pelätäänkö muilla imuria?

pimujen äippä
Meillä pelättiin myös pienempänä, nyt ei enää kun ikää 1v1kk. Annoin silloin pelko aikaan tutkia ja touhuta rauhassa imurin kimpussa. Joskus imuroisin pikku hetken muksu sylissä :whistle: että huomaa ettei pelättävää. Sit rauhallinen juttelu imuroidessa kun säädin tehoja hiukka pienemmälle, auttoi asiaa. Nyt pyöritään sit haitolle asti kintuissa imuroidessa ;)
 
harmuska
Kun tyttö oli pieni niin se kyllä pelkäsi keskuspölynimurin ääntä...ja isissä taitaa olla samaa "vikaa" edelleen...Imuroinnin ajaksi lähetin isukin tytön kanssa aina ulkoilemaan.

Sitten kun tyttö lähti liikkumaan lattialla niin johan muuttui ääni kellossa. Tyttö tykkää kovasti olla mukana mun siivoustouhuissa ja usein menee itse siivouskaapille ja osoittaa imuria. Voisi isukkikin ottaa mallia! :LOL:
 
Loiske
Meillä käytettiin joskus imuria nukutusvälineenä. Kun muksut (3) eivät millään malttaneet nukkua, niin jopa kun laittoi imurin käyntiin, niin eiköhän nukkumatti tullut heti. Ja päivällä imuroidessa tapellaan, kuka saa istua imurin päällä. :headwall:
 
mkf
MINULLA KAKSOSET 1.7V. TYTTÖ HUUSI ALUKSI JA PELKÄSI KUN OLI ENTINEN IMURI JOKA OLI KOVAÄÄNINEN, VAIHDOIN HILJAISEMPAAN NYT KATSOO KAUEMPAA KUN IMUROIN JA HUUTO LOPPU, MUTTA POIKA ON MUKANA IMUROINNISSA TÄYSIN, OTTAA LETKUSTA KIINNI JA IMUROI ITSE.
 
meillä esikoinen pelkäsi kauan imuria, laitoin sohvalle istumaan "turvaan", nyt tulee (2v9kk) jo itekin imuroimaan mutta pelkää jos putken suu tulee lähelle ja tuntee ilmavirran. toisella lapsella viha/rakkaussuhde imuriin: tykkää kovasti mutta välillä pelottaa varsinkin kun laitetaan imuri käyntiin mutta jos niin käy niin otan hetkeksi syliin ja imuroidaan yhdessä ja kaikki on taas hyvin. pikku2 tykkää kovasti vetää johdon seinästä :p
 
kaksosten äiti
Meillä imuri on ollut mukana jokapäiväisessä elämässä. Meillä on pitkäkarvainen koira, jonka takia meillä imuroidaan ainakin kerran päivässä. Ei siis ole koskaan pelätty imuria =) Molemmat lapset ovat oppineet seisomaan imuria vasten, ja nyt tyttö nousee sen päälle istumaan. Kun minä imuroin, lapset kulkee perässä ja säätää voimakkuutta ja painaa johtoa sisään.
 
ei yhtään
Päinvastoin, tyttö on pakko nostaa syöttötuoliin tai pinnariin imuroinnin ajaksi, kun muuten tulee kiskomaan johdosta (ja täytyyhän se suuhun laittaa) tai yrittää halia imuria :D. Pakko siis nostaa sellaiselle korkeudelle ettei saa kaikkia pöpöjä päällensä.
Pienempänä aina nukahti kun kävin imuroimaan. Eli jos ei muuten saanut päiväunille niin imuri vaan päälle =).
 
äitsikkä
Meidän tyttö alkoi pelätä imuria joskus vähän alle 1v ja edelleen se on täysi kauhistus...hysteerinen huuto alkaa heti, kun imuri on edes esillä.... Tyttö nyt 2v. Siten voidaan imuroida, että tytteli istuu sohvalla isin sylissä ja äiti imuroi, muuten ei tule mitään. Tyttö pelkää myös mm. porakonetta ja moottorisahaa, kun niistä tulee niin kova ääni. Kaipa tämä joskus ohi menee...
 

Yhteistyössä