Persujen syvin olemus?

  • Viestiketjun aloittaja 7thHeaven
  • Ensimmäinen viesti
Aries 78
Tekisi mieli jotain tähän kirjoittaa mutta annan olla, en ole persujen kannattaja enkä oikeisto,vasemmiston enkä keskustan ;) Onhan tuo selvää vaalipropakandaa kun julkaistaan yhden puolueen kannattaja tuollaisena kuvasarjana kun omat poliitikot on sliipattua :) Silti tänään luki lehdessä että muunmuassa Katainen(pääministeri jos joku ei tiennyt) on sitä mieltä että puhuminen koko maan asuttuna pitämisestä on vanhanaikaista. Eli tuohan tahtoo sanoa suoraan että jos et asu isossa kaupingissa niin palveluitasi tullaan karsimaan ;) Tuo suurkuntahanke mitä Virkkunen ajaa kuullostaa hienolta ajatukselta, keskitetään palvelut, keskitetään työpaikat ja lopulta keskitetään ihmiset..

Mutta jos isokokoinen tatuoitua kaljupää menee sanomaan perussuomalaisista positiivista, niin leimataan heti persuksi ja samalla myös hommafoorumilaiseksi isanmaantoivoksi. Mutta jos se samainen isokokoinen tatuoitu kaljupää menee sanomaan jotain negatiivista jostain muusta puolueesta kuin perussuomalaisita niin haukutaan heti persuksi ja samalla myös hommafoorumilaiseksi isanmaantoivoksi.. Jos samainen kaveri sanoo kannattavansa vihreitä! hetken ollaan hiljaa huulipyöreänä ja aletaan sitten puhumaan että JOO NE JÄÄVUORETKIN VARMAAN SULAA SIKSI ETTÄ MEILLLÄ ON 2-FARMARI VOLVOA PIHALLA, MENKÄÄ SINNE ANTARTTIKSELLE NIITÄ JÄÄKARHUJA SUOJELEEN.. Entäpä jos se kaveri kertookin kannattavansa kristittyjä? Tuossa ei ollakkaan huulipyöreänä kun osataan yksi poliitikon nimi ulkoa, Räsänen.. Ensin opetetaan varttitunti miten sinun kannattaa tehdä itelle toimiva ja hyvä foliohattu että se jeesus tajuaa lähteä sieltä pääkopasta jo pikkuhiljaa pois, sen jälkeen aletaan kertomaan hyviä puolia että miksi pitäisi olla Ateisti! Ja millaisia sekopäitä kaikki ihmiset on jotka kuuluu johonkin kirkkoon.. Koittakaa jo päättää mitä haukutte ja miksi :D
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
"kkk"
Miksi persut pyrkivät ollenkaan kuntavaaliehdokkaiski. Heillähän on vain yksi teema: rasismi.
Rasismia ei monessakaan kunnassa pääse koskaan toteuttamaan käytännössä, mikä siis nöiden ehdokkaiden pointti ehdolle lähtemisessä?
Kunnanvaltuustoissa päätetään ihan muista asioista kuin siitä, mikä ihmisrotu on komein ja jaloin (valkoinen mies ilmeisesti kuvista päätellen...).
miten teemana voi olla rasismi jos ehdokkaina on mamujakin :D
 
"Perussuomalainen"
Eivät nämä kuntavaalit ole mitkään missikisat. Rumia ehdokkaita on muillakin. Tuollaiset sivustot loukkaavat ihmisyyttä. Jokainen ihminen on sen näköinen kuin on.
 
pointer sister
[QUOTE="kkk";27285778]miten teemana voi olla rasismi jos ehdokkaina on mamujakin :D[/QUOTE]

Totta kai muutama mamu on pitänyt ottaa hämäyksen vuoksi mukaan, että saadaan vastata juuri tällä tavalla kuin sä.
Eihän kukaan ole mamuille kertonut, minkälainen puolue persu on. Ovat onnessaan kun ovat päässeet puolueeseen, jonka nimessä on "suomalainen".
Mamuja on kaikissa puolueissa, se nyt on itsestään selvää, oishan se outoa jos olis yks puolue jossa ei olis mamuja, sehän pistäs liikaa silmään.
Perussuomalaiset ovat rasismin ympärillä pyörivä "puolue" , sitä ei pari mamua muuta miksikään.
 
piipiip
[QUOTE="Perussuomalainen";27285781]Eivät nämä kuntavaalit ole mitkään missikisat. Rumia ehdokkaita on muillakin. Tuollaiset sivustot loukkaavat ihmisyyttä. Jokainen ihminen on sen näköinen kuin on.[/QUOTE]

No älä! Mitäs itse arvostelette kaikkia muita paitsi itseänne. Tehän tämän naljailun olette aloittaneet!
 
"kkk"
Totta kai muutama mamu on pitänyt ottaa hämäyksen vuoksi mukaan, että saadaan vastata juuri tällä tavalla kuin sä.
Eihän kukaan ole mamuille kertonut, minkälainen puolue persu on. Ovat onnessaan kun ovat päässeet puolueeseen, jonka nimessä on "suomalainen".
Mamuja on kaikissa puolueissa, se nyt on itsestään selvää, oishan se outoa jos olis yks puolue jossa ei olis mamuja, sehän pistäs liikaa silmään.
Perussuomalaiset ovat rasismin ympärillä pyörivä "puolue" , sitä ei pari mamua muuta miksikään.
Eli kun on mamuja, se on hämäystä. Jos ei olisi yhtäkään, saataisiin lisää pontta rasismikorttiin... Mun mielestä on loukkaavaa mamujen aliarviointia sanoa ettei kukaan ole kertonut millainen puolue persut on, onko mamut sun mielestä jotenkin tyhmempiä ihmisiä joille pitää kädestä pitäen näyttää ja kertoa? Eiköhän jokainen normaaliälyllä varustettu ole asiasta ottanut selvää ennen kuin on lähtenyt mukaan oli mamu tai ei.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27284927]

Perussuomalaiset eivät etsi pelkästään kiiltokuvatyttöjä ja -poikia joukkoonsa, vaan tavallisia ihmisiä. Ihmisiä, joilla on sydän mukana.

[/QUOTE]

Mistä sä tiedät, onko sydän mukana..?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27284187]En tarkoittanut sinua vaan yleistä reagointia tähän kuvakokoelmaan, esim. hommaforumilla.

Samat ihmiset, joiden mielestä on ok kutsua eri rotuisia ihmisiä "hauskoilla" lempinimillä, nauraa heidän ulkonäölleen ja poikkeavalle vaatetukselleen sekä tehdä mitä mielikuvituksellisempia yleistyksiä näiden henkilökohtisista ominaisuuksista, ovat verisesti loukkaantuneita kun joku kehtaa kopioida ehdokkaiden valokuvia kuvablogiin. Ei käsitellä niitä, ei liittää pilkallisia kommentteja.

Voi elämä.[/QUOTE]

Sepä se, itse voivat kyllä nauraa hohottaa ja levitellä ja vääristää ties mitä kuvia.
 
pointer sister
[QUOTE="kkk";27285856]Eli kun on mamuja, se on hämäystä. Jos ei olisi yhtäkään, saataisiin lisää pontta rasismikorttiin... Mun mielestä on loukkaavaa mamujen aliarviointia sanoa ettei kukaan ole kertonut millainen puolue persut on, onko mamut sun mielestä jotenkin tyhmempiä ihmisiä joille pitää kädestä pitäen näyttää ja kertoa? Eiköhän jokainen normaaliälyllä varustettu ole asiasta ottanut selvää ennen kuin on lähtenyt mukaan oli mamu tai ei.[/QUOTE]

En mä pidä maahanmuuttajia tyhminä, persut pitävät. Sehän tässä naurattaakin.
Oletko muuten varma että ne tummemmat persut ovat mamuja, mä vähän luulen, että ne on suomalaisia kun ovat ehdokkaiksi päässeet. Oikeastiko luulet, että kunnanvaltuustoon pääsee Suomessa, ellei ole suomalainen? :D

Persuille kaikki eri väriset ja erinäköset ihmiset on aina "mamuja".
 
"kkk"
En mä pidä maahanmuuttajia tyhminä, persut pitävät. Sehän tässä naurattaakin.
Oletko muuten varma että ne tummemmat persut ovat mamuja, mä vähän luulen, että ne on suomalaisia kun ovat ehdokkaiksi päässeet. Oikeastiko luulet, että kunnanvaltuustoon pääsee Suomessa, ellei ole suomalainen? :D

Persuille kaikki eri väriset ja erinäköset ihmiset on aina "mamuja".
Ahaa, mä olen persu enkä pidä mamuja tyhminä, älä yleistä ;) Varmaan ihan joka puolueessa on joku rasisti tai muu joka suhtautuu ennakkoluulolla erivärisiin/näköisiin ihmisiin. Mitä persujen olis pitänyt sitten tehdä mamujen suhteen että olisivat tehneet "oikein"? Ottaminen ehdokkaaksi ja ottamatta jättäminen ei kumpikaan hyvä..
 
pointer sister
[QUOTE="kkk";27285935]Ahaa, mä olen persu enkä pidä mamuja tyhminä, älä yleistä ;) Varmaan ihan joka puolueessa on joku rasisti tai muu joka suhtautuu ennakkoluulolla erivärisiin/näköisiin ihmisiin. Mitä persujen olis pitänyt sitten tehdä mamujen suhteen että olisivat tehneet "oikein"? Ottaminen ehdokkaaksi ja ottamatta jättäminen ei kumpikaan hyvä..[/QUOTE]

Mulle on ihan sama mitä rasistipuolue tekee, kunhan ei ala häiriköimään niin että ihmisten elämä menee pilalle, kaikenväristen ihmisten elämä. En halua elää natsisaksassa. Teillä persuilla ei ole mitään rakentavaa annettavaa yhteiskunnalle, pelkkää vihaa ja muiden haukkumista. Miten maailma siitä paremmaksi muuttuu?
Nimimerkkisi kkk kertoo taas kaiken oleellisen... Huppu päässä taidat siellä naputella.
 
"vieras"
Tämä on sitä persujen peräänkuuluttamaan sananvapautta:

http://yle.fi/uutiset/perussuomalaisten_kuntavaaliehdokas_esitti_rasistisia_kommentteja/6307317

"Kotkassa ehdolla olevan Amon Rautiaisen kirjoituksista on ollut tulkittavissa muun muassa, että hän on kannattanut muslimien elävältä keittämistä.. Lisäksi hän on pitänyt isänmaallisena tekona pääministerin ja valtiovarainministerin surmaamista"

Turha tulla parkumaan noista kuvista, kun porukassanne on tuollaisia ihmisiä.
Hävetkää itse!
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27286017]Tämä on sitä persujen peräänkuuluttamaan sananvapautta:

Perussuomalaisten kuntavaaliehdokas esitti rasistisia kommentteja | Yle Uutiset | yle.fi

"Kotkassa ehdolla olevan Amon Rautiaisen kirjoituksista on ollut tulkittavissa muun muassa, että hän on kannattanut muslimien elävältä keittämistä.. Lisäksi hän on pitänyt isänmaallisena tekona pääministerin ja valtiovarainministerin surmaamista"

Turha tulla parkumaan noista kuvista, kun porukassanne on tuollaisia ihmisiä.
Hävetkää itse![/QUOTE]

Ai juu, mut tämähän oli taas sitä persuhuumoria, josta kukkahattutätien ja "suvisten" ei pitäisi loukkaantua :)

"Siellä oli jotain pahoja ylilyöntejä, joista olen todella pahoillani. Oma huumori ja kiihtymyksen taso on aiheuttanut sen, että on tullut käytettyä sellaista kieltä mitä ei pitäisi käyttää"
 
"kkk"
Mulle on ihan sama mitä rasistipuolue tekee, kunhan ei ala häiriköimään niin että ihmisten elämä menee pilalle, kaikenväristen ihmisten elämä. En halua elää natsisaksassa. Teillä persuilla ei ole mitään rakentavaa annettavaa yhteiskunnalle, pelkkää vihaa ja muiden haukkumista. Miten maailma siitä paremmaksi muuttuu?
Nimimerkkisi kkk kertoo taas kaiken oleellisen... Huppu päässä taidat siellä naputella.
Mun mielestä sun kirjoittelu on törkeää rasismia ja vihapuhetta Perussuomalaisten puoluetta kohtaan :( Edelleen, mitä sun mielestä Perussuomalaisten pitäisi tehdä ollakseen suvaitsevaisuuden piiriin kuuluva puolue?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27286017]Tämä on sitä persujen peräänkuuluttamaan sananvapautta:

Perussuomalaisten kuntavaaliehdokas esitti rasistisia kommentteja | Yle Uutiset | yle.fi

"Kotkassa ehdolla olevan Amon Rautiaisen kirjoituksista on ollut tulkittavissa muun muassa, että hän on kannattanut muslimien elävältä keittämistä.. Lisäksi hän on pitänyt isänmaallisena tekona pääministerin ja valtiovarainministerin surmaamista"

Turha tulla parkumaan noista kuvista, kun porukassanne on tuollaisia ihmisiä.
Hävetkää itse![/QUOTE]

:(
 
"meriska"
Kyseisellä sivustolla ei arvostella sanallakaan näiden ehdokkaiden ulkonäköä. Eli se joka kokee sivut loukkaaviksi, niin taitaakin se rikka olla siellä omassa silmässä. :)

:saint:
Kyllä tuo sivusto on tehty ihan tarkoituksella loukkaavaksi vaikka missään ei sanota loukkaavaa sanaa, aika ovelaa täytyy myöntää:(
Etsimällä on etsitty sellaisten ehdokkaiden kuvia joiden ulkonäkö ei sovi yleiseen "kauneusihanteeseen" ja varmasti on ollut tiedossa että joku esim. ap:n kaltainen ihminen esittelee sivuston jollain keskustelupalstalla:( ja siellä sitten sataa sitä paskaa kunnolla:(
 
"vieras"
[QUOTE="kkk";27286026]Mun mielestä sun kirjoittelu on törkeää rasismia ja vihapuhetta Perussuomalaisten puoluetta kohtaan :( Edelleen, mitä sun mielestä Perussuomalaisten pitäisi tehdä ollakseen suvaitsevaisuuden piiriin kuuluva puolue?[/QUOTE]

Äläs lepsa taas lätise.
 
"kkk"
[QUOTE="vieras";27286071]Äläs lepsa taas lätise.[/QUOTE]

Voisiko joku vastata kysymykseen? Mä kun olen aina luullut että kaikilla ihmisillä on oikeus suvaitsevaisuuteen, myös perussuomalaisilla?
 
"vieras"
"Rötösherrat saatava kuriin periksi ei anneta myä olaa persui hamaan loppuun asti kunnat ja valtio kuntoon sanoo 118 tomppa perkele tästä lähtee."

Tätä tasoa on persuehdokkaat.
 

Yhteistyössä