Peruna/sipulisekoituksesta keittoa (pakaste) kauanko pitää kiehua

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"aapee"
[QUOTE="sirpaleena";29038958]Siis avuttomuudella ei näköjään oo mitää rajaa[/QUOTE]

Sä ehkä käytät usein eineksiä, meillä ei ole tapana niitä käyttää. Jotenka ei ole kyllä harmainta hajuakaan, että kuinka kauan tuollaisten pakasteperunoiden pitää kiehua. En tiedä onko ne raakoja vai kypsiä, en ole näet ennen tuollaisia käytellyt

Susta on siis todella avutonta jos ei osaa käyttää einesruokia :O
 
"vieras"
[QUOTE="aapee";29039057]Sä ehkä käytät usein eineksiä, meillä ei ole tapana niitä käyttää. Jotenka ei ole kyllä harmainta hajuakaan, että kuinka kauan tuollaisten pakasteperunoiden pitää kiehua. En tiedä onko ne raakoja vai kypsiä, en ole näet ennen tuollaisia käytellyt

Susta on siis todella avutonta jos ei osaa käyttää einesruokia :O[/QUOTE]

Jos et sen vertaa ymmärrä, että puolivalmiste on melko kypsää niin ehkä jättäisin tuon "meillä ei eineksiä syödä" lässyttämisen.
Itsellä ei tulisi koskaan ikinä mieleen tehdä keittoa perunasipulisekoituksesta :x
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";29039065]Ihan vaan pikku vinkki ap:lle, et perunasipulisekoitus ei ole sopivaa keittoihin käytettäväksi. Että aiheesta kuittailu tekee susta entistä tyhmemmän :D:D[/QUOTE]

:LOL:
 
"aapee"
[QUOTE="vieras";29039072]Jos et sen vertaa ymmärrä, että puolivalmiste on melko kypsää niin ehkä jättäisin tuon "meillä ei eineksiä syödä" lässyttämisen.
Itsellä ei tulisi koskaan ikinä mieleen tehdä keittoa perunasipulisekoituksesta :x[/QUOTE]

etkä sä oikeasti tajua? Sanoin, että meillä ei syödä eineksiä, eikä perunasipulisekoituksia tai mitään sen tapaisiakaan noin niinkun yleensäkkään.

Nyt vaan oli pakko sellaista käyttää. Sori ihan kauheesti kun kysyin neuvoa että miten tuollaisia käytetään. Enskerralla älä jooko vastaa?
 
Määä
No mä voisin hyvin tehdä. Ja joskus oon jonkun ohjeen mukaan tehnytkin, mutta yleensä käytän kiusauksissa. Ja hyvää se on, siksihän se on esikypsennetty ettei mene pakastaessa huonoksi.
On tasalaatuista hyvää pottua aina pakkasessa, toisin kuin lähikaupan tuorelaarissa.
Mutta joo, ap alkoi sitten haukkua meitä puolivalmisteita käyttäviä. Näin siinä käy kun yrittää neuvoa.
 
"vieras"
[QUOTE="aapee";29039082]etkä sä oikeasti tajua? Sanoin, että meillä ei syödä eineksiä, eikä perunasipulisekoituksia tai mitään sen tapaisiakaan noin niinkun yleensäkkään.

Nyt vaan oli pakko sellaista käyttää. Sori ihan kauheesti kun kysyin neuvoa että miten tuollaisia käytetään. Enskerralla älä jooko vastaa?[/QUOTE]

Jos oot oikeesti niin tyhmä, ettet tiedä mitä se perunasipulisekoitus pakaste/puolivalmis tavara on vaikka se ei kuuluisi normaaliin päivittäiseen ruokavalisoosi niin hei et ole kovin suurilla älyn lahjoilla varustettu... mut joo sitähän tämä aloituksesti kertoo :LOL:
Ja ihan vaan vinkki siitä ei yleensä kyllä valmisteta keittoa :D:D
 
"aapee"
Alkuperäinen kirjoittaja Määä;29039088:
No mä voisin hyvin tehdä. Ja joskus oon jonkun ohjeen mukaan tehnytkin, mutta yleensä käytän kiusauksissa. Ja hyvää se on, siksihän se on esikypsennetty ettei mene pakastaessa huonoksi.
On tasalaatuista hyvää pottua aina pakkasessa, toisin kuin lähikaupan tuorelaarissa.
Mutta joo, ap alkoi sitten haukkua meitä puolivalmisteita käyttäviä. Näin siinä käy kun yrittää neuvoa.
Haukuin vain tuota yhtä jonka mielestä olen avuton kun en osaa käyttää puolivalmisteita. Ei niiden käyttäjissä mitään vikaa ole, jos muuten on päänuppi kunnossa ;)

Älä huoli, sinulla on. Taisit olla ainoa joka antoi minulle vastauksen kysymykseeni, kiitos siitä :)
 
"aapee"
[QUOTE="vieras";29039096]Jos oot oikeesti niin tyhmä, ettet tiedä mitä se perunasipulisekoitus pakaste/puolivalmis tavara on vaikka se ei kuuluisi normaaliin päivittäiseen ruokavalisoosi niin hei et ole kovin suurilla älyn lahjoilla varustettu... mut joo sitähän tämä aloituksesti kertoo :LOL:
Ja ihan vaan vinkki siitä ei yleensä kyllä valmisteta keittoa :D:D[/QUOTE]

Ja miks ihmeessä mun tarttiskaan tietää, että mitä se on? Tai miten se on tehty? Perunasipulisekoitus ei paljon kerro että onko se minkälaista perunaa
 

Yhteistyössä