PERJANTAI! Täällä taas. Mitäs muut?

Lapset syysloman mummilla.
Itse kotona, (jalkaa parantamassa, ei tanssita ei) mies harrastuksensa parissa luultavasti.

Ajattelin jos vaikka muutaman neuvoa-antavan ottais ja kuuntelis kunnolla pölyt pois noista popeista:D
 
Mun hiukset leikataan tänään lyhyiksi. Iiiik! Viimeksi ollut polkka 12 vuotta sitten. Ajattelin käyttää nyt hyväksi tän synnytyksen jälkeisen tilan, kun tuntuu että näyttää ihan hirveeltä... Muuten myöhemmin alan taas nössöillä, enkä raaski leikata.

Esikoinen menee mummolle yökylään, mutta eipä illallassa mitään erityistä kun täytyy joka tapauksessa parkkeerata tohon sohvalle imetysmaratonia varten.

Johonkin ulos vois kyllä mennä syömään ja juoda lasin viiniä, ekaa kertaa sitten viime joulun (?)


On nää perjantai-illat nykyään hurjia :D
 
Mä oon pitänyt leipomis ja siivouspäivän jonka kruunas se,että mies otti lapset juuri maalle mukaansa.
Lapset pääsee katsomaan lehmiä ja tämä äiti pääsee käymään kävellen kaupassa yksinään. :)
Sitten kotiin sohvalle telkkaria tuijottamaan. :D
 
Ei hitto! Päädyn sittenkin lähtemään bileisiin. :O
Mitenkähän huomisen jäljestyksen käy? Meinaan just nyt on naista väkevämpää lasissa.... :whistle:
 
Samamies
Kotona kuten nykyisin melkein aina. Skumppaa tekis itsenikin mieli. Sitä ei kylläkään ole, mutta onhan tossa muutama pitkään odottanut viinipullo. Ja sitten on vielä ihania epäoluita. Jonkun leffan vois katsoa tai sitten lukee kirjaa. Tosin kirjan lukemisesta ei mulla tuu yhtikäs mitään jos juon yli pullollisen olutta.

Olis pari scifi-leffaa jotka vois katsoa. Star Trek (2009) ja sitten Prometheus. Vaimo ei jaksa kattoo ST:tä mutta Promen sen vois saada katottomaan. Tarttee vaan kattoa, että löytääkö köyttä...
 
Kotosalla menee tää(kin) ilta perinteisesti. Siivoillu ja sytyttelin just kynttilöitä. Äsken syötiin hyvin ja nyt notkun tässä ja poika leikkii. Kunhan simahtaa niin nautin vähän punkkua ja jumin varmaan täällä ja youtubessa. Huomenna poitsu lähtee heti aamusta isälleen ja mulla sunnuntaihin asti lapsivapaata pitkästä aikaa :).
 

Yhteistyössä