl ihan samaa mieltä, tää ulkoasu ja kaikki lisähässäkkä mitä on lisätty ni tosiaan vaikuttaa enemmän joltain pissisten kansoittamalta lässynlässynfoorumilta ku Kaksplussan keskustelupalstalta..
Hei pliis, tää oli ennen uudistusta jo pissisten yms. kansoittama lässynlässynfoorumi. Mikään muu ei ole muuttunut, kuin että on vähemmän paskanjauhantaa ja se on hyvä juttu se.
 
Edelleenkää, yhen ainuttakaan uutta ominaisuutta ei ole pakko käyttää! Mä en käsitä tota kamalaa rutinaa, kun loppujen lopuks radikaalisti ei ole muuttunut kun ulkonäkö ja sen nyt ei luulis olevan maata kaatava asia, hieman totuttelua vaativa kenties kylläkin..Asiat muuttuu, ei ole pakko hengailla sivustoilla jotka on niin kamalia, tuolla on edelleen se punainen ruksi yläkulmassa, koittakaa nyt jo uskoa et vaikka kuinka märisette, ei vanhaan takaisin mennä ja edelleenkin, tämä on vasta koeversio jota toiveiden mukaan parannellaan koko ajan!
 
Herra Majuri
Edelleenkää, yhen ainuttakaan uutta ominaisuutta ei ole pakko käyttää! Mä en käsitä tota kamalaa rutinaa, kun loppujen lopuks radikaalisti ei ole muuttunut kun ulkonäkö ja sen nyt ei luulis olevan maata kaatava asia, hieman totuttelua vaativa kenties kylläkin..Asiat muuttuu, ei ole pakko hengailla sivustoilla jotka on niin kamalia, tuolla on edelleen se punainen ruksi yläkulmassa, koittakaa nyt jo uskoa et vaikka kuinka märisette, ei vanhaan takaisin mennä ja edelleenkin, tämä on vasta koeversio jota toiveiden mukaan parannellaan koko ajan!

ole hiljaa nörtti
 
"minä"
Suomi24 palstalla kanssa muutaman päivän näin:

Hetkinen

Suomi24:n uudet Minä-profiilit ovat vielä beta-vaiheessa ja profiilien käytössä voi esiintyä katkoksia ja toiminnallisia häiriöitä.

Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvia haittoja.

Ystävällisin terveisin
Suomi24 ylläpito
 

Yhteistyössä